Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

MTB DEATH MATCH czyli laik na rowerze ;)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
214 odpowiedzi w tym temacie

#201 Spiochu

Spiochu

    FreeRiders

  • PipPipPipPipPip
  • 2784 postów
  • Na forum od: 05.2006
1866
  • Umiejętności: 7
  • Śląsk

Napisano 20 sierpień 2019 - 22:18

 

napisałem, że tył jest odciążany, a nie że nie jest obciążony .. przenosi się ciężar na przednie koło, inaczej idzie w górę .. i fikasz, albo drapiesz na piechotę 

 

Można próbować odciążać tył a od pewnego nachylenia nawet trzeba. Ale i tak większość masy pozostanie na tyle.

No chyba, ze podjazd łagodny i położysz się na kierownicy.


Zawody Skiforum: 2012 GS - 2 miejsce, 2013 SL - 1 miejsce :D

Moja jazda:

http://www.dailymoti...m/video/x3nh7il


#202 wkg

wkg

    Nowy użytkownik

  • PipPipPipPip
  • 1163 postów
  • Na forum od: 02.2009
683
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 20 sierpień 2019 - 22:18

Może nie SAG tylko wolna kompresja - dłubanie przy goleni to już w ogóle odpada - nie ma szans. Może przed dłuuuuugim podjazdem - ustawia się raz  i się z tym żyje. Ale niektórzy używają manetki i sobie chwalą ...



#203 Jack Danielsky

Jack Danielsky

    Użytkownik

  • Pip
  • 53 postów
  • Na forum od: 01.2015
39
  • Umiejętności: 1

Napisano 20 sierpień 2019 - 22:51

chyba, że dobrze wiesz gdzie jedziesz i co tam spotkasz, wtedy można się skonfigurować .. :-)

 

 

PS założę się, że jeśli chodzi o ustawienia to połowa narodu jeździ na tym, co im sprzedano .. 



#204 wkg

wkg

    Nowy użytkownik

  • PipPipPipPip
  • 1163 postów
  • Na forum od: 02.2009
683
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 20 sierpień 2019 - 23:21

No bo chyba tak jest, że raz sobie ustawisz i masz,  dostosowujesz się ...  ale dumper wiem, że ludzie sobie czasem przestawiają ... 

Rany, jakie ten nowy Radon ma paskudne malowanie ...  jeszcze mu brakuje płyty CD dyndającej na kierownicy ... https://www.bike-dis...ail-10.0-900401



#205 jan koval

jan koval

    FreeRiders

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 9387 postów
  • Na forum od: 09.2006
3640
  • Umiejętności: 9
  • oryginalnie z p-nia

Napisano 21 sierpień 2019 - 03:10

robisz odwrotnie niż każdy znany mi użytkownik HT i/lub fulla ..

blokada przodu ZAWSZE, na KAŻDYM podjeździe, lub i tył jeśli jest czas, tylne koło odciążane, 

 

zmien znajomych….oczywiscie, jezeli ktos jezdzi HT to jedyne, co mozna zablokowac, to przod - wiec blokuje sie przod. w Full suspension wiekszy efekt ergonomiczny daje zablokowanie tylu - mowie o prawdziwych podjazdach, nie na asfalcie

Przecież to przeczy zasadom fizyki.

 

Na podjeździe(szczególnie stromym), zawsze tył będzie bardziej obciążony.

 

Może jestem rowerowym laikiem, ale nawet ja miałem przypadek, że przednie koło się uniosło na podjeździe i prawie bym fiknął na plecy. ;)

czyli mimowolnie zrobiles (prawie) wheely czyli manual - nastepny stopien wtajemniczenia..


pozdrawiam JK "...w słownictwie Kovala każda narta poniżej 180cm to łyżwa ..." ( Jabol)

Plecak z ABS Mammut ProProtection 35l na sprzedaz - contact priv

http://blistergearre...pas-airbag-pack


#206 Jack Danielsky

Jack Danielsky

    Użytkownik

  • Pip
  • 53 postów
  • Na forum od: 01.2015
39
  • Umiejętności: 1

Napisano 21 sierpień 2019 - 16:38

a może zmień technikę .. ? jeśli to jak piszesz  "prawdziwy podjazd" to z punktu widzenia ergonomii w full'u obie blokady powinny być włączone .. 

