Skocz do zawartości

test voelkl'i na 2012/13


jan koval

Rekomendowane odpowiedzi

we wtorek , na zaproszenie Piotra Smolika, wyladowalem w nakiska rano -19 stopni w poludnie ocieplilo soe do ok -9 warunki : 12 cm swiezego puchu. na trasach beton, wsrod drzew nieprzejezdzony snieg, wiec warunki do jazdy swietne pojechalem na nast nartach: kuro katana gotama mantra RTM84 the Code Shiro Kendo S-work i…………….Aura…… Swoje narty ; kuro 2010/11 i mantra 2011/12 Ogolnie: male zmiany, kosmetyczne w mantra,gotama,schizo i RTM kendo - male zmiany, katana tez (male szczegoly w rocker) zupelnie nowe to s-work (nie jestem pewny pisowni) grafika; mantry, katany pozostale w swoim "nastroju" i sa b ladne. tak samo Kendo i Aura gotama zdecydowanie ladniejsza niz poprzednie modele RTM tez The Code bez zmian w zasadzie Kuro I Shiro zdecydowanie mniej classy niz poprzednie roczniki ; te pilki na Kuro to nie wiem kto wymyslil S-work (nie jestem pewny pisowni) - zupelnie nowa narta jazda: nie odkrylem zadnych slabych punktow - wszystkie narty co najmniej zachowaly poziom , z ktorego firma jest znana. te narty ( w zasadzie freeride) podzielilbym na 3 grupy 1/ Big Mtn; - the Code, - RTM84 (innych rozmiarow nie testowalem), - S-Work 2/ Freeride Big Mtn (we wzrastajacej szerokosci - Kendo - Mantra - Gotama - Katana - i Aura jako jedyna narta damska te narty juz swietnie radza w glebokim sniegu, ale takze doskonale sie zachowuja na betonie (na kazdej z nich jechalem skretem cietym na duzej szybkosci) 3/ Deep Powder - Kuro - Shiro te przeznaczone praktycznie wylacznie do jazdy w glebokim puchu na duzych, otwartych przestrzeniach w grupie 1 zdecydowanym faworytem RTM 84 - robia praktycznie wszystko- wejscie w skret niesamowicie szybkie, trzymanie skretu doskonale, przez zwalony snieg idzie bez problemow The Code podobnie, z tym, ze bardziej lubia dluzszy skret, gigantowy w charakterze S-work to narta zupelnie nowa na nast sezon, w sumie o identycznej geometrii co RTM84. roznica to odchudzenie