Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Atomic hawx plus 17/18 flex 80

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ula1313

Ula1313

Nowy użytkownik

• 7 postów
  • Na forum od: 02.2019
0

Napisano 21 luty 2019 - 11:33

Dzień dobry, witam po raz pierwszy. Potrzebuję porady odnośnie butów jak w temacie. Kupiłam je niedawno, używane ale w zasadzie jak nowe. Testowane w domu, było ok. Testowane na stoku kilka razy po około 3 godziny było ok. Wczoraj wróciłam z wyjazdu i nie wiem o co chodzi. Po 2-3 godzinach zaczynają odgniatac małe palce. Kombinowałam z zapinaniem mocniej słabiej, każda klamra itp... nic nie pomogło. Zauważyłam że stopa w bucie jakby podnosi się częścią zewnętrzna przy małych palcach do góry. I teraz pytanie, odbarczac, wygrzewać czy nakleić piankę bo za luźno. Jestem początkująca, nie za bardzo wiem co zrobić. Edytuje post, może ktoś coś podpowie. Ja wiem, że to jak gadanie ze ślepym o kolorach ale... Dodam, że skorupa buta 260mm-265mm, kapeć wewnętrzny 265mm. Moje stopy, obie równe 262 mm ale mocno puchną bo po kontuzjach różnych. Last buta 100 mm, stopa rano też 100mm, potem deczko więcej. Mam 176 cm, ważę 70 kg. Przeczytałam już masę postów o butach, nawet te z 2007 roku co rozpoczął P. Lobo. Wsadzałam girę w pustą skorupę, za piętą mam około 2 cm, co do reszty odległości to nie mam pojęcia jak je ocenić. Mogę kupić nowe buty, pewnie, że tak. Ale jak się nie nauczę na błędach to co mi to da. Umiejętności-hmmm, ne wiem gdzie ta skala na forum jest ale tak na oko to po prostu początkująca. Zaczęłam w 2015 potem przerwa na połamane kolano (nie na nartach), potem kolejna operacja na stopę i potem kolejne złamanie też stopy. Więc nadal jestem na poziomie zero ;). Mieszkam na zadupiu (czytaj wschodzie Polski) i tu nie za bardzo mam gdzie się udać po poradę ale też nie za bardzo jest gdzie kupić buty. Wiem, bo byłam w każdym sklepie. Może wyglądam niepoważnie ale nikt nie pytał przy poszukiwaniu butów o rzeczy, o które powinien a j