Skocz do zawartości



Dager

Rejestracja: 05 kwi 2012
Poza forum Ostatnio: 18 lut 2020
-----

Moje tematy

Reklamacja zasadna czy nie

05 luty 2018 - 11:11

Bardzo proszę Was o pomoc w ogarnięciu pewnego tematu.

Chodzi o zasadność składania odwołania od nieuznania przez jeden z warszawskich sklepów reklamacji dotyczącej zakupionych nowych nart.

Opis przypadku :

W październiku 2017 zakupiłam narty Atomica Redster XTI, w grudniu zaliczyliśmy wyjazd podczas którego po najechaniu na kamień ślizg i krawędź uległy uszkodzeniu.

Po oddaniu nart do serwisu otrzymałam informacje, iż skutki uszkodzenia są przede wszystkim wynikiem tego iż sprzedano mi narty ze spiłowanym ślizgiem oraz krawędzią. Zrezygnowałam więc z serwisowania nart.

Przyznaję iż kupując nowe narty nie wpadłam na pomysł sprawdzenia grubości krawędzi.

Oddałam narty do reklamacji i otrzymałam od sklepu odmowę uznania reklamacji gdyż uszkodzenia powstały z przyczyn mechanicznych. Sklep zupełnie nie odniósł się do faktu iż krawędź ma w tym miejscu niecały mm.

Pytanie do specjalistów:

1. Czy sprzedaż nowych  nart z ewidentnie spiłowaną krawędzią nie powinno być uznane przez sklep za wadę produktu bez względu na to jakie uszkodzenia powstały w późniejszym okresie?

2. Czy fakt iż na protokole reklamacyjnym podpisał się rzeczoznawca ds. jakości sprzętu narciarskiego całkowicie odbiera mi szanse w dalszej procedurze reklamacyjnej?

3. Co z tym faktem robić dalej - powalczyć czy szanse są tak nikłe że szkoda nerwów?

 

Dodaję zdjęcia - myślę że będą one pomocne w ocenie sytuacji.