Jump to content

jawy88

Members
  • Posts

    126
  • Joined

  • Last visited

jawy88's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Reputation

  1. jawy88

    Jasna Chopok

    mam pytanie od pierwszego kwietnia do 30 jest karnet za 49euro jak to kupić jeśli się wybieram już 1 kwietnia.. co z ta karta ona poczta przyjdzie czy jak?? http://www.jasna.sk/...a-len-za-49EUR/ czy tu identycznie oplacic i jechac z wydrukiem ??
  2. ciekawe co bedzie jak jezdzisz w kominiarce, kasku , goglach i po kilku zjazdach pojedziesz bez tego???
  3. to czy nas lubia czy nie to inna sprawa ale ciekawe jak zareaguja ci ewentualni anglicy na "VIP-карти ТК "Буковель" (дають право проходження до витягів через VIP-коридор)" to chyba jakis nowy pomysl i jak dla mnie zenujacy Użytkownik jawy88 edytował ten post 30 listopad 2011 - 11:08
  4. tez sie przylaczam do zyczen macie nawet gratisy http://www.kiczerapulawy.pl/
  5. ja jestem zadowolony udalo mi sie zjechac 10 razy do godziny 11(ale jest takie powiedzenie"" kto rano wstaje .. .a otworzyli wczesniej"") i sie szybciutko ulotnilem ....osoby ktore przyjechaly ok.9 musialy stac w strasznej kolejce do kasy a po 11 tlum przed wyciagiem.. byl straszny....pierwsze zjazdy do godz.10 trasa przygotowana rewelacyjnie..po 10 pojawily sie kamyczki..nartostrada przez gorny parking niewyratrakowana(i pewnie wogule jej nie beda przygotowywac) trasy sa identyczne jak były dawniej Załączone miniatury Użytkownik jawy88 edytował ten post 19 grudzień 2010 - 07:20 ..
  6. jade jutro na lomnice mam nadzieje ze tez zrobie jakies ladne zdjecia:)
  7. chyba oto ci chodzilo http://wyborcza.pl/1...o_Polakach.html artykul fajny "Widząc zaparkowane przed lokalem auto na polskich tablicach, do restauracji puka Katerina, sprzedawczyni ze spożywczego naprzeciwko Gorala. Zamknęła sklep, bo dziś nikt nic nie kupił. - A bo to wszystko przez tych waszych Kaczorów. Gdyby euro wprowadzili, byłoby okej. Moglibyście sobie pozwolić, nie tylko na wczasy w naszych Tatrach, ale i na Maderze. No i komu to wszystko przeszkadzało - drobna blondynka nie przebiera w słowach." " W niedawnym wywiadzie dla "Gazety" minister finansów Jacek Rostowski żałował, że nie jesteśmy jak Słowacja w strefie euro. Dzięki temu zabezpieczylibyśmy się przed spadkiem kursu złotego - przyjmując stały kurs wymiany złotych za euro. I nam, i Słowakom by się to opłaciło. Minęła godz. 18. W poniedziałek w sklepach w Mniszku naliczyli 12 Polaków." - Słowacja jest małym pięcioipółmilionowym krajem. Dotąd żyliśmy dzięki kilka razy większej Polsce, Węgrom i Czechom. Do czasu, kiedy euro nie potanieje, musimy wymyślić nowy sposób na życie. Tylko skąd go wziąć? - zasępia się wójt Mniszka Peter Żemba." -------niech obniza ceny i wszystko wroci do normy Żeby tylko Słowacy nie oskarżyli swoich własnych (sic!) decydentów o nieuzasadnione preferowanie Polaków i dyskryminowanie swoich rodaków :-) ..........oni czesto mieli promocje dla mieszkancow z okolicy wyciagow (sam kupowalem karnety ze specjalna ceną dla mieszkancow liptowskiego mikulasza ale musialem dac napiwek w kasie)...ale faktycznie beda sie krzywo na to patrzyli nie dosc ze polacy nie sa szczegolnie lubiani to jeszcze maja taniej.. Użytkownik jawy88 edytował ten post 25 luty 2009 - 10:48
  8. dzieki juri za info...narescie troche dostosowali ceny(karnetow) ale teraz zeby sciagnac nas to pewnie nie wystarczy(pozostaja wysokie ceny calej reszty) .. .. mysle ze ceny jeszcze spadna wyciagi na slovacji sa nastawione w 80%na nas .... ..... a tak cwaniakowali slovacy na poczatku sezonu ze jak polacy nie przyjada to przyjada niemcy(tylko nie wiem w jakim celu mieli by tam jezdzic niemcy) ..... ..... ja o tej promocji slyszalem juz ponad miesiac temu ze mieli ja wprowadzic ale pewnie liczyli ze w okresie ferii i tak przyjedziemy Użytkownik jawy88 edytował ten post 25 luty 2009 - 09:58
  9. od marca na slowacji beda duze obnizki cen karnetow tak ze warto sie wstrzymac z wyjazdem ... na chopoku i lomnicy juz oglosili cennik na marzec http://www.vt.sk/noc...-zniki/pl/zima/ i podejzewam ze to nie koniec
  10. czy byl ktos w tym roku w slawsku http://www.skiforum....read.php?t=3638
  11. jawy88

    Jasna Chopok

    gosciowi chodzilo o wyjazd w tygodniu a nie w weekend
  12. masz tu strone tego sklepu na alledrogo http://www.allegro.p...php?uid=1569487 co do nart wg. mnie nawet nie szukaj guza z worldcapami(wg. mojego doswiadczenie przy intesywnej jezdzie ciezko jest wytrzymac caly dzien na nartach) tylko kup race sc ( te race 2002r. co jezdziles to calkiem inna spiewka)
  13. bylem dzis w osrodku "dwie doliny" do godziny 11.30 jezdzilem na stronie Szczawnika i jedyne co mi przeszkadzalo to wlaczone armatki stok bardzo dobrze przygotowany malo ludzi(do 11.30) pozniej przejechalem na strone Wierchomli i tam juz to gorzej wygladalo (kupe ludzi kamienie i chodzące armatki czyli zle)po powrocie na Szczawnik ok 13 zastalem juz kolejke na ok 15-20minut warunki tez zaczely sie psuc.. Użytkownik jawy88 edytował ten post 02 styczeń 2009 - 20:18
  14. to ladnie ceny przecenili w gore. Juz w tamtym roku niebylo malo.. Cennik karnetów w sezonie 2007/2008: Wyciąg "Magura" karnet 10 - przejazdowy narty i snowboard 30 zł karnet grupowy (pn-pt, poza feriami i świętami) 24 zł bilet jednorazowy 4 zł Użytkownik jawy88 edytował ten post 30 grudzień 2008 - 08:05
  15. cos w tym jest bo osobiscie unikam jazdy w niedziele i swieta ale z inych powodow ;duza ilosc osob na stoku jest niebezpieczna i nie lubie stac w kolejkach.
×
×
  • Create New...