Jump to content

Askakaska

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Askakaska

  1. lukas63 ta pora wcale nie jest taka wczesna, zobacz to, pierwszy snieg (tak by bialy byl krajobraz) http://kamery.humlne...40&velikost=640 http://kamery.humlne...32&velikost=640 http://kamery.humlne...40&velikost=640 http://kamery.humlne...40&velikost=640
  2. Od wtorku lub srody, maja zamiar otworzyc calego Andela, oraz gorna czesc Suzuki Cernohorska (trasa 1a) o dlugosci 1400 metrow:), ktora laczy sie z dolna stacja orczyka. A jesli juz mowa o Andelu, to szkoda, ze planowana budowa 4 osobowej kanapy jest w bardzo odleglym terminie (sezon 2013/2014 lub pozniej).
  3. Witajcie mimo, ze od poczatku sezonu w Pecu, w cenniku znajdowala sie informacja, ze glowny sezon trwac bedzie az do 29 marca, i nadal taka informacja sie tam znajduje, to na stronie SkiPec jest juz informacja, ze od 16 marca jezdzic bedziemy po cenach pozasezonowych:). Czyli w przypadku Peca calodzienny karnet bedzie kosztowal 100 koron mniej:). A dla tych co znaja dobrze czeski mam prosbe, czy ktos to przetlumaczy: "Parkovi¹tì pro jednodenní náv¹tìvníky je zdarma vèetnì veèerního ly¾ování" niby to z leksza zrozumiale, ale nie do konca ;p Czy to mam rozumiec tak? ze w cenie karnetu na nocna jazde, parkowanie w tym dniu (czyli jednodniowi narciarze;p) jest za darmo?
  4. I niestety jednak zaczelo wiac na tyle mocno, ze dzisiaj znow zamknieto kanape na Lysa hore Mizar_nt przepraszam za wczesniejsze obietnice o mniejszym wietrze i otwartej kanapie, jednak pogoda sie zmienila dzisiaj i wyglada to inaczej niz zapowiadano pare dni temu. P.S. A jednak musialo sie poprawic, poniewaz na godzine 12:27 jest ten wyciag otwarty:) Użytkownik Askakaska edytował ten post 07 luty 2009 - 12:27
  5. Witaj A5 LD Lysá hora nie chodzi, poniewaz dzisiaj mocno wieje, takze na jutro zapowiadane sa duze wiatry, takze mozliwe jest i to bardzo, ze jutro takze nie bedzie chodzic. Od srody do weekendu wiatr bedzie juz slaby wiec napewno wyciag bedzie chodzil. To juz nie pierwszy raz w tym sezonie, kiedy ten wyciag nie chodzi. Kolega w tamtym roku pojechal i tez przez wiatr A5 byla zamknieta:(. Prosze sie nie martwic, w weekend A5 bedzie chodzic:), poniewaz nie zapowiadaja duzego wiatru. Pozdrawiam i zycze udanego wyjazdu:)
  6. Moze do Èerná hora – Janské Láznì tam jest gondola:). Jest gdzie zjesc ,usiasc, pochodzic. a co do Rokytnic, to jakby zona wjechala na gore kanapa Lanová dráha Lysá hora, to nie wiem co miala byc tam biedna robic pol dnia ,tam nic nie ma, ani usiasc, ani zjesc, jedynie widoki ladne nawet, jak jest dobra widocznosc. W H.Míseèky-Medvìdín raczej kanapa mozna wjechac do gory bez nart, bynajmniej w dol osoby zjedzaja na kanapie. Widoki z gory sa naprawde wspaniale. Mozna zjesc, usiasc, jesli swieci slonko, to caly dzien stok jest nasloneczniony, wiec pooplac sie moze:) Użytkownik Askakaska edytował ten post 12 styczeń 2009 - 20:34
