solar Napisano wczoraj o 01:48 Udostępnij Napisano wczoraj o 01:48 (edytowane) Witam,zastanawiam się nad zakupem nart...do tej pory co roku wypożyczam na tydzień jakieś narty i na nich jeżdżę...buty mam swoje świetnie dopasowane flex chyba 130.. Jeżdżę w miarę dobrze...i zastanawiam się czy zmiana nart z wypożyczalni na coś ciut lepszego nie da mi lepszej kontroli nad..jazda..narta... Jeżdżę od lat do Tylicza na master ski i Tylicz ski....zwykła jazda bez wodotrysków👍 Załącze link do filmików na których jadę...lubię jeździć i jeżdżę narta przy narcie... chyba stara szkoła🤣🤗ale sprawia mi to przyjemność...taka jazda👍 186cm wzrostu 85kg Nie wiem co jeszcze napisać...acha...na ta chwilę wypożyczałem narty ok 165/170cm... Pamiętam jak kiedyś na stoku była możliwość wypożyczenia i przetestowania nowych modeli nart...coś tam wypożyczyłem...i myślałem że na orczyku nie dam rady...ciężko mi było narty utrzymać w ryzach...takie śliskie👍 Pierwszy zjazd zero kontroli...masakra...kolejne zjazdy coraz lepiej....potem już normalna jazda...to tak na marginesie🤗jest różnica w. Ślizgu nowych nart a takich z wypożyczalni...i pewnie nie tylko to.... Co nieco napisałem👍🤗 Poniżej załączam link do wypocin...tudzież mojej jazdy...może dzięki niej poradzicie mi w jaki rodzaj nart celować i kupić...są tam aż 2 filmiki😜ale tutaj załącze tylko jeden. Na narty chciałbym przeznaczyć tak do 800zl...czyli mowa oczywiście o używkach.... Dziękuję za pomoc👍 Edytowane wczoraj o 01:49 przez solar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu Jak tylko na tydzień i tylko na tą górkę to ja bym też pożyczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...