Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

biuro SNOWTREX- można zaufać ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 superdidi

superdidi

    Użytkownik

  • Pip
  • 41 postów
  • Na forum od: 11.2007
1
  • Umiejętności: 7

Napisano 25 listopad 2007 - 21:46

Szukam biura z ktoym mogłabym pojechać na narty, podoba mis ię oferta biura SNOWTREX, ale nie mogę znaleźć zbyt wielu informacji na ich temat, czy jest to slidna firma?
może ktoś z szanownych forumowiczów korzystal z ich usług ?

proszę o opinie.

Dziękuję!

#2 skiman6

skiman6

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 345 postów
  • Na forum od: 10.2006
202
  • wrocław

Napisano 25 listopad 2007 - 22:37

-jest to biuro niemieckie/w Polsce przedstawicielstwo/wszystko załatwiasz przez internetwww.snowtrex.plw języku polskim/vouchery i formularze-pocztą elektroniczną lub zwykłą/-karnety odbierasz w recepcji hotelowej na miejscu-wszystko sprawnie bez obaw możesz kozystać.Ja korzystałem wielokrotnie -nigdy nie było problemów,przy kolejnym wyjeżdzie masz zniżkę 50e,zawsze obiekty były dobrej klasy.W tym sezonie też zamówiłem wyjazd w czasie ferii.

#3 superdidi

superdidi

    Użytkownik

  • Pip
  • 41 postów
  • Na forum od: 11.2007
1
  • Umiejętności: 7

Napisano 26 listopad 2007 - 20:22

dziękuję bardzo za info!

pozdrawiam :)

#4 andrzej999

andrzej999

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 12.2009
0

Napisano 15 grudzień 2009 - 16:58

Witam,
Z mojej strony negatywna opinia. Bylismy na otwarcie sezonu w Les2Alpes we Francji (30.11 - 04.12.2009) - po 17h jazdy busem chcielismy dostac sie do naszych pokoi - okazalo sie, ze chciano nas na sile wrzucic do apartamentowca przylegajacego do tego w ofercie. Pewnie nie bylo by problemu, gdyby nie to, ze warunki tam byly katastrofalne - lozka pozapadane, wygladaly jakby ktos ich uzywal zamiast kibelka do wydalania z siebie wszystkiego po ostrej libacji. Co lepsze po naszym kategorycznym sprzeciwie pani powiedziala, ze o jedyne co moga nam dac, i ze te apartamenty sa o wiele lepsze od tych w zakupionym przez nas apartamentowcu. Powiem szczerze, ze zastanawialismy sie nad przespaniem w jakims hotelu nocy i powrotem do Polski. Na szczescie udalo nam sie zobaczyc jak wygladaja apartamenty w naszym oryginalnym budynku (nazwa Flocon d'or - czy jakos tak) i wygladaly tak jak w ofercie. Wtedy zrobilismy juz powazna afere i po 2 godzinach klotni, telefonow do przedstawicieli snowtrexu dali nam apartamenty za ktore zaplacilismy. Spedzilismy 2h praktycznie na mrozie, gdyz temperatura w apartamentowcu wszedzie poza pokojami wynosila niewiele ponad 0 stopni (czyli przechodzac z pokoju do pokoju trzeba bylo zkladac kurtki).
Pozniej nie bylo juz zadnych problemow, ale 2h na mrozie klucac sie z przedstawicielami snowtrexu po 17h podrozy - nie polecam!!!

#5 autotomi

autotomi

    Nowy użytkownik

  • 19 postów
  • Na forum od: 10.2007
5
  • Umiejętności: 7
  • POMORSKIE

Napisano 15 grudzień 2009 - 18:54

My też byliśmy w tym roku na otwarciu sezonu w Les 2 Alpes , na nartach ze snowtrex byłem czwarty raz i muszę powiedzieć,że nie mam na co narzekać . W Alpes byłem trzeci raz i co do zakwaterowania zawsze było super . W tym roku mieszkaliśmy w hotelu "La Cortina" , warunki jakie tam zastaliśmy ,to po prostu rewelacja. SNOWTREX POLECAM !!!!

Może kolega pamięta nazwę tego feralnego hotelu ??

