Skocz do zawartości

Szczawnica - Palenica


dziamdziak

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
ja Szczawnice bardzo lubie gdyz jest to moja miejscowosc:) btw. w szczawnicy jest naprawde fajnie tzn niema takich kolejek do wyciagow jak w Innych osrodkach jak np Białka Wierchomla Kluszkowce. a trasy sa bardzo dobrze przygotowane i takze ciekawe. szkoda tylko ze Szczawnica jest tak malo rozreklamowana i ze nie powstaja tutaj nowe wyciagi bo tereny narciarskie sa naprawde swietne Lepsze niz w Białce czy Krynicy:) pozdrawiam i zapraszam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://skiforum.pl/s...hread.php?t=335 Myślę, że ten link może okazać się pomocny:) Polecam Szczawnicę. Nie będę przeklejał swoich postów z powyższego tematu ale ogólnie byłem więcej niż zadowolony. Jeżdżę tam od ponad 20 lat i chyba to o czymś świadczy. A tak z ciekawości. Wiertar, powiedz czy coś z tym podjazdem do mostku zrobiono? Bo potrafił do szewskiej pasji doprowadzić:mad:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości. Wiertar, powiedz czy coś z tym podjazdem do mostku zrobiono? Bo potrafił do szewskiej pasji doprowadzić:mad:

no niestety nic w tym roku z tym mostkiem nie zrobili:rolleyes: ale wiesz to tez ma swoje zalety; mozna sobie poprawic kondycje fizyczna, lub mozna sie nabyc wiele doswiadczenia podczas smarowania swoich nart na odpowiednie warunki sniegowe;) hehe pozdrawiam:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... mozna sie nabyc wiele doswiadczenia podczas smarowania swoich nart na odpowiednie warunki sniegowe;) hehe pozdrawiam:)

Trafiłeś w "10" bo od zeszłego roku sam smaruję i regeneruję sprzęt:) Musicie koniecznie wystrugać nowego górala bo ta skała na Dunajcu średnio wygląda bez niego..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafiłeś w "10" bo od zeszłego roku sam smaruję i regeneruję sprzęt:) Musicie koniecznie wystrugać nowego górala bo ta skała na Dunajcu średnio wygląda bez niego..