Lm13 Napisano Sobota o 22:37 Udostępnij Napisano Sobota o 22:37 Witam, jeżdżę na nartach od 6 roku życia, a więc staż na nartach 15 lat, na ten sezon chciałem już zakupić własny sprzęt. 170cm wzrostu, waga 70kg, buty nordica promachine 110. Jeżdżę tylko na przygotowanych trasach, jednak muldy na trasach w późniejszych godzinach są czynnikiem o którym nie należy zapominać. Mój styl jazdy opiera się przede wszystkim na agresywnym carvingu- krótkie skręty i niskie zejścia. W teorii idealna moim zdaniem narta byłaby slalomowa o szerokości 66mm? Jednak z moich obserwacji wynika że jest to dobre rozwiązanie tylko i wyłącznie na przygotowaną trasę a więc w obecnych warunkach jakieś 3max 4 godziny od otwarcia stoku. Stąd myślałem bardziej o nartach 72mm. Nartą która przykuła moją uwagę jest Head supershape e-magnum SW. Ciekawi mnie też salomon addikt w wersji 72mm. Czy ktoś byłby w stanie doradzić mi czy narty które wybrałem spełnią +- moje oczekiwania(tak wiem że najlepiej byłoby je samemu przetestować)- jeśli tak to celować w długość 163 czy 156cm? Może polecajki innych modeli które wg was lepiej się sprawdzą? Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaem Napisano 12 godzin temu Udostępnij Napisano 12 godzin temu Przy Twoim doświadczeniu narciarskim narty blisko wzrostu, czyli 165=175. Ze względu na muldy i inne przeszkody po południu (odsypy, muldy itepe) proponuję Volkl Peregrine 173 72 pod butem lub Dynastar Speed Race 174 75 mm pod butem. Obie narty są wszechstronne, relatywnie dynamiczne i dają radę na jazdę calodzienną. Jeśli chcesz iść bardziej do carvingu, musisz się zdecydować na model bardziej sportowy, Pzdr, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 25 minut temu Udostępnij Napisano 25 minut temu Cześć "Agresywny carving - krótkie skręty, niskie zejścia" - tak napisał kolega. Czyli raczej narta SL w typie dawnej narty fun, czyli powiedzmy 160cm i ... koniec. Na każdym stoku pojedziesz swoje a jak będzie nierówno to lekko trzeba zmodyfikować technikę lub/i zmienić styl jazdy. W każdym razie nawet w głębokim i zsiałym śniegu da się na SL dość skutecznie jechać dzięki szerokości z przodu. Po co ma kombinować skoro lubi to co lubi? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.