RafalJ Napisano 11 Lutego 2025 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2025 (edytowane) cześć! Szukam nart na całodzienne wyjazdy na stok, które dobrze będą sobie radzić zarówno na sztruksie jak i wieczornych muldach (póki co planuję mieć 1 komplet nart). Budżet: 2000zł (i nie chcę go za bardzo przekraczać, więc "dołóż 500zł i weź xxxxx" niewiele mi pomoże). Trochę o mnie: 180cm, 94kg, 35 lat, jeżdżę od jakichś 10 lat. Styl: raczej mieszany, tzn. tzw. średnie łuki (docelowy promień narty 14-17m) Krótkie jeśli trzeba, długie na krawędziach jeśli stok pozwala. Ogólnie poziom średniozaawansowany. Swoje obecne narty mam dość długo i nadrabiając braki sporo już czytałem i oglądałem na YT (NTN i pan Tomek - szacun!). Skłaniam się ku all-mountain. Slalomowych nie chcę, chociaż miałem okazję jeździć na Nordice Dobermann SLR i było mega, ale stok był dość płaski, obawiam się, że na bardziej stromych sobie z nią nie poradzę. No i nie chcę cały dzień szukać krawędzi. Obecnie biorę pod uwagę Salomon S/Max 8 lub 10 albo Fischer Curv GT 76. Ktoś je ma i może się podzielić opinią? Albo podpowiedzieć coś innego w podobnym budżecie? Z góry dziękuję za każdą pomoc! dorzucam ankietę: Płeć: M Wiek: 35 Waga: 94 kg Wzrost: 180 cm Jak długo jeździsz na nartach? 10 sezonów Jak oceniasz swoje umiejętności według skali Forum? 6-7/10 Jakie masz buty? Nordica, Flex 90 Jakie masz teraz narty? Atomic z 2013 roku - miałem, pozbyłem się, modelu nie pamiętam Jaki preferujesz promień skrętu i szybkość jazdy? Szybsza jazda, promień skrętu 14-17 m Jakie lubisz trasy i w jakim kraju jeździsz? W Polsce jeżdżę głównie z dzieciakami - max tydzień. Na jazdę dla przyjemności wybieram Alpy, szerokie stoki, niebieskie/czerwone trasy, sporadycznie czarna. Jak lubisz jeździć i jak chciałbyś jeździć? Potrafię jeździć śmigiem, chcę poprawić jazdę na krawędziach i zwiększyć szybkość jazdy. Jaka jest Twoja kondycja i ile dni spędzasz w sezonie na stoku? Dobra, około 14-20 dni w sezonie. Możliwości finansowe: do 2000 zł Edyto