Skocz do zawartości

Spiochu

Members
  • Liczba zawartości

    4 449
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    39

Ostatnia wygrana Spiochu w dniu 9 Sierpnia

Użytkownicy przyznają Spiochu punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Spiochu's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

1,5tys.

Reputacja

  1. Nie zadni idioci. Cisneliby pracownikow ile sie da. Sami jezdzicie autami po kilkanascie godzin albo busy do austrii po skonczonej pracy. Doskonale wiesz ze tak by by bylo tylko trudno Ci to przyznac Tu akurat znam wiekszosc przepisow. Jak komus wypada zmiana w nocy to wtedy wyplaca sie dodatek. Napisales ze tego nie robisz. 24 klocki to kasowali za 1-2 kilkudniowe szkolenia. Nie wiem ile dokladnie zarabial bo to bylo juz pare lat temu ale malo. Na zmianie bardzo stracili ale januszowi nie wytlumaczysz. Ma byc tanio reszta nie ma znaczenia. W tej firmie mieli pomysly w stylu "masz kilka dni by poznac program od zera a w przyszlym tygodniu poprowadzisz szkolenie" Szkolenie za ktore ludzie placili po kilka tys od lebka.
  2. 1. Marku do czego Ty pijesz? Zaczelismy rozmowe od stwietdzenia ze tacho jest korzystne dla kierowcow. Wyjasnilem Ci dlaczego. Nie zamierzam zostac kierowca ani otwierac firmy przewozowej. Praca jest gowniana z uwagi na spanie w budzie ale niezle platna jak na wymagane kwalifikacje Jednym to pasuje innym nie. Nie widze tu wielkich problemow. 1B. Dzialasz niezgodnie z prawem. Nikt sie o te zmiany nie przyczepil? 2 Rozumiem o co Ci chodzi, choc troche dziwnie to sformulowales. Wyzsza placa nie obniza motywacji, po prostu gosc chcial wyciagnac jak najwiecej. Jak Mirek w jednym magazynie dostanie minimalna a w drugim 2x tyle to gdzie bedxie sie bardziej staral by go nie wywalili? Ale premia co piszesz jest bardzo istotna, tylko musi byc realna do osiagniecia. 3. W niektorych przypadkach rak jest ale dalej jest masa specjalistow ktorych pracy nikt nie szanuje i gowno zarabiaja. Czesto potem sie zwalniaja i zakladaja firmy lub jada za granice. W tej firmie od wdrozen zastapilem kolege co tam z 10 lat siedzial. Mial super kontakt z klientami, zjadl zeby na wdrozeniach, mial w malym palcu programy z ktorych prowadzil szkolenia, nauczyl sie programowania w c# To nie wystarczylo na 2 tys podwyzki. Janusz wolal szukac kogos nowego.
  3. Elektryczne drony to dopiero kręcą śmigłem. 😉
  4. Nie nakrecaj sie bo i tak juz nie dasz rady.
  5. 1.Rzeczywiscie zmienily sie przepisy w 2022 ale co to zmienia kierowcom jak wczesniej tez te diety traktowamo jako element wynagrodzenia 2. I tak samo do tematu podchodzi wiekszosc pracownikow. Jaka praca taka placa. Tam gdzie pracodawca lepiej traktowal ludzi tez widzialem ze wiekszosc byla bardziej zaangazowana 3. Zmienilem. Nie jezdze w delegacje ale prawie wszedzie wyglada to tak ze serwisanci wyjezdzaja o swicie a wracaja poznym wieczorem. To ze Ty placisz gruby hajs wcale nie oznacza ze pracownik danej firmy go dostaje. Chyba ze mowisz o serwisantach pracujacych na wlasny rachunek a nie w ramach wiekszej firmy.
  6. U takiego ciula na pewno bym pracy nie szukal.
  7. Chcialbys pajacu wyzyskiwac pracownikow jak w XIX wieku ale zle panstwo nie pozwala. Na tym polega kraj rozwiniety choc u nas i tak nie calkiem.
  8. Wolabym takie durne przerwy niz 16h zapierdzielu bez tacho. Na prawde tak trudno pojac jakby bylo? Nie mysl tylko tu i teraz. Wybrales specjalnie naciagany przyklad a wiekszosc jezdzi na miedzynarodowce i nie ma ich tydzien czy wiecej w domu. A dieta w de to 49 eur za dobe. Wcale nie tak malo. Bardzo rzadko w Polsce pracodawca szanuje pracownika. Wiekszosc pracownikow tez ma swoja prace w d.... Schemat jest taki ze przychodzi zmotywowany gosc do nowej pracy ale po jakims czasie widzi ze starania nie maja sensu bo nic z tego nie dostanie. I zaczyna olewac jak reszta. Wyjatki sie znajda ale to widze najczesciej. I mialem nawet taka sytuacje jak z Twojego przykladu. Bylem u klienta na wdrozeniu 8h intensywnej pracy a potem pracodawca kaze wracac autem sluzbowyn 500km w czasie wolnym. Odmowilem wzialem hotel na fakture i wrocilem nastepnego dnia jak czlowiek. Wiesz jaka afera byla?
  9. Gdyby nie socjalisci to bys rypal po 16h dziennie w fabryce. A tacho jest obciazeniem raczej dla calego spoleczenstwa (wzrost kosztow trandportu) niz samych firm przewozowych. Jesli kazdy konkurent tez musi miec tacho to wszyscy odpowiednio dostosowali ceny.
  10. I o to chodzi zeby pracowal te 8h czy ile tam jest na tacho. Niewazne czy jadac czy pomagajac w rozladunku. A ze ludzie kombinuja, w biurze tez sie znajda tacy co beda klepac bezplatne nadgodziny. Jakby nie bylo tacho to kazdy by zapierdzielal po kilkanascie godzin dziennie bo tak by sie firma oplacalo. Jeden kierowca przewiozlby wiecej wiec popyt na kierowcow by spadl. W rezultacie mieliby wiekszy zapierdziel za ta sama lub mniejsza kase. Podobnie jakby zwiekszyc usrawowy etat w biurze do 60h. Czego nie rozumiesz? A za przerwy ma placone diety w delegacji ale tu znowu sa kombinacje ze zatrudniaja za minimalna a diety traktuja jako czesc standardowej pensji.
  11. I bardzo dobrze, ze wprowadzili. To ograniczylo kult zapuerdzielu i maksymalnego wykorzystania pracownika a przy okazji poprawilo bezpieczenstwo. Firmy transportowe zreszta niewiele na tym straca jesli nakazy dotycza calej konkurencji. Kierowcy tez zyskuja. Wkurza ich ze utkna 100km od domu ale bez tego pracowali by 2x tyle za te same pieniadze.
  12. Tak znalem kierowcow i slyszalem o tym zjawisku. Duza grupa polakow w innych zawosach tez chleje regularnie. Wsrod narciarzy to tez popularne. Nawet po stoku jezdza pijani.
  13. Dlatego wprowadzono normy odpoczynku dla zawodowych kierowcow. To leszcze co slabo jezdza i sie szybko mecza. Nie to co forumowi rajdowcy. 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...