Skocz do zawartości

Jacek1210

Members
  • Liczba zawartości

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Jacek1210's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Dedicated
  • Week One Done
  • Collaborator

Recent Badges

60

Reputacja

  1. Jacek1210

    Trochę humoru

    AQMHuj5SctWtavN8tca2ekSSPBmzAKwJww-qlOIpb_otLqSl6aFY570mg0elgezZkkrbNiVg_0KOllFtm5VPwTUH_720p_(HD).mp4
  2. Jacek1210

    Trochę humoru

    Doszła mnie plotka, że podczas wizyty naszego kandydata na prezydenta w USA, Trump przepisał na niego Biały Dom i wciąż myśli że dał mu jedynie autograf 😉
  3. Jacek1210

    Trochę humoru

    Nie jesteśmy jedynymi szurniętymi szuraczami na tej planecie 😉 Ptaki_szuranko_64634fdg434gs.mp4
  4. Jeszcze małe porównanie pt. "jak można wykorzystać kibelek do przyspieszenia skrętu i lepszego zakrawędziowania". Oczywiście do popatrzenia a nie do poDpatrzenia. Proszę się na tym nie wzorować 😉 SKI_kompensacja_64864116+411616161316161651210145484845151.mp4
  5. Mieliśmy już okazję poszurać razem. Dawno temu, w Cisowej. Pamiętam że nie mogłem Cię dogonić.. 😉
  6. Widzę że rozgrzałem temat. Oczywiście że to jazda TOP i w kontekście nauki podstaw tutaj, nie ma sensu. Ale skoro uderzono w stół... 😉 Wymaga nie tylko umiejętności ale i godzin spędzonych na siłowni. Ale nie, to nie jest jedna wybrana klatka z wielu, jak w jeździe kanonem na końcu skrętu przed przekrawędziowaniem. Dla mnie to pełna kompensacja, wymagająca dużej dynamiki, a to skutkuje długimi chwilami jazdy w odchyleniu. Szczególnie to widać w moim filmie 9-10 minuta. Jak widać, tak się da i tak się obecnie jeździ bo to się czasowo "opłaca". Oczywiście w momencie inicjowania skrętu układ musi być "zrównoważony", ale jest to osiągane w trochę inny sposób niż klasycznie, tzn. nie przez wyjście w górę i pójście na przody. Siedzenie na tyłach ma swoje plusy: lepsze przyspieszenie i mniejsza powierzchnia czołowa narciarza. Ale OK, nie mącę więcej 🙂
  7. Jurek, czy Twoim zdaniem to co pokazał Marcel a co jest dokładnie opisane w moim filmie, czyli współczesny WC SL jechany w dużej mierze kiblem, to jest bardziej ewolucja techniki czy rewolucja ? Bo wg dotychczasowych kanonów jest tam dużo "błędów", czyli raczej (mała) rewolucja ? Pytam pod kątem wcześniejszych opinii, że w technice od czasu ołówków aż tak wiele się nie zmieniło. Pzdr 🙂
  8. "WC technique". Kibel & have a fun. W tytule "WC" bardziej "WorldCup" czy bardziej "Toilet" ? Czysta herezja 😉 https://www.youtube.com/watch?v=gTvcFiIy_74
  9. Kinga Rusin. Szyk i figura. Możecie sobie poużywać 😉 Kinga_Rusin_35345686443466466.mp4
  10. Pomyślałem, podumałem kto mógł wtedy jeździć na Omeglassach i załapałem. Cześć 🙂
  11. Może gigantki były bardziej elastyczne. Chodziło mi o to, że na króciutkich carvingowych nartkach było łatwiej o wygraną SL, nawet ze starą techniką. A 2010 rok ? To nie moje stwierdzenie i nie brałbym dosłownie, ale to może taki symboliczny rok, kiedy technika karwingowa trafiła "pod strzechy" i ujednoliciły się programy szkoleniowe ? Bo zawodnicy i wcześniej jeździli ciętym, ale reszta świata szurała na całego
  12. Długość jego nowych nart już podałeś. A mógłbyś przytoczyć długość nart SL poprzedniej generacji ? Bo długość może jednak mieć pewne znaczenie
  13. Jak sam napisałeś, jest to kwestia "sytuacyjna", gdzie raczej łatwo zorientować się że człowieka za bardzo zrotowało, skoro trzeba się z tego ratować. A nie błąd czy maniera powtarzana w każdym przejeździe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...