Skocz do zawartości

Mitek

Members
  • Liczba zawartości

    13 324
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    193

Ostatnia wygrana Mitek w dniu 26 Marca

Użytkownicy przyznają Mitek punkty reputacji!

2 obserwujących

O Mitek

  • Urodziny 29.10.1965

Ostatnie wizyty

8 381 wyświetleń profilu

Mitek's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

4,6tys.

Reputacja

  1. Mitek

    rower :)

    Cześć Ale i tak na światłach z jezdni zjedziesz pierwszy - bardzo lubię ten efekt. Ja mam tak z szosowcami z kolei. Goście widząc mój szrot zawsze ustawiają się pod prąd i szybko przychodzi zdziwienie bo bardzo łatwo jest ruszyć i jechać tak, że gość nie ma miejsca na jazdę i blokuje tych z przeciwka, a jeszcze często się miota. Pozdro
  2. Mitek

    rower :)

    Cześć Wiesz no... samoregulacja byłaby najlepsza ale myślę, że powoli dochodzimy do granic pojemności. Widzę to w swoich aktywnościach niestety. Myślę, że jest trochę tak, że nam to tak naprawdę nie przeszkadza bo tego specjalnie nie widzimy. Dobieramy miejsca aktywności w taki sposób żeby tłumów uniknąć i tyle. Na kajakach to bardzo łatwe ale uniemożliwia na przykład pływanie w sezonie po takich rzekach jak Krutynia, Brda, Wda pewni już Piława itd. oraz na odcinkach popularnych obstawionych przez kajakarstwo jednodniowe. Pojedź sobie na przykład na taki Liwiec w ładny weekend. Na rowerach jest podobnie - na wycieczkę czy wyprawę jedziemy tak gdzie nie ma nikogo i jest super. Ale jak - tak jak my - poruszamy się na rowerze na co dzień, dojeżdżając do pracy - no to już bywa grubo. I myślę - a raczej przyczyn - nie upatrywał bym w braku ścieżek - jak pisze Zajączek. Są miejsca gdzie ścieżki są wypasione, dwukierunkowe, szerokie i ... tak bywa najgorzej. Kłania się moim zdaniem brak myślenia i edukacja a także pewne poczucie bezkarności oraz myślenie roszczeniowe i egoistyczne albo..., zwykłe chamstwo. Pozdrowienia
  3. Mitek

    rower :)

    Cześć Znajomość przepisów - jasne. Ale jakże często jest tak, że ta osoba nie potrafi utrzymać kierunku w jeździe (i nie piszę o pijanych), nie potrafi zareagować na jakąkolwiek drogową sytuacje w inny sposób niż panicznym hamowaniem, nie ma absolutnie świadomości tego gdzie się znajduje ani co ma robić aby się nie zabić... Uprawnienia z pewnością by się przydały jako forma selekcji. Pozdro
  4. Mitek

    rower :)

    Cześć Dzieci i młodzież są statystycznie jedną z najbardziej zdyscyplinowanych i szanujących przepisy użytkowników ścieżek. Na cholerę im te karty? Pozdro
  5. Mitek

    rower :)

    Cześć W sumie masz rację - dla wszystkich, uwzględniające ogólną sprawność, refleks, siłę itd. Kiedyś było coś takiego jak karta rowerowa - powinno wrócić w takiej formie jak prawo jazdy w sensie restrykcji. Pozdro
  6. Mitek

    rower :)

    Cześć To nie jest dobry przepis ale jak tak jest to trudno. Natomiast obowiązkowe badania dla seniorów. Pozdro
  7. Mitek

    rower :)

    Cześć Dokładnie! Ale takich pojazdów, czy to samoróbek czy też fabrycznych porusza się po DDRach mnóstwo i są to prędkości nie tylko powyżej 25 ale często powyżej 40 i więcej na godzinę. Do tego poruszają się na nich zazwyczaj ludzie, którzy z różnych względów nie są w stanie w pełni kontrolować osiąganych prędkości - miałem co najmniej kilka podbramkowych zdarzań z takimi ludźmi i uniknąłem kolizji tylko dzięki temu, że jakoś tam przewidywałem sytuację i udało się szybko zareagować. Dla mnie sprawa jest prosta - pojazd napędzany silnikiem jeździ po jezdni i koniec a żeby nim kierować trzeba mieć prawo jazdy. Pozdrowienia
  8. Mitek

    rower :)

