Jump to content

Prośba o doradzenie - wymiana nart i butów

Durendal
 Share

Recommended Posts

Cześć. 
po 14 sezonach z aktualnymi nartami, koniecznie muszę już zmienić sprzęt na coś nowszego

PłećM
2. Wiek: 39
3. Waga: 76 kg
4. Wzrost: 174 cm.
5. Jak długo jeździsz na nartach? 20 sezonów na nartach i 10 sezonów na snowboardzie (14 ostatnich sezonow tylko narty)
6. Moje umiejętności oceniam: 6.5-7/10

7. Buty też do zmiany. Aktualnie Rossignol 80
8. Jakie masz teraz narty? Rossignol Zenith ZX 164cm R14
9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący): Aktualnie długie skręty, prędkość do 85km/h z pełną kontrolą, po przygotowanych stokach
10. Jakie lubisz trasy, w jakim kraju. Dolomity, Alpy, Jaworzyna
11. Możliwości finansowe: Nowe do ok 2500, buty do 1000
12. Brałem pod uwagę przy wyborze:
Aktualnie myślałem o Head SLR lub GSR.

Lubie jazdę długimi skrętami z dość dużą prędkością, dawniej zawsze marzyły mi się gigantki, ale coraz bardziej czuję że brakuje mi zwinności w ciasnych skrętach. Lubie też czasem wjechać sobie na ski park albo cross trochę poskakać , tam giganty się nie nadają. Dlatego zacząłem myślę o o nartach z trochę krótszym promieniem skrętu. Chciałbym narty które pozwoliły by mi na stabilną jazdę przy prędkościach do 80km/h, ale dodały trochę więcej zwinności. Czuję też że twardość butów 80 to stanowczo za mało. Myślę nad czymś do kompletu w okolicy 100-110.

Edited by Durendal

17 godzin temu, Durendal napisał:

A Rossi LT Ti?

Szukaj Hero Athlete.
Kolega przesiadł się z Elite Ti i jest zachwycony (po opisie maxie podobne umiejętności). Narty Sztywniejsze, bardzo pewne, lepiej trzymają na twardym, pozwalają na agresywniejszą jazdę śladem ciętym, da się z nich wykrzesać dużo dynamiki. 
Nowe Elan SCX pewnie też przypadły by Ci do gustu.