#6 krotosz

krotosz

    Użytkownik

  • PipPip
  • 110 postów
  • Na forum od: 08.2008
20
  • Umiejętności: 6
  • krotoszyn

Napisano 16 grudzień 2009 - 14:17

Byłem w styczniu w dolinie Zillertal miejscowość Aschau hotelik St.Georg.Wszystko było super,zgodnie z ofertą katalogową.

#7 przenio

przenio

    Niedoceniany talent

  • PipPipPipPip
  • 1022 postów
  • Na forum od: 10.2007
331
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 16 grudzień 2009 - 14:24

Podobnie. Byłem kiedyś przez Snowtrex w Mayrhofen w regionie Zillertal. Mieszkałem w Ferienhof Oblasser - wszystko zgodne z opisem w ofercie, cena atrakcyjna, a gospodarze pensjonatu nastawieni frontem do klienta. Polecam.

Less is more - MvdR


#8 eques

eques

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 12.2011
0

Napisano 09 grudzień 2011 - 15:35

Bardzo złe doświadczenia z biurem obsługi klienta: przy prezentacji oferty ukryte wszelkie informacje na temat braku elastyczności oferty, grzecznie acz metodą zdartej płyty wysyłają klienta (doputującego się o kontakt telefoniczny) "na drzewo" proponując alternatywnie możliwość rezygnacji z potrąceniem 90% kosztów... Czadowe rozwizanie! ale tylko dla touroperatora. Nikomu komu dobrze życzę: nie polecam Snowtrex!

#9 wychu

wychu

    Użytkownik

  • Pip
  • 67 postów
  • Na forum od: 11.2008
19
  • Umiejętności: 6
  • Wrocław

Napisano 09 grudzień 2011 - 16:45

Ale wystarczy przeczytać warunki! Ja właśnie miałem dziś w nocy wyjeżdżać do Alpe d ' Huez. Przełożyłem na styczeń oczywiście za dopłatą wynikającą z cen w terminie grudniowym i styczniowym. Nie robili żadnych problemów! Zobaczymy co zastanę na miejscu. Pozdrawiam

#10 COS

COS

    Użytkownik

  • 17 postów
  • Na forum od: 08.2010
1
  • Umiejętności: 2

Napisano 09 grudzień 2011 - 22:32

Tak właśnie czytam wszystkie negatywy i większość wynika z nieporozumień. Nigdy nie ma tak, że wszystkim się dogodzi, w sumie to tylko ludzie. Płacąc niewiele nie ma czego się spodziewać.

Wychu, napisz jak było :) no i rób zdjęcia. A hotele można sprawdzic na http://www.holidaycheck.pl/
Należę do przedsiębiorczej społeczności -> http://www.facebook....AIPBusinessLink

#11 paszczak72

paszczak72

    Użytkownik

  • PipPip
  • 229 postów
  • Na forum od: 11.2007
66
  • Umiejętności: 7
  • Sosnowiec/ Czechowice-Dziedzice

Napisano 10 grudzień 2011 - 10:29

Witam
A ja zwróciłem uwage na trochę inny aspekt sprawy...nie wypowiem sie na temat samego biura Snowtrex bo poprostu z jego usług nie korzystałem więc conajmniej nietaktem było by sie wypowiadanie na ten temat. Przyznam jednak że przez wiele lat śledzenia tematów narciarskich nie spotkałem sie z jakąś krytyką biura na różnych forach co raczej chyba dobrze o nim świadczy, swego czasu korzystałem z oferty innego niemieckiego biura (Neckerman) i byłem zadowolony ale i tak od lat wolę sam organizowac swoje wyjazdy co w dzisiejszych czasach, dostepie do internetu i minimalnej nawet znajomości obcego języka jest bardzo łatwe, bezproblemowe a co najważniejsze najczęściej jest tańsze bo odpadają prowizje biur które muszą opłacić pracowników i ponieść inne koszty, tu dogaduję się bezpośrednio z właścicielem pensjonatu , kwatery. W tym poście dało się natomiast zauważyć że zdecydowane negatywne wypowiedzi na temat biura ( którego absolutnie nie bronię bo nie mam ani z nim ani z jakimkolwiek innym nic współnego a juz napewno nie wspólnych interesów) pochodziły od osób wypowiadających się akurat w tej sprawie po raz pierwszy na forum, z czego jedna osoba wypowiedziała się piewszy, jedyny i ostatni raz i to dwa lata temu i od tamtej pory w tematach narciarskich nie miała nic innego do powiedzenia...być może się mylę ale jak dla mnie to jest to czuwanie" i ewentualne "torpedowanie" konkurencji... Pozytywne opinie pochodziły od osób będących wiele lat na forum, aktywnych jak np.kolega Przenio i jak dla mnie to one sa bardziej miarodajne niż głos kogoś kto miał tylko raz coś do powiedzenia, i to akurat w takim temacie...
niemniej jednak dla zakładającego wątek prześledziłbym archiwum forum (wyszukiwarka) a także innych for aby faktycznie zasięgnąć opini o tym biurze...
pozdrawiam, Mariusz


