Skorpionica Posted January 7 Share Posted January 7 Cześć kochane Narciarki, Szukam Pań chętnych do wspólnego wyjazdu w Alpy. Jeżdżę do Włoch i Austrii od wielu lat, mam Alpy zjechane wzdłuż i w szerz i (w miarę) wygodny samochód 🙂 Chętnie zorganizuję wypad dla ekipy max 4-osobowej (wliczając mnie oczywiście 🙂, no chyba, że na dwa samochody). Służę doświadczeniem i zarówno logistycznym, jak i narciarskim (umiejętności jazdy, sprzęt). Zbieram damską ekipę. Najchętniej Włochy - myślę o Cortninie, albo Kronplatz (bo akurat tam jeszcze nie byłam 🙂), ale nie upieram się, może być Austria (Tyrol albo Voralrberg), lub inny włoski ośrodek. Zgłaszajcie się dziewczyny. Można do mnie pisać, lub dzwonić na 609 419 595. Zapraszam. Będziemy miały świetny babski wyjazd! 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpionica Posted January 7 Author Share Posted January 7 gwoli uzupełnienia: 5-7 dni oczywiście, i ewentualnie do 18.02 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitek Posted January 7 Share Posted January 7 Cześć Cybork - moja zona organizowała takie wyjazdy przed dzieciami. Ale teraz, zapytam. Jeździ na poziomie instruktorskim, samochodu prowadzić nie lubi. Trzymaj się serdecznie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpionica Posted January 9 Author Share Posted January 9 samochodu nie będzie musiała prowadzić 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarisek Posted February 10 Share Posted February 10 Pojechałaś gdzieś ? Czy to dalej aktualne ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpionica Posted March 22 Author Share Posted March 22 Sorry, dawno nie wchodziłam na forum. Tak, byłam w Zillertal. Ciepło było. Za ciepło niestety... teraz planuję na maj (może majówka?) Stubai. Też szukam chętnych na wspólny wyjazd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...