Jump to content

potrzebuje rzeczoznawcy,ktory oceni szkode moich nart...


Recommended Posts

tak jak w temacie..moze ktos zna,slyszal,wie gdzie i do kogo sie zwrocic..konsultowalem z izba konsumencka,nawet do PZN-u dzwonilem..nikt nic nie slyszal..nikt nic nie wie..sprawa jest pilna..

Wejdź na stronę marki, znajdź kontakt, zrób zdjęcia z bliska, jedno całości cała serię tak by było dokładnie widać uszkodzenie z kodami paskowymi i nr fabrycznym wszystko czytelne !! opisz problem i prześlij. Bez pośredniczenia polskiego dystrybutora, bezpośrednio! Zobaczysz co będzie. Powinieneś nadmienić ze do tej pory myślałeś że to marka jest.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

bruner79 potrzebuję się z tobą skontaktowac. Jeśli możesz napisz mi informację na adres mailowy. ([email protected]) Mam podobny problem z nartami Head iSupershape i też walczę z coolsportem z K-wa.Z tym, że sprawa dotyczy złamanej narty pod płytą - z marca 2012. Nie wiem jak skończyła się twoja sprawa ale mam dla ciebie ciekawe informacje

Dokładnie, tak jak pisalem ci w mailu, opisz tu sprawe, wstaw zdjecia twoich headow, napisz jak na twoja reklamacje zareagowal coolsport itp, widac nie jestem odosobnionym przypadkiem,pzdr
Link to comment
Share on other sites

Mój kolega kupił Atomica którego mu po roku wymieniono na nowego z powodu rozklejenia. Po następnym sezonie problem się powtórzył i na jesieni dostanie nową nartę z linii 2013. Pytanie retoryczne . Lepszy Head czy Atomic. W końcu jakość gwarancji to spora część wartości towaru. Dodam jeszcze, że wszystko odbywa się bez "walki". Wysyła się narty i dostaje informację o wymianie na nowe.

Użytkownik Harpia edytował ten post 14 czerwiec 2012 - 15:59

Link to comment
Share on other sites

Mój kolega kupił Atomica którego mu po roku wymieniono na nowego z powodu rozklejenia. Po następnym sezonie problem się powtórzył i na jesieni dostanie nową nartę z linii 2013. Pytanie retoryczne . Lepszy Head czy Atomic. W końcu jakość gwarancji to spora część wartości towaru. Dodam jeszcze, że wszystko odbywa się bez "walki". Wysyła się narty i dostaje informację o wymianie na nowe.

Dodam jeszcze, że wszystko odbywa się bez "walki". Wysyła się narty i dostaje informację o wymianie na nowe.

Cześć tak zachowuję się// dobra// szanowana firma która wie o wadliwej partii/iach, wtedy faktycznie odbywa się bez wojny i odbijania piłki
Link to comment
Share on other sites

Jak widać wszystko zależy od podejścia. Mi wymieniono na nowe Salomony 3V po tym jak w jednej narcie pękła krawędź. Nie musiałem nawet szukać kontaktu z producentem ani z dystybutorem - wystarczyły 3 dość ostre rozmowy telefoniczne i 2 najeżone paragrafami pisma do sprzedawcy. Dodam, że sprzedawcą był sklep sprzedający przez allegro. Warto wiedzieć, że niektórych reklamacji nigdy nie uwzględni dystybutor - chodzi o narty zakupione poza oficjalnym kanałem sprzedaży. Zdażają się bowiem w naszym pięknym kraju sprzedawcy, którzy oferują narty nie dopuszczone z różnych względów przez producenta do sprzedaży. Próba reklamowania takich nart u dystrybutora nic nie da, bo to nie on je sprowadził do Polski, nie jest gwarantem i nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową. Pozdrawiam
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...