Końcówka nie aktualna bo od 2007 r zakłądający wątek już chyba to zrobił ...

Użytkownik paszczak72 edytował ten post 10 grudzień 2011 - 10:32
usupełnienie

pozdrawiam,Mariusz:)

#12 fanatyk

fanatyk

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 668 postów
  • Na forum od: 01.2007
205
  • Umiejętności: 6
  • WAWA

Napisano 10 grudzień 2011 - 11:57

Śmieszne niektóre opinie:D:D Chcecie płacić za namiot, a mieszkać w pałacu i najlepiej w topowym ośrodku. Szanowni cena o czymś świadczy!!. Ja kiedyś byłem z nimi z Les 2 alpes. Cena 680 zł ze skipasem. Luksusów nie było, ale ciepła woda, działająca kuchnia, gary i ciepło w pokoju do trasy 30 metrów. Czego można wymagać za taka kasę. Euro było po 4 zł czyli zapłaciliśmy 170 euro:) (skipass 6 dni + noclegi) ośrodek fajny. Polecam to biuro szczególnie tym o skromnym budżecie. A jak ktoś ma większe wymagania musi zapłacić więcej.

Użytkownik fanatyk edytował ten post 10 grudzień 2011 - 12:14


#13 mkur

mkur

    Nowy użytkownik

  • 16 postów
  • Na forum od: 10.2010
1

Napisano 10 grudzień 2011 - 23:37

Nie jest śmieszne to co snowtrex potrafi robić.
I w cenie 5000 zł za parę na noc przed wyjazdem mogą dać znać że nie jedziesz tam gdzie myślałeś tylko do "bardzo korzystnej sąsiedniej lokalizacji" :)

Tak że, jeżeli już korzytać, to patrzeć im uważnie na ręce.
A najlepiej, to jak wielu hotelarzy np we Włoszech radzi, oglądać oferty i zamawiac w miejscach które się wybrało bezpośrednio.

#14 Jarda

Jarda

    Hochkar Gruppen

  • PipPipPipPipPip
  • 2956 postów
  • Na forum od: 01.2007
783
  • Umiejętności: 1
  • Opole

Napisano 04 wrzesień 2012 - 16:00

Coś mi się zdaje, że poza zawoalowana, ale niesłychanie aktywną akwizycją tego biura przez jednego usera, pojawiła się już i oficjalna i nieskrywana zupełnie nagonka na nieświadomych komercyjnego pochodzenia tego podmiotu ...

#15 Szabir

Szabir

    Stały bywalec forum

  • PipPipPipPipPip
  • 3761 postów
  • Na forum od: 09.2006
7021
  • Umiejętności: 7
  • Katowice

Napisano 04 wrzesień 2012 - 20:21

coś mi się wydaje, że najwięcej do powiedzenia moją tu Ci, którzy g***** wiedzą, albo wydaje im się że wiedzą.. szczególnie że robią to samo dla obcej agroturystyki..ale rozumiem, ze takie przygrywki zza krzaka bez wystwaienia i tak znanej twarzy to taka małomiasteczkowa ( by nie napisać wiejska ) zawiść tylko ..



i jeszcze raz co do Snowtrexu - biuro jak biuro, diabeł tkwi w szczegółach czyli w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa i zał. do nich.. Kto ich nie potrafi czytać ze zrozumieniem przed podpisaniem umowy to w razie sporu sądowego zawsze przegrywa i taka to krótka ale bolesna bajka. Rada jest jedna = czytać i pytać ( na piśmie ) a jak wszystko jest zrozumiałe i przyjęte do wiadomości to ew. podpisywać. Z moich informacji wynika jednak, że powyższa firma nie słynie z nagminnego naginania OWU, stąd ma stosunkowo mało spraw sądowych i niekorzystnych dla siebie wyroków, choć w skali tysięcy uczestników zawsze będą niezadowoleni ze śnieg był za biały i taakie tam więc moze by coś tu urwać dla siebie... Dlatego drogi czytelniku, nigy nie oczekuj wiecej niż masz na piśmie, a zawsze wtedy masz szansę być mile zaskoczonym. :)