  7. A czy ktos wie, czy z Medvedin, Horni Misecky mozna bezposrednio z trasy jadac na nartach ( nie podchodzac) - dostac sie na wyciag krzeselkowy Labska - a pozniej z niego wrocic na Horni Misecky lub na dolna stacje Medvedin I jeszcze takie pytanie, przegladajac mapke calego osrodka Spindleruv Mlyn http://www.skiareal....ndleruvmlyn.jpg widac na trasie 13b (niebieska), w dolnej jej czesci, zjazd z trasy w prawo w dol, w strone malego wyciagu orczykowego i dalej w strone Policji i glownej drogi. Czy ja dobrze wnioskuje, ze ta trasa, jesli ona wogole caly czas idzie w dol i nie ma podchodzenia gdzies, da sie dojechac na nartach wlasciwie do drogi, po drugiej stronie ktorej jest parking na Hromovce? Czy ktos wogole tego probowal? Skibusy wiem, ze jezdza miedzy Labska, Hromovka, Medvedín i odwrotnie, na dodatek sa za free. Ale mi chodzi o przejazd na nartach . A jak sie ma sprawa z parkingiem na Medvedin, jest chyba sporo mniejszy niz na Hromovce, czy takze jest za free? Nazbieralo sie tych pytan troszke, ale mam nadzieje, ze jesli beda osoby, ktore odpowiedza, to dzieki nim, nie tylko ja ale i inni, dowiedza sie moze czegos nowego, co moze sie przydac w Spindleruv Mlynie. A tak wogole po ilosci postow o Medvedin oraz Svatry Petr mozna wnioskowac, ze to 1 jest mniej popularne posrod forumowiczow, tylko dlaczego?
  8. Witam moze nie wszyscy wiedza, dlatego pisze o ciekawej rzeczy wchodzac na strone http://www.skiareal.cz/ i w opcje Sledovani Skipasu lub bezposrednio tutaj http://kv.skipass.cx...m/cz/search.php i wpisujac nasz nr karnetu ( opisany w karnecie jako Cislo karty) w oknie Hledat podle serioveho cisla mamy dostep do statystyk z naszej jazdy, takich jak calkowite przewyzszenie w metrach, Doba jizdy- to chyba czas ile jezdzilismy na wyciagu, ilosci wjazdow wyciagami, ale i wykresy, tabela z danymi, na ktorym wyciagu wjezdzalismy, o ktorej godzinie itd. Moze kogos to zainteresuje P.S. Musze dodac, ze to napewno dziala na drugi dzien. Po powrocie z nart nie znalazlo, ale na drugi dzien, znalazlo i mozna sie cieszyc statystykami. Użytkownik Askakaska edytował ten post 10 styczeń 2009 - 19:50
  9. obecnie jest sredni sezon 03.01.2009 - 23.01.2009 karnet calodniowy 600koron nastepnie 24.01.2009 - 13.03.2009 sezon glowny karnet 700 koron a od 14.03.2009 karnet 500 koron
  10. Ogladajac warunki sniegowe w Prognozie Alpejskiej na TVN Meteo widac ze np. Livgno - 0 sniegu tymaczesem wedlug strony http://www.skiinfo.c...s-7693-en.jhtml sniegu w Livigno jest 70cm na gorze do 5cm na dole jeszcze z tego co pamietam to wedlug tvn w Val d'Isere jest 0 sniegu a na tej stronce podanej wyzej pisza, ze 80cm na gorze, 0cm na dole. Cos tu nie gra. Jesli pamiec mnie nie myli to wychodzi, ze wlasciwie snieg jest tylko w Austrii, opierajac sie jednak na stronie http://www.skiinfo.com wychodzi to calkiem inaczej. Troche to wyglada, jakby Prognoze Alpejska sponsorowaly alpejskie kurorty, albo TVN Meteo moze akutalizuja dane co jakies 2 tyg. hehe. Użytkownik Askakaska edytował ten post 08 listopad 2008 - 18:10
  11. Dzieki RysiekVR z nasamrowanymi zabkami jakos to poszlo, ale i tak trzeba bylo uzyc do tego klucza nasadowego o podobnej srednicy co wewnetrzny otwor talerzyka ( by nie polamac talerzyka przez silne dociskanie trzymajac tylko za krawedzie talerzyka) by jakos to wcisnac i sie udalo. Dziekuje za zainteresowanie tematem i pomoc:)
