Jump to content

MajsterMisiewicz

Members
  • Posts

    231
  • Joined

  • Last visited

MajsterMisiewicz's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Jesteś trenerem, zawodnikiem, bądź instruktorem? Wysłane z mojego CPH1917 przy użyciu Tapatalka
  2. Chyba oczywiste jest jak się inicjuje skręty w równoległym długim. Wykorzystujesz siłę odśrodkową, podnosisz pozycję, przerzucasz biodra w stronę skrętu i zmieniasz krawędź. Jakiej odpowiedzi oczekiwałeś? I jaką wewnętrzną inicjujesz? Chcesz zmienić jedną krawędź? W momencie odciążenia, obie narty są odciążone. Na moje, konkretne pytania, wciąż mi nie odpowiedziałeś Wysłane z mojego CPH1917 przy użyciu Tapatalka
  3. Odpowiedziałem jak się inicjuje. Nie co trzeba zrobić w fazie... (no właśnie, jakiej?) by do tej inicjacji doszło. Powtórzę, zadajesz niekonkretne pytania. Edit. Jeśli nie masz pod ręką, to wyślę Ci na priv definicję skrętu długiego. Po konkretne wyjaśnienia, co się dzieje w danym momencie i z czego to wynika, zapraszam na zajęcia Wysłane z mojego CPH1917 przy użyciu Tapatalka
  4. Wiesz, czy w skręcie równoległym długim występuje odbicie? Wysłane z mojego CPH1917 przy użyciu Tapatalka
  5. Wiesz w ogóle, co dzieje się w fazie sterowania w skręcie równoległym długim? Wysłane z mojego CPH1917 przy użyciu Tapatalka
  6. Przeczytaj to pytanie jeszcze raz, bo jest kompletnie bez sensu. Inicjacje skrętu istnieją trzy. Zmiana obciążenia kątowo ustawionej narty, rotacja nóg i zmiana krawędzi. Zakładam, że pytasz o skręt równoległy długi. Otóż ma inicjować zmianą krawędzi. Wysłane z mojego CPH1917 przy użyciu Tapatalka
  7. Znowu temat, w którym usiłuje się wyważyć otwarte drzwi. Wysłane z mojego CPH1917 przy użyciu Tapatalka
  8. Maciek weź nie pier..l Sent from my LG-H870 using Tapatalk
  9. Akurat w zjeździe i sg wszyscy lekowcy korzystają z klasycznych pasków. Ciekawe Sent from my LG-H870 using Tapatalk
  10. Jak upadek jest szybki, taki konkretny, to dzieje się z Tobą wszystko, jesteś tylko pasażerem. Możesz próbować się zwinąć, starać uderzyć bokiem, o ile to możliwe. Tak swoją drogą nie dziwię się, że ludzie łamią nadgarstki jak upadają na ręce. Czujesz że lecisz - starasz się upaść na bok, ręce ustawione tak żeby nic się im nie stało. Sent from my LG-H870 using Tapatalk
  11. W windsporcie powtarzają jak mantre, że nie ma już, jeżeli chodzi o buty, rozstrzału jakościowego. Wybieramy tylko i wyłącznie te, który najlepiej leży na stopie. Kovalu, buty jak buty. Normalne Sent from my LG-H870 using Tapatalk
  12. Nie słyszałem o magnumach z forum. Rozmawiałem w dwóch sklepach z raceowym sprzętem o nartach słabej jakości, w kontekście atomica i salomona. Ku mojemu zdumiemiu sprzedawcy mówili, że najwięcej reklamacji jest od użytkowników heada, a wspomniane wcześniej firmy poprawiły wady (mowa o nartach z lat około 2014-2016). Head zjechał z jakością, kupiłem w zeszłym roku kask, carbonowego stivota, który był tak źle zrobiony, że zareklamowałem go i mi wymienili na nowy egzemplarz, który niestety też nie powala jakością wykonania. Jak na kask za 700 zł (w race programie, normalnie chyba 900 zł) jest bardzo słabo. Sent from my LG-H870 using Tapatalk
  13. Dla mnie były bardzo wygodne. Nowe zupełnie mi nie leżą Sent from my LG-H870 using Tapatalk
×
×
  • Create New...