Jump to content

AndRand

Members
  • Posts

    599
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

AndRand's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1.   Smoku, pytanie w związku z tematem na innym wątku - na nagraniu masz momenty obciążania tyłów. Czy był to moment odchylenia do tyłu czy wysunięcia stóp do przodu?
  2.   Potem przyjeżdżasz po treningu na sztucznej nawierzchni jako Boss Techniki Level9000, a tu się okazuje w prawdziwych warunkach w górach, że takie gładkie stoki nie istnieją
  3. 9 nart i snowboard na plecach
  4. Pytanie czy ten śmig to ma być 90% czasu spędzanego na nartach bo lubisz czy taki św. Graal narciarstwa, który kiedyś chciałbyś umieć? Bo śmigać można na każdych nartach.   Więc w pierwszym przypadku coś krótkiego, mocno taliowanego, w miarę sztywnego w kierunku SL, a jeśli bardziej turystycznie no to coś w okolicach Crossturnów nie za twardego, żeby nauka łatwo wchodziła.
  5.   No ale to jeszcze trzeba wiedzieć jak się chce/potrafi jeździć. Początkujący tego nie wiedzą - ewentualnie mogą myśleć, że narty za nich pojadą tak jakby chcieli. Ci co już trochę potrafią to tym bardziej chcieliby by narta umożliwiłaby im taką jazdę jakby chcieli, a jeszcze nie potrafią.   Prawda jest taka, że na wszystkich rodzajach nart da się pojechać wszystkie techniki. Tylko w pewnych warunkach będzie "troszkę słabiej" - trochę słabiej trzyma długim zakręcie albo trochę słabiej w megakrótkim itd.
  6. Może zamiast 3 par nart... trzecia narta? 
  7.   Odpisywałem już w tej kwestii Adamowi.   W ogóle tego nie czuję - nie mam żadnego automatycznego zmieniania krawędzi na zewnętrznej po zakrawędziowaniu wewnętrzną, przechylam wewnętrzną, a zewnętrzna sobie jedzie dalej. To dla mnie tylko dodatkowy rozpraszacz.
  8.   No to najwyraźniej Railly chce ją przenieść ze świata instruktorów i spopularyzować.
  9.   To może coś więcej... o Railly McGlashanie słyszałem, o jeździe demonstracyjnej również, a jeździe obserwowanej pierwsze słyszę. Wujek Gugiel też nie słyszał.
  10. Railly McGlashan wpadł na pomysł nowej dyscypliny - tech skiing, czyli narciarstwo techniczne? Mi się pomysł podoba - taka kwintesencja jazdy wyścigowej (w wersji demonstracyjnej), freeride i jazdy po muldach.
  11.   Chyba dla siebie. Naprawdę myślisz, że odsypy robią się tylko na twardym i płaskim???          Robią się głównie na stromym i miękkim, bo tam prawie nikt nie krawędziuje. Mistrzowie autostrady, dla których każda droga to autostrada   Dla rajdowca to dobry dowcip.
  12.   Tu mówią, żeby na druga nogę
  13.   Chyba jest takie słowo jak "zakrawędziowanie". Tylko się zastanawiam czy nie chodzi o "zainicjowanie zakrawędziowania" No i ten "release the turn" moim zdaniem na 100% dotyczy poprzedniego za...skrętu i jego zakończenia ("release the turn" = "release the edges")   W sumie nie zwracałem na to tak uwagi, ale jak zacząłem analizować jazdę to zakrawędziowanie jest mega istotne w nauce techniki - chodzi o to by dobrze zakrawędziować i cierpliwie czekać.
  14.   To po co wprowadzasz ludzi w błąd? Odsyp to odsyp, niezależnie na jakim śniegu i na jakim nachyleniu stoku. Co więcej, nie masz pojęcia jak się tworzą muldy na stoku. Świat płaskich carvingowych stoków 
×
×
  • Create New...