  12. Witam czy ktos wie jakim sposobem nabic talerzyk na kija Atomic. Zakupilismy nowe kije Atomic metron przez internet, przyszla przesylka, wszystko oryginalnie zapakowane, ale talerzyki nie sa zamontowane. Jak to teraz zrobic, recznie sie niestety nie da. Nabic przez jakas tulejke czy jest jakis inny sposob, czy moze jedyne rozwiazanie to serwis. Prosze o pomoc:)
  13. Jednak chyba ten nowy most nad droga http://www.cerna-hor...g3img.php?id=10 bedzie zamiast tunelu, patrzac na ta fotke nie bardzo mozna okreslic gdzie to jest. Ale widac barierki, co sugeruje, ze pewnie cos w dole jest i chyba to ten tunel. Juz niedlugo sie przekonamy jak bedziemy jezdzic tym mostem, mam nadzieje ze tak jak w tamtym sezonie bedzie to listopad
  14. Witajcie czy ktos cos wie o jakis nowosciach na ten sezon w Pecu? ja wiem o: -ceny poszly do gory o 10 koron -zmieni sie godzina otwarcia, ale tylko po 15 lutym: teraz bedzie od 8:30 do 16:00 a bylo od 9:00 do 16:30, standardowa otwarcie bylo i bedzie od 9:00 do 16:00 i wielka szkoda, poniewaz tak duzy osrodek a jest najkrocej otwarty. To tyle co wiem piszcie, jesli cos wiecie:)
  15. [quote name='_tomek']Jakby jeszcze zrobili schody ruchome wzorem Rokytnic nad Jizerou to bym lepszego miejsca nie znał. Niestety w zeszłym roku wchodziło się dwa piętra po śliskim linoleum do tego po nierównych stopniach... A mostek super, najbardziej to się ucieszą snowboardziści, bo przez przejazd pod drogą zatrzymywali się i musieli kuśtykać do kolejki. No i będzie dużo bezpieczniej.[/quote] Witam A mi sie wydaje, ze ten most to raczej jest calkiem gdzie indziej niz przejazd pod droga. Wydaje mi sie, ze on znajduje sie bardziej przy czarno czerwonej trasie pod gondola i tylko Ci snowboardzisci (i oczywiscie narciarze tez) ktorzy beda jechac ta trasa bede jezdzic tym mostkiem. Moze ktos to widzial na wlasne oczy i opowie gdzie to sie znajduje. Ja sie zastanawiam czy to przypadkiem nie jest tam, jak trasa czarna pod gondola konczy sie pod gondola i skreca sie w lewo, czy oni przypadkiem nie zrobili tam dalej traski w dol. A jesli chodzi o wchodzenie po schodach to cos wykombionowali bo na stronie cerna hora napisano tak: zimní vchod pøímo ke kabinkám ze sjezdovky a zeby ominac schody i pomiescic gdzies ta kolejke z ludzmi, to wydaje mi sie ze wejscie bedzie teraz gdzies z tego parkingu co byl dla obslugi zaraz przy gondoli i z ktorego bylo wejscie z jedna bramka, ale nie chcieli tam puszczac. Co by nie mowic Janskie chyba na ten sezon najwiecej zainwestowaly po czeskiej stronie karkonoszy. No i ceny karnetow sa takie same jak w tamtym sezonie, ale to i tak nie przebije Szpindla gdzie ceny poszly o 50 koron w dol:) [quote name='Nordic78'][quote name='cichy_no_war']Bez przesady. Ja tam widze u nas postep. patrz inwestycje: zieleniec i swieradow, a moze tez czarna gora. No i dobrze. Niech u nas też coś się dzieje to ja będę zadowolony i podejrzewam,że nie tylko ja. A jeśli chodzi o schody cóż jakieś utrudnienie jest. Zwłazcza gdy jest dużo ludzi.Ale jak pisaliście wcześniej ma si to zmienić.[/quote] Nordic78 witaj czy Ty byles w Janskich ? chyba nie ma osoby ktora by nie narzekala na to wchodzenie. Moze masz super kondycje, ale wchodzenie z 20 razy w czasie dnia po tych schodach to juz przegiecie. A co maja powiedziec Panie, dzieci i ludzie nie najmlodsi. To schody do nieba ale przez pieklo.
