Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
A na twoim, to na tym się raczej nie skupiam ale nie ma.
-
Po pierwszym przejeździe męskiego giganta cala czołówka w pierwszej dziesiątce
-
cyt: Nawet na Twoim filmiku nie ma ani kawałka jazdy na wprost, ani kawałka. Obsuwanie się w lekkim ślizgu nie jest jazdą na wprost - jest jazdą ześlizgu.
-
Jeśli inna do szkolenia się i przyjemności z jazdy a nie walki z sobą to jaką celować?
-
Dzieki. Ta narta byla mi za ciężka nie na moje nogi i umiejętności. Nie ma co sie oszukiwać
-
Cześć Tłumaczę jeszcze raz: Albo kupisz sobie nartę, która TERAZ jest nieco zbyt wymagająca ale zapewni Ci postęp techniczny w jeździe albo kupić taką, która jest TERAZ komfortowa i za chwilę poczujesz, że nie trzyma, jest wiotka itd. Jeżeli można jakoś naprowadzić to szukaj narty nie za bardzo taliowanej ale i nie za sztywnej - im mniejszy promień tym może być krótsza ale jednocześnie sztywniejsza (wyższy model katalogowo). Rally wydaje się nartą, którą można polecić w takiej sytuacji. Jeżeli była zbyt wymagająca to znaczy, że jesteś absolutnie początkujący i masz takie opcje: - poczekać z kupnem jeszcze sezon i się doszkolić. - kupić nie 177 cm ale 170 cm - wielkiego znaczenia realnego to nie ma ale będzie Ci psychicznie łatwiej i się solidnie szkolić - kupić inną łatwiejszą nartę i... się solidnie szkolić Wypadkowa jest prosta - uczyć się jeździć Pozdrowienia serdeczne
-
Ja widziałem przejazdy dziewczyn i nie ma tam jazdy na wprost więcej niż opisałem!
-
Jest jazda na wprost, napisałem w której dokładnie minucie i sekundzie jej szukać. Druga jazda na wprost to już pod koniec trasy, wszystko jest na YT.
-
Są tam jakieś na olx ale zniszczone, szukam czegoś rozsądnego. Rally dla mnie jest zbyt wymagająca. Nie wiem w co celować. Head v6?
-
Cześć Nie, dostępna - czyli dostępna czy niedostępna czyli nie do dostania? Bo nie do końca czaję? Całkiem niezły wybór ten Head. Narty kupujemy zawsze nieco "na wyrost" w sensie naszego zaawansowania technicznego bo zakładamy postęp w nauce techniki jazdy. Z początku narta będzie sprawiała nieco trudności w operowaniu nią ale przy wzroście umiejętności, doświadczenia i objeżdżenia te trudności miną. Nigdy nie kupujemy nart bazując na testach czy próbach, chyba, że jesteśmy doskonałym narciarzem i mamy możliwość zorganizowania sobie warunków testowych do doboru narty. Pozdro
- Dzisiaj
-
Problem jest właśnie w tym że ta narta jest praktycznie nie dostępna, i szukam jakiejs alternatywy. Próbowałem na head rally 177 i męczyłem sie w tych nartach.
-
Cześć To czy królowa czy nie to zweryfikuje sezon. W każdym razie jechała - podobnie jak wczoraj na zabicie - wielki szacun. No ale moja faworytka... Emma Aicher wygra za dwa lata najpóźniej PŚ - jeżeli wcześniej nie złapie kontuzji. Czekamy na Panią Puchner...
-
No akurat na tej trasie jeździłem. Chyba na wszystkich europejskich trasach jeździłem jak się tak zastanawiam, tak jak może tam jeździć zwykły turysta czyli odcinkami - oczywiście bez Francji.
-
Jprd, Królowa prowadzi:
-
Królowa start:
-
OK. no to kup taką samą i tyle, tylko... tak jak pisze Brunner - najdłuższą bo to dość łatwa narta. Pozdro
-
Prywatna narta znajomego. X7 wb dokładnie takie miała oznaczenie.
-
Obejrzyj cały przejazd choć raz, np ten na tej trasie. To jest 705 metrów w pionie i około 2600 długości. Trasa na górze jest płaska i ostatnia 1/3 jest dość stroma, może nawet mniej - normalne geologia. Oceniam, że na tej trasie jazda na wprost to jakieś 100m - pierwsze rozpędowe (no ale tu to jest łyżwa) oraz przed ostatnim skokiem i po lądowaniu. Może jest jeszcze coś pomiędzy ale to dosłownie metry bo szybko jazda i przełożenie trochę trwa. Zjazd to z pewnością najbardziej carvingowa konkurencja w narciarstwie alpejskim bo tylko tu można całą trasę pokonać na czystej krawędzi - może w niektórych SG też ale wątpię. Na trasach typu Kitz czy Wengen - które mają spory odcinek jazdy po płaskim też ten odcinek jest pokonywany, choć w pozycji zjazdowej, to cały czas w skręcie. Moim zdaniem czysta jazda na wprost gdzie lecisz rzeczywiście na ślizgach występuje niezwykle rzadko i każdy dąży raczej do jazdy na którejś krawędzi bo jazda na wprost: - po pierwsze bardzo trudna - bardzo ryzykowna - realnie występuje niezwykle rzadko Z rozmów ze zjazdowcami z naszej kadry - ale to naprawę dawne czasy - odcinki jazdy na wprost z dużą szybkością to raczej forma lotu delikatnie nad śniegiem minimalnie na wewnętrznych krawędziach Nawet na Twoim filmiku nie ma ani kawałka jazdy na wprost, ani kawałka. Obsuwanie się w lekkim ślizgu nie jest jazdą na wprost - jest jazdą ześlizgu. Takie są realia myślę. Powracając do zjazdu... dziwi mnie trochę bardzo krótki wybieg na mecie po skoku i stromej ściance, zawodniczki miały tam spore problemy... Ta trasa jest generalnie dość łatwa ale jest strasznie nierówna w paru miejscach i to chyba największe niebezpieczeństwo tutaj i wyzwanie aby utrzymać czystą linię i nie dać się rozrzucić na nierównościach.
-
Czy jesteś pewien, że to był model x7. Czy to była prywatna narta od kogoś czy z wypożyczalni a jeżeli tak to jakiej? Pozdro
-
Brać najdłuższą jaka występuje w tym modelu. 176cm jest tam prawdopodobnie.
-
Chrzanie skręcanie, słabo mi to idzie.
-
Najpierw naucz się skręcać 😁😁
-
2 tygodnie na szerokiej narcie...
-
Pełna zgoda - oczywiście każdy kij ma dwa końce i na przykład w taki weekend nie pojadę na Chopok czy do Szczyrku bo tłumu nie trawię. Z drugiej strony w tygodniu na towarzystwo ciężko liczyć ale wolę w samotności niż w tłoku. A jak jest towarzystwo.. jeszcze dobre to reszta nie ma znaczenia praktycznie