Dla wyjaśnienia niewtajemniczonym wyjasniam również. Wspólpracuję również z tą firmą ( jak i wieloma innymi ) w zakresie organizacji duzych wyajzdów narciarskich. Akurat przez Snowtrex i przez moją osobę skorzystało z wyjazdów już ponad 600 osób i nie spotkało nas nic złego ze strony orgaznizatora poza brakującym ( ale uzupełnionym pózniej ) ręcznikiem czy poszewką i tego typu/skali problemami. Mówiąc szczerze to naginania były z naszej strony o wiele większe jak np pobranie 2 apartamentów za dużo za które nie płaciliśmy finalnie etc.

Żeby było jeszcze weselej to Mnie osobiście w zeszły roku roku kolega i to Polak zajął na moje nazwisko ap. 4 osob i zakmnął się sam w nim. Bezdyskusyjnie hotel po konsultacji z biurem oddał mi na cały czas do dyspozycji w 3 osob ap 8 osobowy z kominkiem bez dopłaty !.

co do zaufania firmie - padały i większe hmm.a jeśli ktoś chce sprawdzić kondycję tej firmy to musi to zrobić w Germany niestety.

Użytkownik Szabir edytował ten post 04 wrzesień 2012 - 21:14

Całe życie z wariatami    facebook     [email protected]

 

 


#16 Porter

Porter

    50+

  • PipPipPip
  • 835 postów
  • Na forum od: 01.2009
325
  • Umiejętności: 6
  • Gdynia

Napisano 04 wrzesień 2012 - 21:31

Byłem z nimi 6 lub 7 razy. Wszystko było z grubsza ok, ale jak już coś nie wypaliło to z reklamacjami bywa słabo. Zawsze po za standardowym 200 zł kuponem na następny sezon jako rekompensatę za braki dają po 10 EUR na osobę (imienne) też w kuponach. Najlepiej czekać na last minuty, często ceny są śmieszne, np 70 zł za tydzień ze skipassem w Chamrouse, lub organizować większe ekipy - wtedy negocjują indywidualnie. Ogólnie polecam tylko wszystkie uwagi trzeba zgłaszać podczas pobytu bezpośrednio do nich :cool:

A tu przykładowa odpowiedź:
dziękujemy za Pana pismo z dnia 16.04.2012 i za rezerwację wyjazdu do Mayrhofen organizowanego przez firmę SnowTrex.
Bardzo żałujemy, iż zarezerwowany urlop nie spełnił w pełni Państwa oczekiwań. Naszym priorytetem jest zapewnienie Klientom beztroskiego urlopu, dlatego też pełni zaangażowania dokładamy wszelkich starań by przygotować go w odpowiedni sposób.
Jesteśmy już w posiadaniu wszystkich koniecznych informacji i możemy przedstawić nasze stanowisko w sprawie Państwa uwag.
Przykro nam, że kuchenka mikrofalowa w apartamencie nie funkcjonowała podczas Państwa urlopu. Chętnie wyjaśnilibyśmy tą sytuację i rozwiązali problem, jak również zadbalibyśmy o to, aby Partner na miejscu wymienił sprzęt i tym samym usunął brak.
Jednakże warunkiem podjęcia kroków byłoby zgłoszenie tego niedociągnięcia TravelTrex GmbH. Zgłoszenie niedociągnięcia Partnerowi nie jest niestety wystarczające.
Tutaj pragniemy zwrócić uwagę Państwa, iż nie dotrzymaliście swojego obowiązku bezzwłocznego zgłoszenia niedociągnięcia. W oparciu o nasze Ogólne Warunki Uczestnictwa pkt. 8a jeżeli Klient stwierdzi wadliwe wykonanie umowy, może wymagać usunięcia tego niedociągnięcia (braku). Klient jest jednak zobowiązany bezzwłocznie zawiadomić TT o wystąpieniu niedociągnięcia (braku).
W dniu 7.04. czynny był nasz numer alarmowy, który został podany Państwu w informacjach podróżnych:
Dodatkowo mieli Państwo również możliwość nagrania się na automatyczną sekretarkę, tak abyśmy mogli skontaktować się z Państwem bezpośrednio we wtorek i wyjaśnić sytuację.
Mimo wszystko dziękujemy za przesłaną nam informację, którą wykorzystamy dla sprawdzenia naszej oferty. Zależy nam na tym, by pozostali Państwo w gronie naszych Klientów, dlatego też chcąc pokazać dobrą wolę pragniemy przyznać Państwu bon zniżkowy na wycieczkę SnowTrex lub HolidayTrex w wysokości 40,- PLN na osobę. Proszę podać przy kolejnej rezerwacji następujących numerów bonów:
(tych numerów nie podam :P )