 

jeśli uważasz, że blok na przodzie za mało daje, żeby go stosować to twój wolny wybór, ale to nie zmienia faktu, że takie ustawienie poprawia efektywność podjeżdżania ..

 

niektórzy robią podjazdy stojąc na pedałach, z punktu widzenia wydajności to nie robi dobrze, no ale tak się nauczyli, to wg ich im pomaga, czują się pewniej, niestety na górce raczej mają stan przedzawałowy :-)



#207 Mitek

Mitek

    uprzywilejowany cwaniaczek

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 13086 postów
  • Na forum od: 11.2007
7987
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 21 sierpień 2019 - 17:52

No to jest twoja opinia : )

Są jeszcze inne ... 

Oddawałeś na gwarancji ?

A Ty?



#208 Spiochu

Spiochu

    FreeRiders

  • PipPipPipPipPip
  • 2784 postów
  • Na forum od: 05.2006
1866
  • Umiejętności: 7
  • Śląsk

Napisano 21 sierpień 2019 - 17:54

 

 

niektórzy robią podjazdy stojąc na pedałach, z punktu widzenia wydajności to nie robi dobrze, no ale tak się nauczyli, to wg ich im pomaga, czują się pewniej, niestety na górce raczej mają stan przedzawałowy :-)

 

 

W niektórych sytuacjach to jedyna możliwość.


Zawody Skiforum: 2012 GS - 2 miejsce, 2013 SL - 1 miejsce :D

Moja jazda:

http://www.dailymoti...m/video/x3nh7il


#209 Jack Danielsky

Jack Danielsky

    Użytkownik

  • Pip
  • 53 postów
  • Na forum od: 01.2015
39
  • Umiejętności: 1

Napisano 21 sierpień 2019 - 19:08

oczywiście, w niektórych sytuacjach i tylko na chwilę .. .. jeżeli potrzeba chwilowo więcej mocy, jeżeli trzeba "zmienić" mięśnie, jeżeli zabrakło przełożeń lub po prostu wejdzie się w krótki podjazd na zbyt twardym ..  



#210 wkg

wkg

    Nowy użytkownik

  • PipPipPipPip
  • 1163 postów
  • Na forum od: 02.2009
683
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 21 sierpień 2019 - 20:03

A Ty?

 

1) Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie. Skoro zaprzeczasz to myślałem, że wiesz o czym piszesz - błąd. 

2) Nie, ale poczytaj sobie jak chamsko spławiają ludzi reklamujących wadę fabryczną kół które urywają wentyle dętek. Pretekstem jest nawet korespondencja na mail który podali w formularzu reklamacji - na stronie maja inny.

 

Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek.



#211 wkg

wkg

    Nowy użytkownik

  • PipPipPipPip
  • 1163 postów
  • Na forum od: 02.2009
683
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 21 sierpień 2019 - 20:10

jeśli uważasz, że blok na przodzie za mało daje, żeby go stosować to twój wolny wybór, ale to nie zmienia faktu, że takie ustawienie poprawia efektywność podjeżdżania ..

 

niektórzy robią podjazdy stojąc na pedałach, z punktu widzenia wydajności to nie robi dobrze, no ale tak się nauczyli, to wg ich im pomaga, czują się pewniej, niestety na górce raczej mają stan przedzawałowy :-)

 

Trochę ten wątek cierpi na brak precyzji ; )         

 

- Oczywiście, że blokada wszystkiego co się ma prawie zawsze poprawia efektywność podjeżdżania - szczególnie mocnego, na stojąco,

- Na stojąco prawie zawsze podjeżdżamy krótkie, mocne fragmenty, często też przyspieszamy po dohamowaniu,

- No i oczywiste, że długo tak nie można ; ) Przed takim podjazdem zrzucamy 2, 3 biegi, mniejsza kadencja, większa siła, długo się tak nie pociągnie na "turbo" :D

- Techniczne podjazdy to jak komu wygodniej w danej chwili byle się nie zatrzymać bo wypych ; )



#212 Mitek

Mitek

    uprzywilejowany cwaniaczek

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 13086 postów
  • Na forum od: 11.2007
7987
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 21 sierpień 2019 - 20:16

1) Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie. Skoro zaprzeczasz to myślałem, że wiesz o czym piszesz - błąd. 