  16. witam czy wiecie jak sprawdzic w domu czy wiazania sie wypinaja, sprawdzic przod i tyl, np ustawic na 5 i co zrobic?
  17. Witam wszystkich. Mam prosbe, brat zakupil buty o dlugosci skorupy 359mm. Wiazania to Atomic Centro 310, da sie je rozsunac maksymalnie do 360mm, tak mi sie wydaje, poniewaz, ostanim wymiarem jest 355mm (jest to czerwona kreska) a pozniej jest jeszcze jedna kreska biala. Jak jest zasada ustawiania rozstawu wiazania wobec buta, czy zawsze ustawia sie dokladnie tyle co ma but czyli np. but ma 360mm to ustawiamy 360mm rozstaw? A co jesli but ma np 357 mm ? jaki wtedy rozstaw powinno sie ustawiac? pozdrawiam Asia
  18. BLIZZARD X CROSS SIGMA TI, czarny kolor, znalazlam takie ale pomaranczowe http://www.mojelyze....anim-p-245.html
  19. Witajcie kolega dostał w spadku;) narty BLIZZARD X CROSS, dlugosc 178 cm. On ma 197cm wzrostu i obecnie wazy 95kg. Jezdzil moze w zyciu z 2 razy na nartach. I teraz pytanko drodzy, czy takie narty moga dla niego byc? czy na takich nartach nauczy sie jezdzic i czy nie sa to narty dla niego za trudne. Dziekuje pieknie za odpowiedzi,
  20. Witam szukalam po necie i na forum o czerwonych szklach do gogli i jakos znalezc nie moge, chyba wszystkiego kolory swiata sa opisane ale nie ten czerwony . Na jaka pogode one sa i czy mozna je nazwac uniewersalnymi. Chce kupic okulary Carrera CHAMELEON, myslicie ze to dobry wybor? lepszy niz UVEX?
  21. Witam, dziekuje za zainteresowanie A wiec na kurtke moge wydac wiecej, a ile, moze gdzies do 300 zl. Taka kurtke moge kupic aby tylko sprobowac, 100 zl w sumie to sie wydaje na 1 dzien na wyciagu. Najwyzej kurtka przyda sie na zwykle chodzenie. Co do cen, ze za 100 nawet rekawic dobrych sie nie kupi, wiem, ale na swiecie juz tak jest ze cos musi byc strasznie drogie zeby bogacze kupowali chociaz material wcale nie jest warty nawet 10% calosci. Jak mozna wytlumaczyc ze kurtki o takich samych parametrach sa w cenie np. 300 i 1100 zl, skad ta roznica?? Znalazlam to na naszym forum "Kupiłem kurtke Brugi 8000/8000 za 289zł (mój ojciec i brat kupili za 199zł kurtki AST 20000/20000 i 10000/10000) i jak zobaczysz takie kurtki na żywo to naprawde stwierdzisz, że są świetnie wykonane. Gwarantuje, że się nie rozlecą." Wiec jednak jest mozliwe cos kupic duzo taniej niz sie moze wydawac. Jesli chodzi o walkhard to znalazlam strone http://msport.com.ua/clothes/ sa tam kurtki walhard z gore-tex 5000 za jakies 260zl ale najciekasze sa ceny rowerow TREK, tylko kupowac A co sadzicie o tym http://allegro.pl/it...arska_elan.html lub http://allegro.pl/it...lan_damska.html wodoodporność: 5000mm oddychalność: 5000g/m2/24h milego dnia zycze:)
