Skocz do zawartości

dave9783

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

dave9783's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter

Recent Badges

3

Reputacja

  1. Cześć @Marcos73 Zgadzam się z Tobą, że najważniejsze są umiejętności i rozwaga, natomiast ani razu nie powiedziałem, że nie zamierzam dalej poprawiać swoich umiejętności. Wiązania o których mówię nie mają za mnie jeździć, ale zwiększyć moje bezpieczeństwo (a w rodzinie zdarzyły się już niestety zerwania ACLa), więc nie jest to rzecz bajerancka, lecz realnie zwiększająca moje bezpieczeństwo (co potwierdzają badania) i stawiam ją obecnie na tej samej półce co kask🙂 Pozdrawiam
  2. Na wstępie zaznaczę, że nie traktuję się jako mistrza narciarstwa z ogromnym ego, więc doceniam każdą krytykę i bardzo szanuję osoby, które potrafią ode mnie więcej. Jeśli chodzi o samą jazdę, jak wcześniej zaznaczyłem, filmy są sprzed kilku lat, na nartach które były dla mnie za krótkie i zbyt skrętne, od kiedy jeżdżę na Atomicach i Salomonach, jeździ mi się zdecydowanie lepiej. Natomiast Panowie, jak już jeden z forumowiczów zaznaczył w innym poście, chciałem się głównie zapytać o możliwość zainstalowania wiązań Protector w celu zwiększenia bezpieczeństwa, a nie poprawy swojej jazdy czy też szpanu, więc przykład kurtki wydaje mi się lekko nie trafiony. Natomiast widzę, że źle trafiłem, ponieważ najbardziej aktywny członek tego forum nie jeździ w kasku i uważa, że jest wstanie wszystko kontrolować (oczywiście, możesz mieć wybitne umiejętności i nie chcę tego umniejszyć, ale jednak na stoku nie jesteśmy sami) 🙂 Całe szczęście na anglojęzycznych forach czy też Redditcie, można spotkać społeczność, która potrafi pomóc, nie dając w zamian dozy szydery 🙂 @Adam ..DUCH jeśli mógłbyś powiedzieć nad czym powinienem popracować w następnych sezonach to z chęcią przyjmę Twoją opinię Dla osób zainteresowanych wiązaniami: W przypadku kupna opcji "SET", poza wiązaniami, w zestawie znajduje się również PowerRail System, więc wiązania można przykręcić do prawie każdej nowej lub używanej narty (problem może być z nietypowymi nartami jak np. Salomony z systemem edge amplifier, ponieważ tam wiązanie jest poniekąd zintegrowaną z nartą). Do zjazdów na trasach polecane są wiązania PR 13 (nie Attack). Pozdrawiam
  3. Zacząłem zastanawiać się nad pomysłem zamontowania wiązań Protector na moich obecnych nartach. Na podstawie tego, co znalazłem na stronie Tyrolii i tym forum (dzięki @Kubis), muszę kupić wiązania oznaczone jako "SET". Czy mogę zamontować te wiązania - https://www.tyrolia.com/pl_PL/protector-pr-13-gw-set-114506-cp.html do moich Atomiców lub Salomonów? Jest także seria Attack - https://www.tyrolia.com/pl_PL/protector-attack-13-mn-114500-set.html, która, jak wyczytałem jest motowana bezpośrednio do narty, bez PowerRaila pod spodem, tak? Podsumowując: Co sądzicie o tym pomyśle? Czy będzie to dobrze działać? Czy będzie to bezpieczne? Chodzi wywiercenie nowych otworów w nartach, aby zamontować wiązania? Które z tych dwóch powinienem wybrać do moich obecnych nart - PR 13 GW czy Attack 13? Czy jest coś o czym nie pomślałem, a powinienem wiedzieć? Czy jeśli jest potrzeba kupienia PowerRail Base to wiecie gdzie taką mogę dostać? Bez problemu mogę to znaleźć w US i Kanadzie, ale nie w Europie.
