Jump to content

kozlow

Members
  • Posts

    233
  • Joined

  • Last visited

kozlow's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. a no to trafileś na wyprzedaż:)ja kupowałem w sezonie.
  2. twoje kosztują jakies 179 za pare a moje 89 z tego co pamietam
  3. za jedna pare to mam dwie moich:D nie wiem czy bym wydał prawie 200pln na skarpetki oczywiscie za jedna parę
  4. Ja moje X wave9 odrazu wgrzałem... nic sie z butem nie stanie a tylko moze pomoc:) a 50pln to i tak nie duzo:)
  5. Ja uzywam skarpet Rohnal-a model silver-jet z pojedynczmi włóknami ze srebra. Tanie nie byl, ale czasem tanio to jest drogo. ciensze od skarpet forte oczwiscie nie w miejscach z wzmocnieniami. Ale gorąca polecam:) dwie pary bez prania na wjazd starczaja tak mniej wiecej po 3dniu lekko waniajet.
  6. nie no spoko sx to nie zawodnicza deska:)
  7. mozesz miec problemy z kontrolowaniem narty i jej precyzyjnosci:) ja kiedy miałem okazje pojechać w bucie z flexem 60 na gs-ach 9x pro bardzo sztywne dało rade da sie ale mi to nie sprawia frajdy noga mi latala jakbym byl w tramkach:)
  8. takie tez mam male turystyczne:) ale nie wiem czy dziala:) nie sprawdzalem
  9. Ja mam takie żelazko, radze przetrzeoac babcina piwnice albo strych... http://www.fotosik.p...3b4f9dd565.html http://www.fotosik.p...c234cf71e3.html http://www.fotosik.p...05a984583c.html Sory za jakosc zdjeć, bardzo dobrze sie sprawuje;)
  10. Pewnie, że sie da i nawet nie trzeba tak nawet szybko jechać, przynajmniej na gigantkach:D
  11. NArty komórkowe/serwisowe sa to te same narty uzywa sie tych nazw zamiennie z tym ze koórki sa bardziej prawdlowa nazwa, prawdziwcyh komorek nie kupimy w sklepiem, sa robione dla zawodnikow czy to tych z wc czy tych do zawodow amatroskich... maja budowa sandwichowa, czyli powiedzmy warstwowa, sa mneij wytrzymala maja dosc miekkie krawedzie i sa na jeden sezon z reguly:) kosztuja ok 5tyś, niektor firmy robia narty o takiej budowie ale nadal nie jest to stricte komorka... Narty Komórkowe sa indeksowane, czyli zawodnik amator nie ma takich samych komorek jak ci z PS... komorki dla zawodnikow amatorow sa robione powiedzmy seryjnie, antomiast dl zawodnikow z PS robi sie kilka kompletow nart o roznych charakterystykach i pod katem upodoban i stylu jazdy zawodnika, wtedy daja mu je do testow i wybiera sobie 3 najbardziej mu odpowiadajace komplety.... mozna smialo powiedziec ze te narty sa na zamowienie...
  12. cena dobra ale jezeli nie jezdzisz jako zawodnik to mija sie z celem
  13. nie taka nowosc byly juz te narty rok temu:) nawet chyba w zeszlym roku w ntn-ie byly, narty z pianki rdzen z pianki czy sa dobre? nie!! Only wood is good... a Guliver nie masz czego zalowac:) ci ludzie tam w sklepach sie nawet nie znaja na modelach nart i czegokolwiek innego
  14. but ma flex 130:) wiec ci bedzie zapewne meczyl ale nie musi, poczekaj lepiej na odpowiedz devastatoro albo napisz do niego na prva bo on ma takie buty o ile sie orientuje
  15. jak to jaka pewnie rossignol:) 9x;) duzo taich rozwarstwionych widzialem, daj do klejenia, zywica epoxydowa nie jest az tak dobra do klejenia, mialem kiedys klej do klejenia nart frmy swix za cale 2euro juz go nie mam niestety, tak jak mowilem daj do klejenia zobacz czy cos sie z narta dzieje, jak bedzie sie dalej rozwarstwiac to kup nowe deski
×
×
  • Create New...