Jump to content

maxima20

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

maxima20's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Reputation

  1. Natknęłam się w sklepie na drugą warstwę od x bionic - nie wiem czy to nowość czy nie nie śledziłam tego od kilku lat. Do tej pory jeżdżę w bieliźnie x bionic i na to mam jakiś pół golf Nike. Chodzi konkretnie o to: http://x-socks.pl/pr...lover-Lady.html Inspiracja bobrami przy tworzeniu technologii brzmi ciekawie Czy ktoś wie, co lepszego oferują takie drugie warstwy? Nie wiem czy inni producenci też mają jakieś nowe patenty na drugą warstwę? Czy warto inwestować w taką drugą warstwę? Jakie są jej przewagi w porównaniu do tradycyjnych polarków? Co mogę zyskać? Do tej pory jestem zadowolona, choć nie wiem czy polarek coś daje. Z bielizny X bionic jestem zadowolona, nie marznę, ale też nigdy nie było mi za gorąco. Sama bielizna jest dość gruba.
  2. skrót myślowy - powinno być, ze muldy są głębokie
  3. rozumiem, że to ironia jestem drobną, niską osobą i nie pisałam tego, żeby się chwalić czy epatować, ani żeby być powodem do żartów. Szukam i się zastanawiam. Uczciwie napisałam o swoich odczuciach podczas jazdy. Nie wiem co zrobić, żeby jeździć szybciej (choć nie wiem czy tego chce...). Nie aspiruję do światowej czołówki Tylko chcę dobrać odpowiednie narty do moich umiejętności i warunków fizycznych. W internecie w sumie jest mało informacji, a jeśli już to każą wybierać narty wzrost minus 10-20cm. Dlatego nie wiem... Nie jestem starym wyjadaczem, staram się co sezon nauczyć czegoś nowego, choć nie w każdym sezonie udaje mi się wyjechać na tydzień. Chciałabym, żeby narty były długoterminową inwestycją i jazda na nich dawała mi radość zarówno przy 20km/h, jak i 70km/h (jeśli do takiej prędkości w ogóle kiedyś dojdę) co do umiejętności odnoszę się do poradnika na forum: 7. Bez problemów łączysz serie skrętów prowadząc narty równolegle i większość czarnych tras nie sprawia Ci żadnego problemu. Bardziej strome i pokryte lodem stoki sprawiają, że tracisz trochę ze swojego stylu, ale potrafisz dotrzeć na dół w jednym kawałku. 8. Potrafisz jeździć po wszystkich przygotowanych trasach w dobrym stylu i z dobrą techniką. Opanowałeś stromizmy, muldy i zlodowaciałe odcinki, nie tracąc nic ze swojego stylu, rozglądasz się za nowym wyzwaniem w postaci jazdy poza przygotowanymi trasami. Masz już dość oglądania filmów z takimi wyczynami i chcesz sam spróbować. Na początku więcej będzie nauki (i upadków) niż jazdy, nie poddawaj się, zajmie Ci to trochę czasu, ale warto! nie wiem czy 8 osiągnę kiedykolwiek - nie wiem czy jazda poza trasą mnie kręci, bo mimo wszystko uwielbiam ubite stoki (być pierwszą na górze i zjechać po wyratrakowanej trasie:) Rano lubię na ślizgu jechać od bandy do bandy, bo narty same suną na wyjeżdżonych trasach muldy potrafią być wysokie, a przez to że jestem niska jakby "wpadam w nie" i nie lubię tego, podobnie jak bardzo krótkich skrętów. Użytkownik maxima20 edytował ten post 18 kwiecień 2013 - 22:45
  4. a czy prędkość z jaką jeżdżę ma wpływ na długość? mój mierzony rekord to 63km/h i wtedy czuję, że jadę szybko - wciska mnie w ziemie, wymaga to dużej siły ode mnie i pracy nóg - normalnie jeżdżę wolniej, pewnie z 30-40? ciężko ocenić, bo tego nie mierzyłam takie bicie rekordów to raczej dla zabawy w czasie wyjazdu na 6 dni jazdy to może bawię się tak z 2-3h? Użytkownik maxima20 edytował ten post 18 kwiecień 2013 - 22:00
  5. a jaką dlugość proponujecie. Moje obecne stare Volkli mają 152cm, rozważam 149cm lub 158cm - obie nartki mają tip rocker...
  6. A czy ktoś coś może powiedzieć o tej narcie: http://www.skionline...va-l9,5827.html ?
