Bruner79 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 tak jak w temacie..moze ktos zna,slyszal,wie gdzie i do kogo sie zwrocic..konsultowalem z izba konsumencka,nawet do PZN-u dzwonilem..nikt nic nie slyszal..nikt nic nie wie..sprawa jest pilna.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mig Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Spróbuj w serwisie z autoryzacją danej firmy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruner79 Posted December 27, 2010 Author Share Posted December 27, 2010 a czy ktos orientuje sie gdzie takie serwisy i czy w ogole sa w opolu lub wrocławiu?albo w opolskim lub dolnoslaskim? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henryk396 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 a dlaczego nie sprubujesz gdzies w ubespieczeniu oni maja roznych rzeczoznawcow lub wiedza gdzie szukac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruner79 Posted December 27, 2010 Author Share Posted December 27, 2010 a dlaczego nie sprubujesz gdzies w ubespieczeniu oni maja roznych rzeczoznawcow lub wiedza gdzie szukac pytalem juz,niestety nie mogli pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henryk396 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 pytalem juz,niestety nie mogli pomoc jakij firmy masz te narty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruner79 Posted December 27, 2010 Author Share Posted December 27, 2010 jakij firmy masz te narty head iss model 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henryk396 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 tu masz Dystrybutor w Polsce COOL SPORT ul. Lea 202a 30-133 Kraków 012 623-90-15 www.coolsport.pl moze tam cos pomoga warto sprobowac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruner79 Posted December 27, 2010 Author Share Posted December 27, 2010 tu masz Dystrybutor w Polsce COOL SPORT ul. Lea 202a 30-133 Kraków 012 623-90-15 www.coolsport.pl moze tam cos pomoga warto sprobowac dzieki za pomoc ale w tym poscie jest wszystko:D http://www.skiforum....ead.php?t=34247 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocian74 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Znaczy się Austria cię olała albo napisali że to nie ich wina? Pozdr Marcin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henryk396 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 dzieki za pomoc ale w tym poscie jest wszystko:D http://www.skiforum....ead.php?t=34247 poczytalem i niestety musze sie poddac sory zycze powodzenia niemam pmyslu jak ci pomuc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolo Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 tak jak w temacie..moze ktos zna,slyszal,wie gdzie i do kogo sie zwrocic..konsultowalem z izba konsumencka,nawet do PZN-u dzwonilem..nikt nic nie slyszal..nikt nic nie wie..sprawa jest pilna.. Wejdź na stronę marki, znajdź kontakt, zrób zdjęcia z bliska, jedno całości cała serię tak by było dokładnie widać uszkodzenie z kodami paskowymi i nr fabrycznym wszystko czytelne !! opisz problem i prześlij. Bez pośredniczenia polskiego dystrybutora, bezpośrednio! Zobaczysz co będzie. Powinieneś nadmienić ze do tej pory myślałeś że to marka jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alen59 Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 a jeszcze dodać możesz, że u polskiego dystrybutora spotkała Cie spychologia i kłamstwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wideo5 Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 pisz na forum, wszyscy są ciekawi jak się skończyła twoja batalia ze sprzedawcą. Każda wskazówka i rada mile widziana, przecież to każdego z nas może spotkac. pozdro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruner79 Posted June 14, 2012 Author Share Posted June 14, 2012 bruner79 potrzebuję się z tobą skontaktowac. Jeśli możesz napisz mi informację na adres mailowy. ([email protected]) Mam podobny problem z nartami Head iSupershape i też walczę z coolsportem z K-wa.Z tym, że sprawa dotyczy złamanej narty pod płytą - z marca 2012. Nie wiem jak skończyła się twoja sprawa ale mam dla ciebie ciekawe informacje Dokładnie, tak jak pisalem ci w mailu, opisz tu sprawe, wstaw zdjecia twoich headow, napisz jak na twoja reklamacje zareagowal coolsport itp, widac nie jestem odosobnionym przypadkiem,pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harpia Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Mój kolega kupił Atomica którego mu po roku wymieniono na nowego z powodu rozklejenia. Po następnym sezonie problem się powtórzył i na jesieni dostanie nową nartę z linii 2013. Pytanie retoryczne . Lepszy Head czy Atomic. W końcu jakość gwarancji to spora część wartości towaru. Dodam jeszcze, że wszystko odbywa się bez "walki". Wysyła się narty i dostaje informację o wymianie na nowe. Użytkownik Harpia edytował ten post 14 czerwiec 2012 - 15:59 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomal Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Mój kolega kupił Atomica którego mu po roku wymieniono na nowego z powodu rozklejenia. Po następnym sezonie problem się powtórzył i na jesieni dostanie nową nartę z linii 2013. Pytanie retoryczne . Lepszy Head czy Atomic. W końcu jakość gwarancji to spora część wartości towaru. Dodam jeszcze, że wszystko odbywa się bez "walki". Wysyła się narty i dostaje informację o wymianie na nowe. Dodam jeszcze, że wszystko odbywa się bez "walki". Wysyła się narty i dostaje informację o wymianie na nowe. Cześć tak zachowuję się// dobra// szanowana firma która wie o wadliwej partii/iach, wtedy faktycznie odbywa się bez wojny i odbijania piłki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sese Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Jak widać wszystko zależy od podejścia. Mi wymieniono na nowe Salomony 3V po tym jak w jednej narcie pękła krawędź. Nie musiałem nawet szukać kontaktu z producentem ani z dystybutorem - wystarczyły 3 dość ostre rozmowy telefoniczne i 2 najeżone paragrafami pisma do sprzedawcy. Dodam, że sprzedawcą był sklep sprzedający przez allegro. Warto wiedzieć, że niektórych reklamacji nigdy nie uwzględni dystybutor - chodzi o narty zakupione poza oficjalnym kanałem sprzedaży. Zdażają się bowiem w naszym pięknym kraju sprzedawcy, którzy oferują narty nie dopuszczone z różnych względów przez producenta do sprzedaży. Próba reklamowania takich nart u dystrybutora nic nie da, bo to nie on je sprowadził do Polski, nie jest gwarantem i nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.