2) Nie, ale poczytaj sobie jak chamsko spławiają ludzi reklamujących wadę fabryczną kół które urywają wentyle dętek. Pretekstem jest nawet korespondencja na mail który podali w formularzu reklamacji - na stronie maja inny.

 

Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek.

 

Ty zacząłeś pisać o serwisie, w którym nie byłeś więc po prostu chrzanisz.

 

Mam dwa Scotty korzystam z serwisu od przynajmniej 5 lat - bez zarzutu. Grzecznie, terminowo, szczegółowa analiza i propozycje tańszych rozwiązań itd.

 

To co Ty na ten temat sądzisz w ogóle mnie nie obchodzi ale z pewnością posiadasz wiedzę, której nikt inny nie posiada jednak tworzenie przez Ciebie rzeczywistości zaczyna być nużące.

 

Pozdrawiam



#213 wkg

wkg

    Nowy użytkownik

  • PipPipPipPip
  • 1163 postów
  • Na forum od: 02.2009
683
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 21 sierpień 2019 - 20:46

Widzisz - to jest tak, że niekoniecznie trzeba mieć Scotta, by wiedzieć, że jego serwis gwarancyjny jest słaby. Albo Treka czy Rockraidera by wiedzieć, że są dobre. O tym piszę. To potwierdzi każdy kto z tych serwisów  korzysta. Znajomi mają - wystarczy.

 

Musisz zrozumieć, że sytuacja gdy płacisz za usługę różni się od sytuacji gdy korzystasz z gwarancji. W tej pierwszej możesz trafić na dobrych albo słabych, w tej drugiej - na przedstawicielstwo Scotta.

Ja czasem korzystam z usług warsztatu sprzedawcy Scotta i jestem bardzo zadowolony, porządni choć nie tani.  Ale to  zupełnie co innego niż gwarancja : )

 

Resztę impertynencji pominę - może rano będziesz w lepszej formie :D



#214 Jack Danielsky

Jack Danielsky

    Użytkownik

  • Pip
  • 53 postów
  • Na forum od: 01.2015
39
  • Umiejętności: 1

Napisano 21 sierpień 2019 - 22:37

Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek.

 

na temat Decathlon nie mam zdania, ale Trek ma politykę, którą nie do końca pochwalam: sprawy dot. ich elementów (ramy, sztyce, mostki, siodełka) załatwiają bez zarzutu, inaczej to wygląda kiedy kłopot dot. podzespołów od ich dostawców (napęd, amortyzacja, korby) - wtedy rozstrzyga opinia producenta podzespołu właśnie, a Trek ewent. wtórnie rekompensuje poniesione nakłady, szkody etc.

 

z kilku źródeł słyszałem, że takie podejście stosują dziś wszyscy znaczący producenci rowerów ..



#215 wkg

wkg

    Nowy użytkownik

  • PipPipPipPip
  • 1163 postów
  • Na forum od: 02.2009
683
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 21 sierpień 2019 - 23:05

Dlatego za Decem na drugim miejscu : ) Ale w sumie uznaje gwarancje. Mi na dwa dni przed upływem gwarancji wymienili siodełko :D Ale np. pęknięte karbonowe własne ramy konsultują gdzieś z centralą. 

Dec rozwalił system ... sami produkują ramy, mają  dystrybucję i niskie ceny a wymieniają bez szemrania.

 

Ale masz rację, to jest drażniące i chba niezgodne z prawem ale przecież nikt nie pójdzie do sądu o kasetę czy łańcuch za kilkaset złotych ...





Podobne tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych