Skocz do zawartości

tomkly

Members
  • Liczba zawartości

    1 940
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    19

Ostatnia wygrana tomkly w dniu 8 Listopada

Użytkownicy przyznają tomkly punkty reputacji!

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

tomkly's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • Conversation Starter
  • Reacting Well
  • First Post

Recent Badges

1,9tys.

Reputacja

  1. tomkly

    Sezon 2025/2026

    Wnuczka czy wnuczek?
  2. Ja? No co Ty, jestem już statecznym, starszym panem. 😆
  3. Zaliczyłem kiedyś glebę na nartach wodnych, nikomu tego nie życzę. Fioletowe łokcie, które przez 2 tygodnie nie chciały się zginać.
  4. Jak to mawiał klasyk: "Ciemny lud wszystko kupi".
  5. Moim zdaniem szkoda czasu na czytanie tego typu nawiedzonych, lewackich enuncjacji. Pani zdaje się nie łączyć podstawowych faktów, a mianowicie ile miejsc pracy tworzy turystyka narciarska i co się z nimi stanie, jeśli narciarstwo upadnie.
  6. Head je oznaczał RD ale zaprzestał, natomiast wiadomo o które narty chodzi, bo się różnią kolorystyką i wychodzą w katalogu nart sportowych. W przypadku Heada jest 9 poniższych modeli, w tym 2 juniorskie: WCR E-DH REBEL FIS WCR E-SG REBEL FIS WCR E-SG REBEL WCR E-GS REBEL FIS WCR E-GS REBEL WCR E-GS REBEL PRO WCR E-SL REBEL FIS WCR E.GS REBEL TEAM WCR E.SL REBEL TEAM
  7. Każda narta z emblematem FIS jest niewątpliwie komórką. Mało tego, istnieją komórki bez aprobaty FIS, jak choćby "zwykły" Head e-GS Rebel z radiusem rzędu 25 metrów czy wersja Pro schodząca do 22 metrów.
  8. 2018/19 to był ostatni rok produkcji starej serii, przed dość istotną zmianą modelową, która miała miejsce w sezonie 2019/20. Narty były wybitnie nieudane. https://snowsport.pl/blog/head-worldcup-rebels-2018-2019/?srsltid=AfmBOooOFv2Gc4D5TrrmcUjbSYpNo3YpcdT5JrjXhVLpx7QOKOnp30mN Z kolei nowa seria 2019/20 to były narty absolutnie wybitne, lepsze choćby niż model 2023/24, który zajeździłem w 2 sezony na śmierć. Obecnie jeżdżę na 2024/25 --> zbliżone charakterem do tych 2019/20 tylko ciut twardsze, wyraźnie lepsze aniżeli 2023/24. Wkurwia mnie to, że Head nie potrafi utrzymać ciągłości koncepcyjnej.
  9. Nie wiem jak z Elanem czy Rossignolem, ale dokładnie tak było w przypadku Fischera, na którym jeździłem 3 sezony. Komórka w porównaniu do SC nieporównywalnie bardziej elastyczna, skrętna i przyjazna. Genialna narta dla lekkiego zawodnika, w moim przypadku trochę brakowało stabilności na dużej prędkości, miały tendencję do wylatywania na bok tyłami. Zmieniłem na czarnego Heada (2014/15), który tej przypadłości nie miał, aczkolwiek nie miał w sobie cienia finezji FIschera. Za to dużo lepiej dawał sobie radę na tyczkach. Zawsze jest coś za coś.
  10. Mam takie w domu, największy problem polegał nie tyle na kołkowatości co na słabym trzymaniu krawędzi oraz niskiej trwałości. Mnie się udało je rozklepać w jeden sezon. Najnowsza odmiana jest istotnie ulepszona w stosunku do modeli, nazwijmy je umownie z późnego okresu covidowego. Różnicę widać wyraźnie już w porównaniu edycji 2023/24 oraz 2024/25. Te nowe są dużo lepsze, a przede wszystkim jeżdżą na krawędziach. Te starsze krawędzie miały bardziej dla ozdoby, dokładnie tak jak pisał @Spiochu.
  11. Naprawdę świetny, czysty przejazd, bez widocznych błędów technicznych. Ostatni, koszmarnie wymagający kondycyjnie odcinek pojechał 0,4 sek szybciej od Odermatta.
  12. tomkly

    Sezon 2025/2026

    Włosi dali ciała. Nawet przy wysokich temperaturach da się ogarnąć śniegowo jeden, newralgiczny odcinek. Wymaga to trochę pomyślunku oraz pracy. Nas to na szczęście nie dotyczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...