Skocz do zawartości

Następczyni narty Fischer RX 4 Fire


papryczka78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Poszukuję godnej następczyni nart które teraz używam, tj. Fischer RX 4 Fire.

Na narcie tej jeżdzę od 2008 roku i wydaje mi się że przyszedł czas na zmianę moich ukochanych carvingów na coś bardziej wymagającego. Z moimi nartami znam się jak łyse konie i wiem że już więcej z niej nie wycisnę.

 

Jeżdżę na nartach od 2007 roku,  w sezonie kilka razy, jedenwyjazd dłuższy 7-10 dniowy, reszta to wyjazdy weekendowe (w Polsce). Na dłuższe wyajzdy wybieram Chopok albo Włochy  z reguły Adamello, Livigno, ostatnio Aprica.

 

Trochę danych o mnie:

Kobieta, 35 lat, kondycja dobra

65 kg

1,64 cm (jeżdżę aktualnie na narcie 150 cm)

skala umiejętności dobra 7, podchodzi pod 8

preferuję dobrze przygotowane trasy, czerwone, czarne, nie jeżdżę poza trasami

niezbyt dobrze radzę sobie z muldami, zjeżdżam asekuracyjnie bokiem

lubię i slalomową jazdę króŧkimi skrętami (czarne czerwone trasy), lubię się też dobrze rozpędzić i wtedy jeżdżę bardziej gigantowo (z reguły na niebieskich trasach)

cały czas doskonalę carving

mam cudowne buty Rossignol Kiara Sensor flex 80

 

moje możliwości finansowe - jeśli narta mi się spodoba to wydam i z 2500 zł ale wołałabym jak najtaniej, biorę pod uwagę narty używane

 

proszę pomóżcie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję za odpowiedź, bardzo interesujące nartki, i tak chciałabym pozostać przy Fischerach, mam do nich sentyment

a jaką dł. mi polecasz?

ktoś mi doradził dł. w przedziale 155-159 cm i że 150 cm na których teraz jeżdżę są za króŧkie :huh: takie mi doradził fachowiec w sklepie kiedy je kupowałam, tylko że wtedy ważyłam dużo mniej i może dlatego?

szczególnie zainteresowały mnie trzecie, ale to tak po pobieżnym przeczytaniu