Skocz do zawartości

radek1313

Members
  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

radek1313's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputacja

  1. Stary wyjscia nie mialem bo bylem z taka ekipa ze nie szlo inaczej. 3 razy lezalem
  2. Sobota i Niedziela w Arosa. Przepiekny duzy osrodek, sniegu i slonca pod dostatkiem. Z tego co widzialem to wszystkie trasy otwarte. Dla amatora jak ja niekiedy troche zbyt ubita pokrywa sniezna na ktorej ciezko czasami bylo utrzymac sie na nogach z czego wynikly 3 gleby . Dla profesionalistow warunki perfekcyjne, trasy szerokie. Ludzi duzo ale tloku nie bylo bo obszar narciarski jest dosc znaczny.  Posilki na stoku pieknie podane w bardzo dobrej jakosci. Warto zarezerwowac stolik dzien wczesniej jezeli ktos chce zjesc lunch o 12tej bo inaczej wszystko jest zajete. Na zacienionych stokach wiatr mrozil na maxa wiec polecam smiganie na naslonecznionej stronie... bylo cudnie i pierwszy raz zaliczylem czarne trasy
  3. A masz problem z podsterownoscia jak przegniesz z predkoscia w ostrym zakrecie? Tez kiedys mialem A6C6 Avant niestety bez quattro i mialem bardzo duze problemy z Michelin Alpine 4 ktore w ogole nie dawaly sobie rady w warunkach zimowych przy skretach 90*. Quattro daje rade
  4. A wiec dzis dowalilo na maxa i wiaterek 100kmh. Do jutra ma dosypnac do 70cm swiezego sniegu. Musze powiedziec te te Nokiany daja rade. ESP zaswiecilo sie tylko 3 razy przy 15%  i przy 40-50kmh. Odzyskanie kontroli jest bardzo latwe, ABS w ogole sie nie wlaczyl podczas jazdy. Tam gdzie wczesniej nie bylem w stanie 10 kmh jechac dzis spokojnie w kopnym swiezym sniegu sobie pozwalalem na 40-50kmh. Jazda kompletnie bezstresowa. Na mokrym wczoraj kompletnie bez problemu. Oponki bardzo ciche i miekkie a moze mi sie tylko wydaje jak porownuje je do kolkow na ktorych wczesniej jezdzilem. Zadnej nad czy podsterownosci naprawde ekstra klasa gumki.   Milego dnia
  5. Jakis miesiac temu zjezdzalem juz do gondoli spokojnie wykonujac normalne, przewidywalen skrety. Kazdy juz byl zmeczony bo to jakos 16ta byla i dzien dalo sie czuc w nogach. Podczas wykonywania jednego ze skretow nagle z gory nadjechal facet na snowboardzie i grzal dosc szybko nagle zaczal hamowac na potego bo inaczej spotkalbysie z moimi plecami. Zaczal mi ublizac, przeklinac i rzucac sie do mnie ze mu droge zajechalem na co ochoczo zaprosilem go do tego aby sie zatrzymal to sobie wyjasnimi kto ma pierwszenstwo jak faceci a nie jak pi...dy z czega sa tutaj znani. Ale z uwagi na to ze wiekszosc z Austriakow, Szwajcarow, Niemcow to miekkie faje sa skonczylo sie na krzykach i polecial dalej jak szalony na dol.
  6. No to pieknie sie stachu najadles. Ja dzis tez pocalowalbym bande bo troche przegiolem z predkoscia ale szybka redukcja na 2 i dalo rade ogarnac temat podsterownosci. Dzis znowu nasypalo ostro ale odsniezarki zrobily dobra robote. Nie zmienia to faktu ze ciesze sie bardzo na te nowe oponki. Przynajmniej cisnienie mi troche zejdzie bo caly tydzien ma sypac non stop.   Milego dnia zycze
  7. Ja po ostatnich trzech ciezkich podjazdach na chate gorskim odcinkiem w nocy o nachyleniu 10-15% postanowilem zainwestowac w nowe ogumienie bo juz mi sie nie chce lancuchow co chwile zakladac i sciagac. U mnie nie odsniezaja drog pomiedzy 22:00 - 05:00 wiec jak ostro nasypie to jest armagedon. Ostatnio zjezdzalem do roboty 10kmh na pol sprzegle przyhamowujac sie lekko i mimo to na skreconych kolach auto jechalo prosto. ESP ABS nawalal jak wsciekly. Bardzo lubie latac po zasniezonych odcinkach ale ta atrakcja i zjazd o dlugosci w sumie okolo 8km i 50min dalo mi do zrozumienia ze czas na nowe laczki bo te poprostu nie daja rady mimo ze maja jeszcze okolo 6mm bieznika. Stare sa i twarde jak kamien. Wybor padl na Nokian WRD4, jak sie sprawdza w ekstremalnych warunkach dam znac niebawem bo montuje je jutro
  8. radek1313

