Skocz do zawartości

FISCHER PROGRESSOR F 18


clip1

Rekomendowane odpowiedzi

Ale on ma deal z Fischerem, zdaje się. ;)

Nie chodzi mi o to czy ma czy nie . Autor wątku uparł się na RC ONE .Są też inne fajne narty . Sam uzytkuje F18 i Salomon XDR 84 dwie różne narty . Niektórzy tu psy wieszają na F18 a podejrzewam że nawet na nich nie jeżdzili. Nie mówię że to super hiper narta ale idzie pojezdzić na niej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

f19 będą po prostu szybsze od F18

F19 czy F18 - wszystko jedno co kupisz, obie narty dobre, tylko F19 trochę lepsze (niekoniecznie oznacza to, że szybsze).

Przy Twoim wzroście kup sobie F19 przynajmniej 177cm, a F18 174cm (bo dłuższych nie ma). Im dłużej będziesz się zastanawiał, tym mniej pojeździsz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Dyskusja zmierza do tego, że jak chcesz robić postępy - sam to pisałeś - to kup sobie porządne narty. Porządne to znaczy najlepsze na jakie Cie stać i się ucz. Nie teoretyzuj, że szersze będą same jeździć po nierównym -  bo nie będą, to załatwia odpowiednio miękka jazda, ani, że dane narty są dla Ciebie za dobre. teraz może i są za dobre ale wierz mi narta za trudnych - dla osób chcących robić postępy nie ma.

Te dziesiątki modeli są po to aby klient mógł sobie poczytać dowartościować się wybierając itd. Sensowna narta to narta sportowa ewentualnie do sportowej zbliżona. Reszta to badziewie.

Pozdrowienia serdeczne

 

A jak w praktyce ma się meczęnie od zbyt twardych nart? Chodzi o wygodną jazdę od 9:30 do 15:30-16:00

To jest wogóle temat w kategorii all ride do 1600zł? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

clip1, ja będąc na Twoim miejscu i posiadając swoją obecną ,,quasiwiedzę'' dot nart oraz rozumiejąc

-  że nie szukasz wyrwidupek i zgnojenia mięśni oraz własnego ego, ale dobrych nart dających frajdę z jazdy oraz

- szukasz mozliwości  progresu oraz dodatkowo

- kierując się uniwersalnoscią i urodą desek, wybrałbym:

fischer curv Ti 178

 

- które na znanym portalu aukcyjnym chodzą po ok. 1600 zeta

 

Masz:

- nową technologicznie nartę o bardzo dobrych parametrach

- ale w sądzę złagodzonej konstrukcyjnie wersji , zatem Cię nie sfloga

- przy Twoim wzroście celowałbym w tą długość, ale przygotuj się że na początku będzie to co najmniej dziwne (po długości 163 ...)

 

Argumentacja: 

- słabsze narty przy Twoich gabarytach są zakupem wątpliwym

- jeżdziłem na Curvie GT ostatnie 2 dni i uważam,że to znakomita narta - model Ti będzie nieco miększy, ale nadal świetny podejrzewam

 

Aha, na wszelki wypadek spójrz na moją stopkę  :D  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak w praktyce ma się meczęnie od zbyt twardych nart? Chodzi o wygodną jazdę od 9:30 do 15:30-16:00 To jest wogóle temat w kategorii all ride do 1600zł?

Dla faceta o Twoich parametrach nie ma w sklepach ZBYT twardych/sztywnych nart, a wygodna jazda to raczej na wyciagu.... ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sensowna narta to narta sportowa, ewentualnie do sportowej zbliżona. Reszta to badziewie.

 

 

Czy ten RC4 Curve Ti zapropowany poniżej to jest już narta zbliżona do sportowej? Na stronie Fischera jest w kategorii Race w przeciwieńswie do wszystkich odmian RC One i Progressorów

 

Sam uzytkuje F18 i Salomon XDR 84 dwie różne narty . Niektórzy tu psy wieszają na F18 a podejrzewam że nawet na nich nie jeżdzili. Nie mówię że to super hiper narta ale idzie pojezdzić na niej .

 

 

F19 czy F18 - wszystko jedno co kupisz, obie narty dobre, tylko F19 trochę lepsze (niekoniecznie oznacza to, że szybsze).

 

 

Czyli są też opinie że nie jest to takie dno.

 

 

clip1, ja będąc na Twoim miejscu i posiadając swoją obecną ,,quasiwiedzę'' dot nart oraz rozumiejąc

-  że nie szukasz wyrwidupek i zgnojenia mięśni oraz własnego ego, ale dobrych nart dających frajdę z jazdy oraz

- szukasz mozliwości  progresu oraz dodatkowo

- kierując się uniwersalnoscią i urodą desek, wybrałbym:

fischer curv Ti 178

 

 

Wypisz wymaluj moje oczekiwanie - lepiej tego nie dało się ująć  :D  :D  :D

 

Te curvy to ciekawa propozycja. W trojanie są za 1,5tys.

 

A tutaj link do specyfikacji żeby nie trzeba było szukać https://www.fischers...lride-934?c=441

 

Tylko teraz podstawowe pytanie czy to są nadal pianki albo inne paździerzowe kapcie elastyczne poprzecznie i podłużnie czy już są ok dla chłopa jak dąb? Pytam jak najbardziej serio ;)

Bo tak czytam, specyfikację i RC One 78 GT (na które mimo wielu sugestii wcale się nie upieram) i tych curvów, to tu i tu jest ten sam beech poplar (notabene też już zjechany w tym wątku) i ta sama warstwa aluminium 1x0,5mm.

To skąd się bierze różnica?  

 

I jescze ostatnie sprawa to szerokość. Przewineło się kilka razy, że nie ma znaczenia. Ale tego też nie kumam. Curvy mają 68mm RC One 73mm a RC GT 78mm (albo i więcej). Naprawdę zwykły narciaż nie odczuje różnicy?

Może to głupie porównanie ale kiedyś miałem fazę na odchudzanie roweru i wsadziłem opony 1.95 zamiast 2.1 i o ile na asfalcie była bardzo minimalna różnica na plus o tyle na piachu była MASAKRA. Dlaczego w nartach ma być inaczej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten RC4 Curve Ti zapropowany poniżej to jest już narta zbliżona do sportowej? Na stronie Fischera jest w kategorii Race w przeciwieńswie do wszystkich odmian RC One i Progressorów
 

 
 

 
Czyli są też opinie że nie jest to takie dno.
 
 

 
Wypisz wymaluj moje oczekiwanie - lepiej tego nie dało się ująć  :D  :D  :D
 
Te curvy to ciekawa propozycja. W trojanie są za 1,5tys.
 
A tutaj link do specyfikacji żeby nie trzeba było szukać https://www.fischers...lride-934?c=441
 
Tylko teraz podstawowe pytanie czy to są nadal pianki albo inne paździerzowe kapcie elastyczne poprzecznie i podłużnie czy już są ok dla chłopa jak dąb? Pytam jak najbardziej serio ;)
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Bo tak czytam, specyfikację i RC One 78 GT (na które mimo wielu sugestii wcale się nie upieram) i tych curvów, to tu i tu jest ten sam beech poplar (notabene też już zjechany w tym wątku) i ta sama warstwa aluminium 1x0,5mm.


Sam poplar czyli topola to zle na trase, bo lekkie i blisko pianki. Beech czyli buk już lepiej. Jasne, że w proporcji. Choć w topowych zmieniają beech na ash czyli jesion. Ale o tych topowych typu race tu nie ma mowy więc się nie emocjonuj, jest dobrze ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...