Skocz do zawartości

Kurtka Bergson'a


TurboDymoMan

Rekomendowane odpowiedzi

co sądzicie o tej firmie? Mam kurtkę Bergsona, "kończy" już piąty sezon, chyba jeszce 2009/2010 "odsłuży" bo nie mam do niej jakiś szczegółnych uwag, ale co byście polecali jako następce? zaznaczam, że nie należę do maniaków pakujących 10.000zł i więcej w strój i narty:) Granicą akceptowalności jest dla mnie jakieś 700-900zł. Bergson parę lat temu kosztował chyba 699zł, co prawda mębrana tylko 5000mm, ale że w deszczu nie jeżdzę to nie odczuwałem dyskomfortu. Zupełnie inna sprawa, że nie mam doświadczenia z lepszym wdziankiem, wiec nie wiem czym w odczuciach może sie różnić...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sądzicie o tej firmie? Mam kurtkę Bergsona, "kończy" już piąty sezon, chyba jeszce 2009/2010 "odsłuży" bo nie mam do niej jakiś szczegółnych uwag, ale co byście polecali jako następce? zaznaczam, że nie należę do maniaków pakujących 10.000zł i więcej w strój i narty:) Granicą akceptowalności jest dla mnie jakieś 700-900zł. Bergson parę lat temu kosztował chyba 699zł, co prawda mębrana tylko 5000mm, ale że w deszczu nie jeżdzę to nie odczuwałem dyskomfortu. Zupełnie inna sprawa, że nie mam doświadczenia z lepszym wdziankiem, wiec nie wiem czym w odczuciach może sie różnić...

Tez mam taki wynalazek i sczerze mowiac nie polecam. Kiepska jakosc wykonania i kiepskie materialy, inna sprawa, ze kupowalem ja dobre pare lat temu jak nie mialem o tym wiekszego pojecia. Dzisiaj przez przypadek wdepnalem do sklepu bergsona, maja kilka nawet ciekawych propozycji, ale troche jakosc moim zdaniem nie odpowiada cenie. W tej cenie polecilbym Ci kurtałke Milo Daman, bardzo fajne wykonanie i dobry material 10k/10k. Cena zamyka sie w 700zl. O ile jest dalej promocja w horyzoncie to 400zl. Wydaje mi sie, ze cena adekwatna do jakosci. Ewentualnie moze cos z salomona ? Rowniez w tej cenie powinienes sie zmiescic a kurtałki godne polecenia.
Odnośnik do komentarza