Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Mitek

    PS 2025/2026

    A na twoim, to na tym się raczej nie skupiam ale nie ma.
  3. Po pierwszym przejeździe męskiego giganta cala czołówka w pierwszej dziesiątce
  4. cyt: Nawet na Twoim filmiku nie ma ani kawałka jazdy na wprost, ani kawałka. Obsuwanie się w lekkim ślizgu nie jest jazdą na wprost - jest jazdą ześlizgu.
  5. Jeśli inna do szkolenia się i przyjemności z jazdy a nie walki z sobą to jaką celować?
  6. Dzieki. Ta narta byla mi za ciężka nie na moje nogi i umiejętności. Nie ma co sie oszukiwać
  7. Cześć Tłumaczę jeszcze raz: Albo kupisz sobie nartę, która TERAZ jest nieco zbyt wymagająca ale zapewni Ci postęp techniczny w jeździe albo kupić taką, która jest TERAZ komfortowa i za chwilę poczujesz, że nie trzyma, jest wiotka itd. Jeżeli można jakoś naprowadzić to szukaj narty nie za bardzo taliowanej ale i nie za sztywnej - im mniejszy promień tym może być krótsza ale jednocześnie sztywniejsza (wyższy model katalogowo). Rally wydaje się nartą, którą można polecić w takiej sytuacji. Jeżeli była zbyt wymagająca to znaczy, że jesteś absolutnie początkujący i masz takie opcje: - poczekać z kupnem jeszcze sezon i się doszkolić. - kupić nie 177 cm ale 170 cm - wielkiego znaczenia realnego to nie ma ale będzie Ci psychicznie łatwiej i się solidnie szkolić - kupić inną łatwiejszą nartę i... się solidnie szkolić Wypadkowa jest prosta - uczyć się jeździć Pozdrowienia serdeczne
  8. Mitek

    PS 2025/2026

    Ja widziałem przejazdy dziewczyn i nie ma tam jazdy na wprost więcej niż opisałem!
  9. Jest jazda na wprost, napisałem w której dokładnie minucie i sekundzie jej szukać. Druga jazda na wprost to już pod koniec trasy, wszystko jest na YT.
  10. Są tam jakieś na olx ale zniszczone, szukam czegoś rozsądnego. Rally dla mnie jest zbyt wymagająca. Nie wiem w co celować. Head v6?
  11. Cześć Nie, dostępna - czyli dostępna czy niedostępna czyli nie do dostania? Bo nie do końca czaję? Całkiem niezły wybór ten Head. Narty kupujemy zawsze nieco "na wyrost" w sensie naszego zaawansowania technicznego bo zakładamy postęp w nauce techniki jazdy. Z początku narta będzie sprawiała nieco trudności w operowaniu nią ale przy wzroście umiejętności, doświadczenia i objeżdżenia te trudności miną. Nigdy nie kupujemy nart bazując na testach czy próbach, chyba, że jesteśmy doskonałym narciarzem i mamy możliwość zorganizowania sobie warunków testowych do doboru narty. Pozdro
  12. Dzisiaj
  13. Problem jest właśnie w tym że ta narta jest praktycznie nie dostępna, i szukam jakiejs alternatywy. Próbowałem na head rally 177 i męczyłem sie w tych nartach.
  14. Mitek

    PS 2025/2026

    Cześć To czy królowa czy nie to zweryfikuje sezon. W każdym razie jechała - podobnie jak wczoraj na zabicie - wielki szacun. No ale moja faworytka... Emma Aicher wygra za dwa lata najpóźniej PŚ - jeżeli wcześniej nie złapie kontuzji. Czekamy na Panią Puchner...
  15. Mitek

    PS 2025/2026

    No akurat na tej trasie jeździłem. Chyba na wszystkich europejskich trasach jeździłem jak się tak zastanawiam, tak jak może tam jeździć zwykły turysta czyli odcinkami - oczywiście bez Francji.
  16. Jprd, Królowa prowadzi:
  17. OK. no to kup taką samą i tyle, tylko... tak jak pisze Brunner - najdłuższą bo to dość łatwa narta. Pozdro
  18. Prywatna narta znajomego. X7 wb dokładnie takie miała oznaczenie.
  19. Mitek

    PS 2025/2026

    Obejrzyj cały przejazd choć raz, np ten na tej trasie. To jest 705 metrów w pionie i około 2600 długości. Trasa na górze jest płaska i ostatnia 1/3 jest dość stroma, może nawet mniej - normalne geologia. Oceniam, że na tej trasie jazda na wprost to jakieś 100m - pierwsze rozpędowe (no ale tu to jest łyżwa) oraz przed ostatnim skokiem i po lądowaniu. Może jest jeszcze coś pomiędzy ale to dosłownie metry bo szybko jazda i przełożenie trochę trwa. Zjazd to z pewnością najbardziej carvingowa konkurencja w narciarstwie alpejskim bo tylko tu można całą trasę pokonać na czystej krawędzi - może w niektórych SG też ale wątpię. Na trasach typu Kitz czy Wengen - które mają spory odcinek jazdy po płaskim też ten odcinek jest pokonywany, choć w pozycji zjazdowej, to cały czas w skręcie. Moim zdaniem czysta jazda na wprost gdzie lecisz rzeczywiście na ślizgach występuje niezwykle rzadko i każdy dąży raczej do jazdy na którejś krawędzi bo jazda na wprost: - po pierwsze bardzo trudna - bardzo ryzykowna - realnie występuje niezwykle rzadko Z rozmów ze zjazdowcami z naszej kadry - ale to naprawę dawne czasy - odcinki jazdy na wprost z dużą szybkością to raczej forma lotu delikatnie nad śniegiem minimalnie na wewnętrznych krawędziach Nawet na Twoim filmiku nie ma ani kawałka jazdy na wprost, ani kawałka. Obsuwanie się w lekkim ślizgu nie jest jazdą na wprost - jest jazdą ześlizgu. Takie są realia myślę. Powracając do zjazdu... dziwi mnie trochę bardzo krótki wybieg na mecie po skoku i stromej ściance, zawodniczki miały tam spore problemy... Ta trasa jest generalnie dość łatwa ale jest strasznie nierówna w paru miejscach i to chyba największe niebezpieczeństwo tutaj i wyzwanie aby utrzymać czystą linię i nie dać się rozrzucić na nierównościach.
  20. Czy jesteś pewien, że to był model x7. Czy to była prywatna narta od kogoś czy z wypożyczalni a jeżeli tak to jakiej? Pozdro
  21. Brać najdłuższą jaka występuje w tym modelu. 176cm jest tam prawdopodobnie.
  22. Chrzanie skręcanie, słabo mi to idzie.
  23. Edwin

    PS 2025/2026

    Najpierw naucz się skręcać 😁😁
  24. Lexi

    PS 2025/2026

    2 tygodnie na szerokiej narcie...
  25. Lexi

    Sezon 2025/2026

    Pełna zgoda - oczywiście każdy kij ma dwa końce i na przykład w taki weekend nie pojadę na Chopok czy do Szczyrku bo tłumu nie trawię. Z drugiej strony w tygodniu na towarzystwo ciężko liczyć ale wolę w samotności niż w tłoku. A jak jest towarzystwo.. jeszcze dobre to reszta nie ma znaczenia praktycznie
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...