  4. Hej @KrzysiekK Jasne, przy sobie mam tylko dwa dość stare filmy, jeszcze na Head SL 165, ale mam nadzieję, że coś Wam pokażą. Od tamtego czasu (5-6 lat) skupiłem się bardziej na technice i zmieniłem narty na dłuższe, przez co częściej jeżdżę skrętem o średnim promieniu. Film 1- IMG_1558.MOV Film 2- IMG_1599.MOV Edit. widzę, że filmy nie chcą się pobrać, więc zostawiam link do GDrive - https://drive.google.com/drive/folders/1sDqVtquZwV0qvkxJb17DZ-4M68pJRvtf?usp=sharing
  5. Cześć, 1. Mężczyzna 2. Wiek: 26 lata 3. Waga: 75 kg 4. Wzrost: 182 cm 5. Jak długo jeździsz na nartach: ponad 20 lat 6. Ja się oceniasz wg skali Forum: 7,5 7. Jakie masz buty ? Salomon S/Max 110 8. Jakie masz teraz narty: Atomic XTi 176cm (15/16), Salomon Blast 175, Head i.SL 165, Volkl Tigershark 168cm, Volkl SL 165 9. Jaki preferujesz promień skrętu: każdy rodzaj jazdy carvingowej, zwykle aktywnie 10. Jakie lubisz trasy, w jakim kraju: wszystkie, głównie czerwone. Włochy, Austria i czasami Szczyrk po sezonie w Alpach (dobry dojazd z Łodzi) 11. Jak lubisz jeździć, lub jak chciałbyś jeździć: szybko, aktywnie 12. Jak z Twoją kondycją, ile dni w sezonie spędzasz na stoku: Dobra, 7-14 13. Możliwości finansowe: 2000 Po kilku kontuzjach w rodzinie, postanowiłem więcej nie ryzykować (a przynajmniej zmiejszyć szansę) i zakupić narty z wiązaniami Protector. Już w zeszłym roku rozglądałem się za Head e-Titan, ale jednak ze względów na budżet postanowiłem zostać jeszcze rok na swoich Atomicach XTi 176cm R=16,4. Bardzo lubię tę nartę, jeżdżę na niej głównie średnim skrętem, ale bez problemów daje się również zmusić do krótkich, szybkich skrętów slalomowych. Z drugiej strony, jest w miarę uniwersalna i mogę jeździć na niej przez cały dzień w różnych warunkach śniegowych. I obecnie poszukuję narty do niej zbliżonej. Jeśli budżet nie byłby wyznacznikiem to pewnie kupiłbym Head e-Rally 177 lub Head e-Titan 177, natomiast to już są okolice raczej 2700. Z drugiej strony znalazłem używane modele w moim budżecie, ale w obu przypadkach mam jakieś ale, dlatego chciałbym prosić o pomoc i opinię. Head e-Speed 177, R=15,3. Długość i promień skrętu się zgadzają, ale jest najwęższa pod butem (68mm), a więc najmniej uniwersalna z całej rodziny SuperShape, a poza tym z tego co czytałem, Speed jest najsłabszym modelem z serii (nie twierdzę, że tak jest, mówię o opiniach jakie znalazłem) Head e-Titan 170, R=15,7 Promień i szerokość pod butem są okej (chciałem spróbować szerszej narty AM Performance), ale wydaje mi się, że jest troszkę za krótka. Z drugiej strony słyszałem, że te narty są bardzo stabilne i wiele osób z forum w US poleca brać te narty -1 rozmiar, więc w moim przypadku 170cm. Stwierdziłem, że jak okazałby się za krótkie na Alpy to zostawiłbym je sobie jako narta do jazdy w PL gdzie stoki są krótsze i mniejsze. Inne modele z wiązaniami Protector które brałem pod uwagę, ale niestety poza moim budżetem, a używanych brak: Elan Ace SCX Fischer The Curve / The Curve GT (bez DTI, ponieważ też czytałem, że to są słabsze narty, bardziej wiotkie itp.) Podsumowując, co uważacie za najlepszą opcję? 🙂 Pozdrawiam, Daniel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...