GUCIO-59 Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Witam, jestem nowicjuszem w sklepie ze sprzętem doradzono mi kupno tych nart, ale nic na ich temat nie wiem. Jeśli jest ktoś kto by mi pomógł i napisał coś o tych nartach to będę bardzo wdzięczny... Są to narty 165 cm:( Użytkownik GUCIO-59 edytował ten post 31 grudzień 2009 - 16:38 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba99 Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 To nie są narty do nauki. A co do długości to podaj swój wzrost i wage. Chociaż nie musisz bo na pewno żle Ci doradził Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GUCIO-59 Posted December 31, 2009 Author Share Posted December 31, 2009 To nie są narty do nauki. Zgadza się, ale doradzono mi, abym nie kupował nart do nauki bo co z nimi zrobię gdy już zacznę w miarę jeździć, a te będą mi służyły kilka lat... Moa waga 100kg !!! Wzrost 170 cm i 50 lat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jark Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 buty ... a narty na początek z wypożyczalni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GUCIO-59 Posted December 31, 2009 Author Share Posted December 31, 2009 Wszystko kupiliśmy nowe...Buty Salomon GS Irony, okucia też Salomon były razem z nartami komplet i jakoś idzie ta jazda. Tylko chciałbym coś poczytać o tych nartach, a nigdzie nic nie mogę znaleźć... Użytkownik GUCIO-59 edytował ten post 31 grudzień 2009 - 17:29 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario_fun Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Salomon crossmax V10, to są narty z sezonu 2006/2007 : http://www.skionline...&id_modelu=1992 Teraz koniecznie weż kilka godzin szkolenia u dobrego instruktora narciarstwa !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...