#17 Szabir

Szabir

    Stały bywalec forum

  • PipPipPipPipPip
  • 3761 postów
  • Na forum od: 09.2006
7021
  • Umiejętności: 7
  • Katowice

Napisano 04 wrzesień 2012 - 21:38

Byłem z nimi 6 lub 7 razy. Wszystko było z grubsza ok, ale jak już coś nie wypaliło to z reklamacjami bywa słabo. Zawsze po za standardowym 200 zł kuponem na następny sezon jako rekompensatę za braki dają po 10 EUR na osobę (imienne) też w kuponach. Najlepiej czekać na last minuty, często ceny są śmieszne, np 70 zł za tydzień ze skipassem w Chamrouse, lub organizować większe ekipy - wtedy negocjują indywidualnie. Ogólnie polecam tylko wszystkie uwagi trzeba zgłaszać podczas pobytu bezpośrednio do nich :cool:

A tu przykładowa odpowiedź:
dziękujemy za Pana pismo z dnia 16.04.2012 i za rezerwację wyjazdu do Mayrhofen organizowanego przez firmę SnowTrex.
Bardzo żałujemy, iż zarezerwowany urlop nie spełnił w pełni Państwa oczekiwań. Naszym priorytetem jest zapewnienie Klientom beztroskiego urlopu, dlatego też pełni zaangażowania dokładamy wszelkich starań by przygotować go w odpowiedni sposób.
Jesteśmy już w posiadaniu wszystkich koniecznych informacji i możemy przedstawić nasze stanowisko w sprawie Państwa uwag.
Przykro nam, że kuchenka mikrofalowa w apartamencie nie funkcjonowała podczas Państwa urlopu. Chętnie wyjaśnilibyśmy tą sytuację i rozwiązali problem, jak również zadbalibyśmy o to, aby Partner na miejscu wymienił sprzęt i tym samym usunął brak.
Jednakże warunkiem podjęcia kroków byłoby zgłoszenie tego niedociągnięcia TravelTrex GmbH. Zgłoszenie niedociągnięcia Partnerowi nie jest niestety wystarczające.
Tutaj pragniemy zwrócić uwagę Państwa, iż nie dotrzymaliście swojego obowiązku bezzwłocznego zgłoszenia niedociągnięcia. W oparciu o nasze Ogólne Warunki Uczestnictwa pkt. 8a jeżeli Klient stwierdzi wadliwe wykonanie umowy, może wymagać usunięcia tego niedociągnięcia (braku). Klient jest jednak zobowiązany bezzwłocznie zawiadomić TT o wystąpieniu niedociągnięcia (braku).
W dniu 7.04. czynny był nasz numer alarmowy, który został podany Państwu w informacjach podróżnych:
Dodatkowo mieli Państwo również możliwość nagrania się na automatyczną sekretarkę, tak abyśmy mogli skontaktować się z Państwem bezpośrednio we wtorek i wyjaśnić sytuację.
Mimo wszystko dziękujemy za przesłaną nam informację, którą wykorzystamy dla sprawdzenia naszej oferty. Zależy nam na tym, by pozostali Państwo w gronie naszych Klientów, dlatego też chcąc pokazać dobrą wolę pragniemy przyznać Państwu bon zniżkowy na wycieczkę SnowTrex lub HolidayTrex w wysokości 40,- PLN na osobę. Proszę podać przy kolejnej rezerwacji następujących numerów bonów:
(tych numerów nie podam :P )


Czyli porterku to co psiałem ja powyżej się sprawdziło;

1- Pan się niedoczytał i niezastosował do O.W.U
2- firma pomimo, że nie musiała de facto- sypnęła groszem od siebie w ramach dobrej wspólpracy :)

ah,h żeby tak Zus i US tak działałał hihi

Całe życie z wariatami    facebook     [email protected]

