Skocz do zawartości

Maciej S

Members
  • Liczba zawartości

    1 334
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana Maciej S w dniu 24 Lipca

Użytkownicy przyznają Maciej S punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Maciej S's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

522

Reputacja

  1. Samochód elektryczny ma wielką zaletę: jest magazynem energii. Trzeba zapewnić możliwość parkowania w pracy pod dachem z paneli fotowoltaicznych. Same zalety: konsumpcja energii na miejscu, magazyn dla OZE itd. Parking pod gołym niebem to zmarnowana okazja dla farmy fotowoltaicznej i energetycznej łączki dla samochodów.
  2. Wodór, wodór, który można wpuścić do sieci gazowej chyba tak do 10% gazu metanowego. Łatwo przechować. Można produkować wszędzie. Hydroliza wody to dość proste.
  3. Zamień się na stoku na szerszą nartę i sam zobaczysz co Ci pasuje. Jadę do Val Thorens 6.12.2025.
  4. Powiem więcej, czasami na stoku zmieniam ich długość. To jeszcze o nartach na te trudniejsze warunki napiszę: Te trudniejsze warunki to są codziennie a ja mam drugie narty na te lepsze warunki, kiedy spadnie świeży śnieg i człowiek ani maszyna tego nie spaskudzi. Na taką okazję mam szersze narty. Kwestia punku widzenia. Przy okazji w takim VanThorens gdzie śnieg jest sypki bo nigdy nie podtopił się, nie zobaczycie praktycznie nart o szerokościach slalomki. Wszyscy szeroko i szerzej pod butem.
  5. Jak dobrać długość kija narciarskiego? Prosto: kupujesz regulowane 🙂
  6. Pani na filmie prezentuje supinacje i wyprost stopy. Spierałem się kiedyś ze Smokiem, że w butach narciarskich to pronacji czy supinacji nie zrobimy, choć możemy o niej pomyśleć i chcieć zrobić. Poza tym mięsnie które za to odpowiadają są za słabe, żeby na nich jechać. Lepiej pokazywał to Harp choć nie wiem dlaczego przy takim wąskim prowadzeniu nart. Rozumiem, że był to ukłon dla osób jadących w starym stylu.
  7. Dookoła komina ( termicznego) karuzela-trimmed.MP4
  8. Rysowanie tej czerwonej linii od stopy do fiuta nie ma sensu. Przynajmniej moje nogi wyrastają ze stawów biodrowych. Albo inaczej opieram swój ciężar na nogach przez stawy biodrowe. Być może są narciarze co to jadą oparci na fiucie. Szacunek !!!
  9. Maciej S

    Krajoznawczo po okolicy....

    W trakcie cofania patrz w lusterka 🙂
  10. Maciej S

    Krajoznawczo po okolicy....

    Zdarza się. Dobrze, że pomoc zadziałała fachowo. Rozumiem, że bez strat a wtedy te 400 zł są dobrze wydane.
  11. Ustaw panele tak, żeby pracowały rano i po południu, kiedy możesz sprzedać prąd za lepszą cenę. Pewnie masz ustawione na południe???
  12. Maciej S

    Krajoznawczo po okolicy....

    Skromniej: Jantar St2 WL. Zdjęcie wykonane w czasie repatriacji z Niemiec. (NRD) Za Dianę to ja mogę co najwyżej wypić.
  13. Maciej S

    Krajoznawczo po okolicy....

    Są kombinacje: moja przyczepa ma MW w papierach 900kg. Wyposażono ją w dodatki: mover, ogrzewanie, markiza, akumulator, butla z gazem i pstryk mamy 1000 kg. ( ważyłem) Na wyjazd dokładam: woda, jedzenie, meble kampingowe, rowery, pościel odzież i zabawki. Mając w zapasie 200 kg jestem spokojny, że nie przekroczę DMC. Widziałem takie przyczepy oferowane w Niemczech z DMC 1000 kg. Nic nie można do niej zapakować a sprzedający reklamuje ją, że można ciągnąć lżejszym samochodem. ( pomija fakt, że pustą) Trudno znaleźć przyczepę dobrze wyposażoną z rozsądną ładownością o wadze poniżej 1200 kg. Teraz samochód: Te ekologiczne mogą ciągnąć coś małego. Ograniczeniem są skrzynie i inne hybrydy. Civic 1,5 na automacie pociągnie 1000 kg na manualu 1500 kg ( decyduje skrzynia) . Hybryda pewnie dużo mniej. Nowa Honda CRV też słabowita. Parodia SUV-a Niezłymi i optymalnymi ciągnikami są: Volvo XC40 , Dacia Duster 1,5 dci, pewnie Skoda Superb. Toyota Rav4 ale 4*4. Niemieckie samochody są konfigurowane pod hak fabrycznie- te bez haka fabrycznego nie powinny być w niego doposażanie z powodu braku czegoś tam co nie zamontowano w fabryce. Kupując niemieckie auto bez fabrycznego haka można się naciąć. Przymiarki są na kilka, kilkanaście kilo.
  14. Maciej S

    Krajoznawczo po okolicy....

    Z podnoszonym dachem to mam dwie przyczepy 🙂
  15. Maciej S

    Krajoznawczo po okolicy....

    Oczywiście po opłaceniu e-toll. Moja CRV jest lżejsza i mając przyczepę o DMC =1200 kg ( MW=900 kg) mam spokój. Mam przyczepę dość dziwną, niskopodwoziową, po opuszczeniu dachu h< 2m. Amortyzacja osi, płaszczyzna czołowa 2*2m, stabilizator na zaczepie i jedzie jak po szynach. Szeroka na 2m i nie używam dodatkowych lusterek. Taki francuski wynalazek: we Francji jak coś ma mniej niż 2m to na autostradzie płacisz jak za osobowy samochód. Poza tym przy tej wysokości mieści się w garażu na zimę .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...