  7. Może to wynika z mojej budowy ciała - mam dość krótkie nogi, a popołudniami muldy są już dość duże, więc jak zagnę kolana to prawie na nich siedzę (tzn na muldach) ... Męczenie pewnie wynika też z braku kondycji nie chodziło mi o to, że po jednym zjeździe potrzebuję 20minut odpoczynku, tylko raczej o to, że jazda po muldach popołudniu nie sprawia mi radości i mnie męczy a ktoś coś wie/słyszał/myśli konstruktywnego o tych Cloud 9? niby najlepiej sprzedająca się narta... Na co jeszcze poza szerokością pod butem powinnam zwrócić uwagę przy zakupie nart, które pozwolą mi się doskonalić i posłużą na lata? Użytkownik maxima20 edytował ten post 14 kwiecień 2013 - 22:05
  8. czytałam te opisy u producentów - takie lanie wody.... nic z tego nie wynika.... Co radzisz? preferuję jazdę rano na stoku jak jest pięknie przygotowany i pierwsza jadę nie lubię stoków po południu, zjeżdżonych. Męczę się na nich, więc może narta powinna mieć wtedy lepszą przyczepność - będę się mniej męczyć? No i długość - promocje kuszą, ale widzę, że muszę postawić sobie jakiś limit - narta chyba krótszy niż 155cm nie ma co kupować? Mam rację?
  9. ale jak długie? widzę, że w takim razie dużego wyboru nie mam.. czym się charakteryzują narty "dla najlepszych narciarek"?? czy ktoś na poziomie 7/8 będzie zadowolony z takich nart?
  10. chciałabym sobie zakupić nowe nartki korzystając z wiosennych przecen. Jednak mam dylemat;) Może o mnie: wzrost: 163cm, waga: 57kg, Jeżdżę od 5lat, głównie w Alpach (co roku tygodniowy wypad do Livigno), w Polsce to raczej wyjazd na 1 dzień jak jest pogoda (ale rzadko). oceniam się na 7/8, zjeżdżam z czarnych tras bez problemu (choć może nie w gwiazdorskim stylu:), lubię szybko jeździć (mój rekord 63km/h). Jeżdżę jednak rekreacyjnie - prędkość, to jak nam się nudzi na stoku W ciągu dnia jeżdżę ok 60-70km. Buty Nordica flex 60 Do tej pory miałam stare Voelkl P300 (długość chyba 158cm) Chciałabym coś kupić, co posłuży mi na dłużej Myślałam o Voelkl Charisma, Chiara, Viola, Allura. Może Cloud 9? Blizzard Viva 7.4? http://www.skiteam.p...l/Charisma-760/ http://www.skiteam.p...lkl/Allura-761/ http://www.skiteam.p...lkl/Chiara-762/ http://www.skiteam.p...elkl/Viola-763/ http://www.skiteam.p...c-Cloud-9-1006/ http://www.skiteam.p...59-Viva-7.4-IQ/ http://www.skiteam.p...Elite-Pro-2012/ Nie wiem też jakiej długości narty wybrać - z racji tego że są promocje nie wiem czy warto brać krótsze narty... ciężko mi się zdecydować i co jest kompromisem. Czy dobre narty (wymagające), ale krótsze są dobrym wyborem? Czy jednak lepiej postawić na dłuższe? Dziękuję za pomoc! Użytkownik maxima20 edytował ten post 14 kwiecień 2013 - 19:13
  11. był może ktoś dziś? zeszły tydzień? jak warunki?
  12. Niby padła, że nie, ale czy ktoś może to potwierdzić? może ktoś jechał z Polski własnie przez Bolzano? I byłabym wdzięczna za info z pierwszej ręki, a nie od znajomego znajomych, który ma znajomego
  13. Czy ktoś mógłby skomentowac tego linka?? http://en.wikipedia....i/Foscagno_Pass chodzi konkretnie o ten fragment: Although both sides of the pass are in the same country, Italy, you are required to pass through customs at the top. This is due to the duty free status of Livigno. Czy to prawda?!!!??!?!:confused::confused::confused:
  14. Nie wiem czy mówimy o tym Livigno we Włoszech, parę stron dalej jest nawet ingo nt. przejazdu przez tunel i koszt: 25eur lub 40 chf. ŃA wikipedii pisza, że opłata jest za wjazd na wolnocłówke, a nie za tunel i od Bormio tez trzeba płacić :confused: W zeszłym roku kosztował chyba 15eur :cool: To ja już nic nie wiem :confused::confused: Może ktoś poratować?? Edit: na stronie 7 tego wątku jets link do godzin otwarcia tunelu: http://it-livigno.co...mageID=46003878 jest też cennik? Maxine, sugerujesz że to ściema?? Użytkownik maxima20 edytował ten post 20 styczeń 2009 - 18:15
  15. Może i tak, ale z tego co ja się dowiedziałam jadąc od Bormio i tak trzeba płacić za wjazd do Livigno 25EUR bo to wjazd do strefy wolnocłowej a nie przez tunel. Ale wierze, że Maxine może potwierdzić lub zanegować te informacje! Będziemy wdzięczni !! A przy okazji mam takie pytanie czy ktoś z Was praktykował zakup karnetów np. na 10dni i próbował je odsprzedac np. po 5? czy to da radę? czy tak robią? Użytkownik maxima20 edytował ten post 18 styczeń 2009 - 19:05
×
×
  • Create New...