Jump to content

Clip

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Clip's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • One Month Later
  • Collaborator
  • Reacting Well
  • Week One Done
  • Dedicated

Recent Badges

13

Reputation

  1. Clip

    Dobór nart

    plecy Cię nie bola od takiej pozycji?
  2. Serfaus jest sztos. To moje odkrycie tego roku. Niestety sporo dalej niz ziemia Salzburgska Kaprun albo Sportgastein za małe?
  3. i-speed sa dluzsze jak maja byc heady
  4. Sport Gastein albo Kaprun nizej moze byc juz nieciekawie
  5. zaryzukuje stwierdzenie ze przy poziomie 2-3 dluzsza chwile jeszcze nie zauwazysz roznicy pomiedzy powyzszymi nartami, to są niuanse. Kup, jezdzij i jeszcze raz jezdzij.
  6. to jeszcze dodam: żałuje że tak pozno przesiadlem sie z badziewia na magnumy a potem rally. Tez sugerowalem sie tymi punktami na skali i tekstami o latwosci prowadzenia. Po przesiadce (5 lat temu) same pozytywy i zero skutkow ubocznych. Moim skromnym zdaniem to ze head (czy wszyscy inni producenci) robia osobne narty marketingowo zeskalowane na 1-4;3-6;4-8 itp to glownie po to zeby czesciej wymieniac narty a nie dlatego ze od razu nie mozna wskoczyc na magnumy 4-8 czy ile one tam maja ...
  7. uczylem w tym roku mlodsza i sam sie zdziwilem jak w minimalnym plugu przy delikatnym przeniesieniu ciezaru na jedna narte sama zaczyna skrecac. Szybsza jazda wiadomo wymusza wiekszy docisk i wieksze przechylenia narty. A tu prosze 7km/h nacisk 60:40 i skreca samo. Ja jestem samouk z technika jazdy na bakier ale jednak stawialbym ze to krzywizna a nie obracanie narty.
  8. to ja tylko dodam ze rally 177cm skrecaja same i absolutnie nie wymagaja przykladania sily. Co w sumie wynika z ich geometrii. Wiec jezeli "wybaczanie bledow" oznacza ze niewystarczajaco przechylona i niewystarczajaco docisnieta pojedzie prosto zamiast skrecic to one wybaczaja 10/10 😉 no i po przesiadce z magnumow 170cm czuje sie na nich pewniej w szybkich skretach przy czym czym wiecej niz 60km/h wg garmina to nigdy nie jechalem a z reguly to jest max 40-50km/h
  9. Tak jak pisałem w tym roku to były najczęściej widziane narty na stoku. Jeździli na tym wszyscy od "ludzików LEGO" po naprawdę ogarniętych narciarzy Ja się przesiadłem na magnumy z jakiegoś badziewia co nawet drewna nie miało i nie miałem z tym żadnego problemu. Szczerze to nie rozumiem na czym niby ma polegać wybaczanie błędów? Tzn że niby na piankach można jeździć na piętach a na magnumach już nie bo nie wybaczaja bledow? Może ktoś bardziej ogarnięty w temacie się wypowie.
  10. moim zdaniem to sa mega uniwersalne narty, w tym roku w Serfaus-Fiss-Ladis krolowe wypozyczalni, co druga osoba na stoku miala magnumy. ja mialem magnumy zamienilem na rally i roznice to sa jakies niuanse jak kupujesz nowe i masz wybor to bierz 177cm co rozumiesz przez zbyt ambitne?
  11. Wymieniłem magnum 170 na rally 177. Odczucia na plus. Wymiary mam podobne.
  12. W drugiej polowie marca to gastein. Jak będzie kiepska pogoda jest sport gastein (2700) Z badhof gastein skibus jedzie tam ze 40min. Ale można szukać spania w Bockstein wtedy jest ta sama odległość do badgastein i do sporta. Rano sprawdzasz pogodę i jedziesz albo w lewo albo w prawo.
  13. czołem miesiac temu zaklepalem nocleg na weekend w Krynicy. Do 27.02 jest bezplatna anulacja. Patrze na kamerki i wygląda to słabo... Ktos jest moze na miejscu i moze cos wiecej powiedziec?
  14. https://skalkuluj.pl/kalkulator-dlugosci-nart
  15. To ja trochę z innej beczki. Tygodniowy wyjazd na narty to jest u mnie (2+2) dolne kilkanaście tysi. I to w wersji budzetowej bez szaleństw. Patrząc z tej perspekty oszczędzanie kilku stów na butach jest strzałem w kolano. Przez źle dopasowane można sobie spieprzyć cały wyjazd. To nie jest fanaberia jak nowa kurtka czy nowy kask bo w starym kolor nie pasuje.
×
×
  • Create New...