    Opady w Austrii

    Faktycznie, musialem sie troche doszkolic w temacie napedu Touarega zwracam honor . No to fajne autka w sam raz na warunki zimowe, szerokosci i przyczepnosci zycze
  9. radek1313

    Opady w Austrii

    Zalezy jaki masz motor w Audi bo tam oni wszystko jak leci nazywaja Quattro a to Quattro (przekladnia TorSen typ A,B lub C) wcale nie jest tylko Haldex. No chyba ze mowimy o prawilnym Quattro to respect dla Ciebie bo to wspaniale auto To samo tyczy sie VW. Nie jest to niestety staly naped na 4 lapy tak jak jest to w przekladni TorSen tylko jest to zestaw ciernego sprzegla ktory dolacza naped w razie W. Nie zmienia to faktu ze jezdzi sie duzoooo lepiej niz w przypadku klasycznej oski. Mam to samo w moim drugim samochodzie marki Skoda gdzie z tego co sie orientuje jest Haldex 5 generacji. Szalu nie ma d..y nie urywa ale daje rade i to jest najwazniejsze   a propos opadow w Austii to sypie na maxa wlasnie przynajmniej w Lichtensteine ktory graniczy z Austria Jest pieknie
  10. radek1313

    Opady w Austrii

    No to jeszcze radze wyprobowac zakladanie lancuchow bo mi wczoraj zeszlo 1,5h przejechanie 10km do domu A to wszystko dlatego ze olalem temat i sie nie podszkolilem a quattro niestety nie mam,  , jeszcze
  11. radek1313

    Opady w Austrii

    W rejonie Vorarlberg sypalo dzis w nocy pieknie. Autostrada przy Feldkirch zasypana calkowicie byla o 01:00. Okolo 10cm swierzego sniegu.
  12. radek1313

    Niewidomi na nartach

    Super tata jestes wytrwalosci w dazeniu do doskonalosci.   Jak czytam te nasze problemy z mrowieniem w nogach albo ze cos tam mnie uwiera w prawym poldupku przy skrecie w lewo to smiac mi sie chce z samego siebie.   Wesolych i walczcie dalej   Pozdro
  13. Ja tez sie rozchorowalem a jutro trasa 1000km do PL. Trzymaj sie ziom...
  14. Czesc Piotrek, pamietasz jak jechalismy z Gajowym krzeselkiem do gory w Obergurgl (trening gora-dol przy inicjowaniu skretu) i ja tez nazekalem ze bola mnie spody stop od czasu do czasu. Dzien wczesniej wymienilem standardowe wkladki na Sidas Custom Ski. Myslalem ze problem tkwi ze sa twarde jak drewno i poprostu gniota mi dol stopy stad ta przyczyna. Dwa tygodnie pozniej bylem w Soelden i jak wjezdzalem orczykiem to myslalem ze mnie szlag trafi. Co sie okazalo mialem za mocno zapiete klamry a szczegolnie gorny rzep przez co nie mialem odpowiedniego krazenia w stopie i stad ten problem. Jak zdiagnowzowalem to caly dzien smigac mozna bylo bez bolu i odpinania czegokolwiek. Klamry mam zapiete tak aby tylko na 2 zabek i jest O.K.   My nie zawodowcy ze but musi byc zapiety na maxa ze krew nie doplywa.
  15. Ja juz dwa komplety w miesiacu polamalem wiec teraz musze kupic chyba dwa prety zbrojeniowe A tak serio to chyba zdecyduje sie na te pseudo karbonowe, zobaczymy ile wytrzymaja...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...