  22. Witam znalazłam na allegro taką kurtkę narciarską WALKHARD-WHS opis z aukcji: Nowa oryginalna kurtka renomowanej firmy WalkHard wykonana z materiału wodoodpornego, który może być wystawiony na długotrwałe działanie wody bez uszczerbku na jego funkcjonalności. Kurtka posiada 4 kieszenie z przodu (2 górne podgumowane, tzw. suche kieszenie i 2 dolne w jednej haczyk), 1 dużą kieszeń z tyłu, 3 wewnątrz kurtki (1 na telefon komórkowy, 1 zapinana na ekspres i 1 kieszeń siatka). Na dole kurtki sciągacz, wywietrzniki pod pachami, kaptur z dwoma regulacjami odpinany na ekspres, w rękawach dodatkowe rękawki z lajkry, szerokość mankietu regulowana gumowym rzepem. Kurtka posiada również wiatrołap i podszewke w formie siatki oddychającej. Materiał: Wodoodporność: 10 000 mm H2O Oddychalność:10 000 gH2O/m2/24h cena 99zł (w opisie pisze że to cena hurtowa!) link do aukcji http://allegro.pl/it...owa_tu_xl_.html Czy ktoś miał do czynienia z tą firmą, co sądzicie o tej kurtce, czy wogóle warta jest zainteresowania? czy lepiej nie kupować i kupić coś innego, jeśli tak to co? dziękuję i pozdrawiam wszystkich, szczególnie panów ;p:)
  23. Brat byl w serwisie i serwisant powiedzial ze bylo za ciasno ustawione, przestawil o 1 numer wiecej i powiedzial ze bedzie juz dobrze. Brat byl w piatek na nartach po 7,5 godzinach jazdy i 1 wypieciu przy wywrotce hihi, buty nie zmienily swojego stanu, a byly lekko opilowane, takze widac by bylo kazde uszkodzenie zapewne. Brat dziekuje wszystkim za odpowiedzi i poleca stoki Pec pod Snì¾kou w Czechach, gdzie byl w ten piatek, bardziej mu sie podobalo niz w Harrachovie, i mniejsze kolejki
  24. DLUGOSC SKORUPY BUTA TO 365mm, JUTRO LUB WE WTOREK POJEDZIEMY DO SERWISU, NAPISZE CO MI POWIEDZIELI, DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA ODPOWIEDZI
  25. Omen dziekuje , dodaje jeszcze zdjecia buta w wiazaniu przed zapieciem i po zapieciu, wywnioskowalem, ze to uszkodzenie moglo powstac z powodu tego co opisywalam w innym pytaniu: "Witam Mój brat kupił używane narty wraz z wiązaniami salomon s 509. Wiązania regulują się z przodu i z tył w zależności od długości buta. Buty ma Nordica EasyMoveGX. Czy to normalne, że po zapieciu buta w wiązaniach, but ma z przodu lekki luz w płaszczyźnie góra dół? dziekuję za pomoc" mysle, ze ten luz z przodu powoduje to, ze jesli ciezar pojdzie na przod, przod sie ugina, wiec tyl chce isc do gory, a ze nie ma miejsca, powstaje duzy nacisk na tyla czesc i moze przez to takie zniszczenie buta nastepuje z tylu.:confused: brat zauwazylem po napisaniu wczesniejszego tekstu, co widac na 2 zdjeciu tam, ze przez zapieciem tyl byl ustawiony na 31 a po wpeciu buta strzalka przesunela sie prawie do 32, czy to normalne? brat zauwazylem po napisaniu wczesniejszego tekstu, co widac na 2 zdjeciu tam, ze przez zapieciem tyl byl ustawiony na 31 a po wpeciu buta strzalka przesunela sie prawie do 32, czy to normalne? Moze to tez jest powodem tych zniszczen Załączone miniatury
×
×
  • Create New...