Skocz do zawartości

Majkol

Members
  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Majkol's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputacja

  1. Witajcie pielgrzymi. Szabir, zgłaszam 3 lub 4 osoby. Uścislę na początku tygodnia. Majkol
  2. czy Ty swoim mysleniem chcesz spowodować 'katastrofę w ruchu drogowym'??? jeśli nie ma dedykowanych rozwiazan do montażu na rowerowym i przewożenia nart, lub takowy jest dla ciebie za drogi nie ryzykuj z chałupnictwem bo problem mogą mieć tylko użytkownicy drogi jadący za Tobą..
  3. Film na faktach, o katastrofie jaka wydarzyła się w 1999 w austriackim Galthur http://pl.wikipedia....org/wiki/Galtür pozdr
  4. Majkol

    Flex

    to znaczy że skala miekki-średni-twardy też jest do ....... Użytkownik jark edytował ten post 11 listopad 2011 - 16:43 język
  5. Majkol

    Flex

    Z marketingiem racja, z niemierzalnością też, z nieporównywalnością także ALE jeżeni założymy iż buty amatorskie zawierają sie w skali flex 10 do 140 i podzielimy ta skalę wedle Twojego widzimisie np.: miękkie 10-60 średnie 70-100 twarde 110-140 czy niezależnie od marki rocznika itd. będziesz odczuwał różnicę gdy kupisz NOWY but średni a but średni? tyle ze pierwszy będzie 70 a drugi 100? lub but twardy a twardy? pierwszy 110 a drugi 140?? kierowanie się flexem jest jak najbardziej ok, tyle że trzeba podawać pewien zakres przy doradztwie. flex mówi czego się możesz spodziewać gdy już założysz buty na stoku. pozdr Użytkownik Majkol edytował ten post 11 listopad 2011 - 14:18
  6. Warto czasami porozmawiać o tym co się wydarzyło, w Kaprun przyczyną było błędne umiejscowienie przewodów hydraulicznych w pobliżu wentylatora ogrzewającego kabinę 'maszynisty'. dodatkowo wentylator nie był urządzeniem przemysłowym. Inna katastrofa w której zginęła dwójka polaków http://en.wikipedia....disaster_(1998) po prostu przypadek i błąd zdecydował o śmierci.. pozdr
  7. Większą świadomość tragedii i bezradności osiąga się wsiadając do podobnego środka tarnsportu, np. wagonu kreta na Molltalerze... tak jak napisałeś oby, ale to niemożliwe. możliwa jest jedynie minimalizacja ryzyka i prawopodobieństwa. pozdr.
  8. Rozumiem iz piszesz o headach, jesli tak to ich nie wygrzejesz - wlasciwie to mozesz ale efektu nie bedzie To ze czujesz bol w tym miejscu to nic nie znaczy, musisz zdefiniowac zrodlo ucisku wtedy bedzie szansa iz serwis powie czy to usunie przez odbarczanie. No chyba ze chcesz odbarczyc podeszwe skoro boli "od podeszwy" Pamietaj tez iz duza pomoc niosa wkladki dopasowane do stopy (ortopedyczne), np. Sidasa. Ja zafunduje sobie na najblizszy sezon (jesli tylko lekarz dopusci mnie 'do ruchu' bom siem polamal ostatnio). Pozdr Użytkownik Majkol edytował ten post 26 październik 2011 - 23:16
  9. Formowanie w technologii custom shell dziala tylko w obszarze gdzie zastosowano inny material niz reszta skorupy - nie ma mowy o "ukladaniu do kostek". Obejrzyj but dokladnie a zobaczysz gdzie przewidziano 'pomoc dla stopy'. Pozdr
  10. jesli je kupisz to nie zapomnij uformowac SKORUP, w przypadku Twoich 110mm moze znaczaco pomoc. pozdr
  11. a trzeci punkt, rownie istotny to cena, i to nie urzadzenia ale wlasnie map - jak wiadomo by skutecznie sie poruszac co jakis czas konieczna aktualizacja ze wzgledu na zmieniajaca sie infrastrukture drogowa (no, moze w Polsce mozna aktualizacje odpuscic ) np. w moim Garminie kilka lat temu zaplacilem 100 eur albo usd za dozywotnia aktualizacje map europy, przynajmniej 2 razy w roku mam do sciagniecia. ps. garmin sam w sobie ok, mapy dokladne ale nawigacja w polskim miescie Krakow czasami zapodaje mi taka trase ze ja sam glupieje i jade po swojemu. w Europie zawsze radzila sobie bdb. jest to zapewne kwestia sztucznej inteligencji obslugujacej mape, na Polske/Krakow musieli wrzucic blond... zart
  12. Witaj, ja mam Head Peak 78 182cm, zeszłosezonowe tzn 9/10 kupione nowe na początku tego roku. Niestety nie miałem okazji ich potestować poza jednym wypadem na Moltaller w kwietniu, jeździliśmy na okrutnie zmrożonym sztruksie na najwyżej położonych trasach - kompletnie nie trzymała i dostawała mocnych drgań na czubkach.. szybko przesiadłem się na Progressory 9+ bo w tamtych warunkach Peak nie 'dawał rady'. Więcej nie jestem w stanie Tobie napisać, poza tym iż P9+ to taka zajefajna narta iz kupiłem drugą parę, trochę dłuższą :D No ale to nie all mountain którego szukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...