 

 


#18 M75

M75

    Użytkownik

  • Pip
  • 46 postów
  • Na forum od: 08.2012
8
  • Umiejętności: 1
  • Śląsk

Napisano 04 wrzesień 2012 - 21:47

Ta- to nasza polska specjalność
A wracając do Snowtrexu korzystałem z ich oferty kilka krotnie i nie było problemu

#19 Porter

Porter

    50+

  • PipPipPip
  • 835 postów
  • Na forum od: 01.2009
325
  • Umiejętności: 6
  • Gdynia

Napisano 04 wrzesień 2012 - 21:49

Albo taka fajna odpowiedź z pobytu mojej 6 osobowej familii w Valmeinier. Nie mogliśmy odebrać karnetów, kasa była zamknięta i już. Gdybyśmy je mieli to na 3 Doliny dostalibyśmy 50% zniżki. Owszem, snowtrex podstawiał autokar, który nas woził do Orelle ale płacić musieliśmy 100 % ceny karnetu. I tu uwaga - ile snowtrex zaproponował nam za brak zakupionych u nich, w cenie pobytu 6 dniowych skipassów na Valmeinier i Valloire :o

Bardzo nam przykro, że podczas urlopu zostali Państwo narażeni na nieprzyjemności. Jednakże pragniemy zwrócić uwagę na fakt, że touroperator nie zawinił ani nie ponosi odpowiedzialności za brak lub dostateczną ilość śniegu na terenie narciarskim. Co więcej brak śniegu jest ryzykiem, które nie wynika z zawinienia wynikającego z umowy z TT. Jako organizator turystyki nie ponosimy odpowiedzialności za zaistniałe warunki pogodowe, a ryzyko będące konsekwencją planowania urlopu zimowego na koniec sezonu każdy podróżujący podejmuje na własną odpowiedzialność.
Jako organizator turystyki nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu za niewykorzystane świadczenia. Jednakże zakupione przez nas karnety narciarskie nie zostały uwzględnione w rachunku wystawionym przez naszego partnera. W związku z czym jesteśmy skłonni zwrócić Państwu koszt zakupionych karnetów narciarskich w wysokości ceny naszego zakupu. Chcąc pokazać dobrą wolę gotowi jesteśmy, bez uznania podstaw prawnych, zwrócić Państwu kwotę w wysokości 294,- zł (kwota za karnet narciarski w wysokości 40,- zł od osoby + opłata za keycard 9,- zł). Prosimy o podanie Państwa danych bankowych, byśmy mogli jak najszybciej dokonać przelewu (jednakże najpóźniej w przeciągu trzech miesięcy od otrzymania tego pisma). Przepraszamy raz jeszcze za nieporozumienia i mamy nadzieję, iż tym samym wynagrodziliśmy Państwu niedogodności. Jednocześnie dołożymy wszelkich starań, by uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
By mogli się Państwo osobiście o tym przekonać pragniemy przyznać Wam bon zniżkowy na wycieczkę SnowTrex lub SummerTrex w wysokości 40,- zł na osobę. Proszę podać przy kolejnej rezerwacji następujący numer bonu: :P

Użytkownik Porter edytował ten post 04 wrzesień 2012 - 21:57


#20 Porter

Porter

    50+

  • PipPipPip
  • 835 postów
  • Na forum od: 01.2009
325
  • Umiejętności: 6
  • Gdynia

Napisano 04 wrzesień 2012 - 21:54

Czyli porterku to co psiałem ja powyżej się sprawdziło;
1- Pan się niedoczytał i niezastosował do O.W.U
2- firma pomimo, że nie musiała de facto- sypnęła groszem od siebie w ramach dobrej wspólpracy :)
ah,h żeby tak Zus i US tak działałał hihi


Trochę racja Piotruś, ale to była Wielkanoc, zgłosiliśmy gospodarzowi (ich partner), który nam dawał klucze i próbował przez cały pobyt naprawić tę mikrowelę. Dlatego zawsze lepiej wydać kasę i do nich zadzwonić lub pisać maile, na które szybko odpowiadają. Choć pewno to i tak nic nie da - do sądu trza iść, ale to też może g... dać i tak się kółko zamyka :cool:



Podobne tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych