Jump to content

Ciężar ciała na piętach


Szulamitka
 Share

Recommended Posts

Mysle, ze nie o piety chodzi...Gdyby nie tu to temat zaistnial by w jakims innym poscie...blota raczej nie nalezy usuwac i zapominac bo zawsze znowu wyplynie, czy to bylo o szumowinach??? W kazdym razie dyskusj powinna byc przeniesiona w inne miejsce...Prawde mowiac mnie to juz niedobrze sie robi od tych personalnych atakow, ale rozumiem Mirka, ze chce na nie odpowiedziec, choc uwazam, ze wcale nie musi, bo kto madry ( a tacy ludzie sa tutaj) to potrafi rozpoznac madrosc... Eeeee, szkoda mi juz pisac, bo dla mnie to skiforum mialo byc takze poza wiedza... oderwaniem od brudnej rzeczywistosci, a tu takze masakra... No nic tylko w Bieszczady uciekac:) A Mirek...mnie nawet przez mysl nie przeszlo, ze mowiac ostatni mial na mysli pisanie w ogole, oczywiscie, ze chodzi o ta dyskusje, bo po co dalej dyskutowac skoro wszystko wyjasnil w swoim poscie??? Ot madry czlowiek i tyle:) Pozdrowienia Ania

dorosli ludzie wiedza jak reagowac na przeciwnosci losu........obrazanie sie na pewno nie jest typem doroslej reakcji na takie zjawiska....... rozumiem te reakcje na pewno
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam Długo sie wahałem ale w końcu wrodzone gadulstwo bierze górę. Poza tym jestem w tej tzw; pierwszej 10 przyołanej przez janka - sprawdziłem, bardzo mi sie podoba. Z mirkiem nie wygram, chyba żeby go jakos odciąc od sieci na dłużej ale pierwsza trójka jest mozliwa;):D. Co do tematu: miał być edukacyjny a stał się bezsensowna wymianą złośliwości. W temacie pięt napisałem swoje na początku tematu i nie ma co sie dalej rozwodzić. A dalej to: Fredi: jak chcesz doradzać to doradzaj a nie czepiaj sie słów czy osób. Nie zgadzam się z mirkiem w kwestii oceny umiejetności narciarza i czegoś co nazywam carwingowym wypaczeniem i myslę, że jeszcze nie raz bedzie nam dane sie zetrzeć ale jest facetem o wielkiej wiedzy, którą chętnie i bezinteresownie sie dzieli. Wielokrotnie odsyłałem do mirka po szczegółowe informacje sprzętowe i odpowiedzi były zawsze kompententne i pełne. A i jeździc mirek też umie bo wynika to jasno z jego pisania a że nie jeździ poza tarsami to raczej chyba jego sprawa a nie twoja. Mirek, filinator - pozdrawiam i olejcie to. Co do wstawiania filmów to jak ktos ma ochote to wstawia a jak nie to nie. Jak narazie jednym z najlepszych filmów z jazdą jakie tu widziałem to był KubaR w lesie i Siwir na muldach a jakos się za bardzo nie mądrzą na forum dajmy więc spokój i pomyslmy o zbliżającycm się sezonie. Pozdrawiam

Użytkownik Mitek edytował ten post 01 wrzesień 2008 - 11:18

Link to comment
Share on other sites

Miałem się oprzeć i qrde jakoś nie dałem rady... Bezsensowne bicie piany i wzajemne ataki userów nie służą dobrze temu forum, skądinąd najlepszemu forum narciarskiemu. Gdy Fredo dostał bana zabrałem głos w jego obronie, ale zaczynam mieć wątpliwości czy był to słuszny krok. Absolutnie nie mam nic przeciwko merytorycznej wymianie poglądów, ale personalne ataki na kogoś kogo się nie zna osobiście, to już w mojej osobistej ocenie duże przegięcie. Niedługo (miejmy nadzieję że do tego nie dojdzie) zacznie się glanowanie Janka Kovala, Mitka, Filinatorowi już się dostało, czyli osób które o narciarstwie mają delikatnie mówiąc pojęcie (sądząc po wypowiedziach przynajmniej teoretyczne). Coś mi się zdaje, że niektórzy próbują wykreować się na guru którego opinia ma być ostateczna i niepodważalna. Nie tędy droga proszę Państwa, ze zdaniem innych również należy się liczyć, zwłaszcza wtedy kiedy własne odczucia mają tak wielkie znaczenie, a technika wykonywania danych czynności (w tym przypadku jazda na nartach) ewoluuje w tak dużym tempie.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

W temacie ciężaru ciała na piętach znalazłem w matrixie filmik:http://sclipo.com/vi...ynamic-position

dobry krtoki film: jak wiele filmow nie pokazuje typowych bledow i jak je korygowac, ale za to daje wskazowki jak szkolic tzw dynamic postrure or position. w moim odczuciu w takich filmach zawsze brakuje mi jednego ( cennego dla poczatkujacych): zawsze pokazuje sie doskonale jezdzacych ludzi demonstrujacych wlasciwa technika. a bardzo cenne bylo by pokazanie poczatkujacych albo srednich, jak stopniowo poprawiaja elementy jazdy. wtedy dydaktyczna wartosc takich filmow wzrosla by niepomiernie
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...