    He he ... musiałbyś zobaczyć. Pierwszy raz skumałem na jakimś podjeździe. Koleś na starym rowerku, na stalówce jeszcze, na 26 objechał mnie jak rzadko kto na szosie i odjeżdżał... Ale ja jestem zacięty więc nie odszedł za daleko. A na zjeździe koleś hamuje, a na łuku czy zakręcie nie jest w stanie utrzymać linii - po prostu nie umie jeździć. Na światłach. czy innym wstrzymaniu okazuje się, że gość ma baterie w trójkącie - taki zwykły mały w ramie - a silnik musiał mieć gdzieś dołożony w mechanizmie przedniego napędu. Obserwowaliśmy go później z Rybelkiem i gość nie kręcił na "naszej ścieżce" w ogóle a my napieraliśmy i się oddalił... nie kręcąc. Sprzęt na zewnątrz była absolutnie zwykłym rowerem - MTB starej daty. Pozdro PS Jako, że dla nas ścieżka dla rowerów jest - DLA ROWERÓW - a nie dla pojazdów napędzanych silnikami, więc mnie to poruszyło.
  9. Mitek

    rower :)

    Cześć Z racji nowej pracy zyskałem nowe możliwości! Oprócz konieczności szybkiego poznania i oswojenia nowych zadań, zespołu ludzi , środowiska był też problem nowej drogi do pracy. Mam trochę dalej bo najkrótsza wersja ma około 25km ale częściowo drogi mi znane a częściowo praktycznie poza miastem więc jazda jest fajna. Nadal - pomimo wzrostu odległości - porównanie z samochodem wychodzi na plus bo jedzie się rowerem około 20% dłużej ale jak się trafi na korek to praktycznie jest to samo. Oczywiście można samochodem szybciej ale trzeba zap.....ć i do tego jeździć po bezdrożach. Niestety rano krócej jedziemy razem z Rybelkiem ale przy powrocie - jak jest czas - to można kombinować: wczoraj wróciłem się do centrum a w zeszłym tygodniu pojechałem przez Ursynów co dało mi najszybsze 40 km w życiu. W każdym razie: - ciężko będzie złamać godzinę w jedną stronę muszą podejść światła i dobry wiatr - jestem już blisko dystansu mojego idola Radka, który zawsze powtarza, że ma do pracy 28km w jedną stronę jeździ codziennie i z tego względu pojęcie trening jest mu obce. - natknąłem się też na ciekawe przypadki rowerowe - tzw. ukryte elektryki, bardzo zabawny temat. Pozdro
  10. Dlatego powinno się zlikwidować męską reprezentację w narciarstwie alpejskim podobnie jak skoki, które niektórym się nie podobają.
  11. Cześć Pytanie co to znaczy narta sportowa? Jak to rozumiesz? Dla jednych będzie to narta z grupy race - czyli narty, których jedyny związek ze sportem to nazwa. Dla innych będzie to serwisówka z WC. A gdzieś jest złoty środek. Cóż kiedy zdefiniowanie go wcale nie będzie takie łatwe. Oczywistym jest, że przygotowanie narty przekłada się na odczucia z jazdy bardziej niż zmiana narty w obrębie grupy. Na tym bazują wszystkie stokowe testy nart. Pozdro
  12. Mitek

    Krajoznawczo po okolicy....

    Cześć Hehe to byliście praktycznie u mnie pod domem... Pozdro
  13. Cześć A ja w przeciwieństwie do ciebie często polecam narty, których nie miałem na nogach. Sam wiesz przecież, że różnice są kosmetyczne lub pomijalne a im mniej zaawansowany zawodnik tym mniej różnic odczuje. Nawet powiem Ci, że im ktoś bardziej szczegółowo rozkminia sprzęt rzuca nazwami, analizuje milimetry czy centymetry tym mniej mam zaufania do jego technicznych umiejętności i sprawdza się to podejście praktycznie w 100%. Marku proszę nie łącz mnie z kosmitami bezpługowcami. Pług jest trudną ewolucją przez to, że jest ewolucją wolną i wszystko widać. Mam na ten temat dość ugruntowane zdanie na podstawie wielu lat szkolania a także udziału w Kursokonferencjach i rozmów z bezpługowcami. To może być ciekawa dyskusja. W każdym razie pług jako ewolucja narciarska jest elementem niezbędnym. Pozdrowienia serdeczne
  14. Cześć Cóż Michale... Dziwi mnie to czasami u Pana Jana bo to przecież doświadczony narciarz ale czasami tak jest, że możesz starać się być jak najbardziej precyzyjni a niektórzy i tak nie zrozumieją, że porada może być diametralnie różna bo każdy przypadek jest nieco inny. Pozdro
  15. Cześć No polski styl... trzeba się zastanowić... raczej żałośnie to wygląda. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...