Picia55 Posted November 9, 2012 Share Posted November 9, 2012 Witam Chciałbym sprawniej poruszać po niezbyt stromym terenie i nie tachać calego sprzętu na plecach niepotrzebnie się męcząc skąd prosta droga do chęci zamiany moich banditów sc80 na "skitury". W temacie jestem całkowicie zielony bo nigdy jeszcze nie foczyłem wiec proszę o wyrozumiałość jeśli "uda" mi się zadać jakieś bardzo naiwne pytanie Aktualnie jestem na etapie rozważania 3 opcji (jedna nie chętnie ze względu na koszty): 1. Adapter skiturowy - najprostsza operacja (aktualnie na narcie mam zamontowane ogrinalne zjazdowe wiązania rossi na szynie) i dość tania jednak mam wątpliwości co do praktyczności, jeśli ktoś miał do czynienia prosiłbym o opinie 2. Zgodnie z tematem wiązanie freeridowe z możliwością podchodzenia Rossignol Free Rando- opcja lżejsza również dość "przyjazna" dla kieszeni ale jednak tu rodzą sie moje wątpliwości - czy to wiązanie tak naprawde jest coś warte czy raczej jest to zabawka nie warta wydanych pieniędzy i nie sprawdzi się ani przy podejściu ani zjeździe (na czym głównie mi zależy). Pytam o to ze względu na to że cena jednak jak na tego typu sprzęt jest niska a mimo to odniosłem wrażenie ze wiązanie jest bardzo mało popularne - musiałbym wiercić najprawdopodobniej nowe dziury bo aktualnie do dech przykręcona jest szyna a na nią dopiero montowane wiązanie wiec wątpie żeby sie udało wpasować w te same otwory. Czy taka operacja nie nadwyręży zbyt narty? (Naturanie nie wierciłbym i nie kołkował starych dziur sam tylko narty pojechałyby do serwisu:) ) http://allegro.pl/wi...2725028185.html 3. Opcja droga lecz teoretycznie renomowana marka w tego typu sprzęcie gwarantuje bdb jakość a i parametry są znacznie lepsze od Rossi. Piszę tu o wiązaniu Markera F10. Jednak czy warto w moim przypadku inwestować prawie 2 krotnie większą kwote w porównaniu z wiązaniem rossi lub adapterem? Pojawia się tu też ta sama kwestia wiercenia nowych otworów. http://allegro.pl/wi...2763511411.html Na konie