Skocz do zawartości

Hiszpania - Sierra Nevada


jozio86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Na "innym" forum narciarskim daje relacje z mojego wyjazdu do Sierra Nevada. Jako, że kierunek dość egzotyczny i mało znany pozwolę sobie tu także zamieszczać relacje z nartowania w na samym południu Hiszpani ;)

Co mnie sprowadza do Sierra Nevada?.. Praca :)

Od 10 lat pracuję jako instruktor narciarstwa w jednym z przedszkoli narciarskich, które posiada swoje stacjonarne placówki w Polskich ośrodkach jak i organizuje wyjazdy zagraniczne. Rok temu Prezes mojej firmy był w Sierra Nevada przez 3-4 dni na zaproszenie Hiszpanów i był zachwycony ośrodkiem, klimatem etc. Dlatego w tym sezonie zorganizowaliśmy tu wyjazd dla naszych klientów. Z tąd moja obecność, będę szkolił dzieci z Polski na hiszpańskich stokach :)



Jak dotrzeć do Sierra Nevada?

Szybko i w dobrej cenie ;) ja leciałem Ryanairem z Wrocławia bezpośrednio do Malagi. W pierwszej wersji miałem wynająć samochód(bardzo tani wynajem, koszt 7 dni ok 60€) i nim się tu poruszać, ale ze względu na pewne komplikacje musiałem skorzystać z autobusów. I była to dobra decyzja, bezpośrednio z lotniska w Maladze mamy autobus do Grenady (13€). Z dworca autobusowego w Grenady mamy autobus(5€) prostu pod stok i hotele w Pradollano. Bardzo prosty dojazd i sprawny. Czas dotarcia z lotniska do hotelu przy dobrym zgraniu godzi to 2,5-3h.



Jak ze sprzętem narciarskim...? Można nadać samolotem specjalna przesyłkę i tam dać narty wraz z butami w jednym pokrowcu. Ja wybrałem opcję spakowana swoich butów narciarskich do bagażu rejestrowanego, a narty wraz z kijami pozyczam na miejscu.

Jutro (czyli dzisiaj, post pisany 11.01)mam Day off więc jadę zwiedzać Granada i słynna Alhambre. Narkomanii zaczynam od soboty. Pogoda i warunek szykuje się przedni ;)

Załączone miniatury

  • received_1590410401040168.jpeg
  • received_1590410454373496.jpeg
  • received_1590410697706805.jpeg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach