Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Dobór nart/butów

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 exander

exander

Nowy użytkownik

• 3 postów
  • Na forum od: 01.2019
0

Napisano 28 styczeń 2019 - 13:48

Witam,

Chciałbym prosić o opinię w wyborze butów nart. Poniżej niezbędne informacje:

Poniżej niezbędne informację:

1. Mężczyzna
2. 27 lat
3. 87 kg
4. 185 cm
5. Jeżdżę na nartach od około 6 lat. Dotychczas Polska, ale w przyszłości chciałbym spróbować Alp.
6. Moje umiejętności w skali forumowej oceniam na 5-6
7. Nie mam - w sklepie wstępnie polecono mi i przymierzałem się do butów Atomic Hawx Prime 2.0 90
8. Do tej pory jeździłem na nartach wypożyczonych. Zazwyczaj były to narty długości ok 160-170cm.

9. Jeżdżę rekreacyjnie, ale zdarza mi się pojechać szybciej. Chciałbym narty, które umożliwiłyby mi podniesienie moich umiejętności narciarskich, a także takie które przyzwoicie zachowują się przy wyższych prędkościach.
10. Niebieskie, czerwone.
11. Jazda rekreacyjna, ale powiedzmy ambitna. Chciałbym rozwijać swoje umiejętności, a także z czasem umieć pojechać szybciej i dobrze technicznie.
12. Kondycja ok, na stoku w sezonie spędzam do 10 dni. Oprócz tego uprawiam inne sporty.
13. Możliwości finansowe: chciałabym kupić zestaw (buty/narty) do ok. 1700 zł.

Tak jak wspomniałem wyżej na chwilę obecną swój poziom oceniam na ok. średnio-zaawansowany. Szukam sprzętu, który pozwoli mi czerpać przyjemność z jazdy, a także pozwoli rozwijać umiejętności narciarskie. Jeżdżę rekreacyjnie, ale lubię od czasu do czasu pojechać szybciej.

Do tej pory przymierzałem się do zestawu:

buty: Atomic Hawx 2.0 PRM 90,

narty: Atomic Redster MX 2019 + FT 11 GW 173cm

Czy zaproponowany zestaw spełni moje wymagania i jest odpowiedni do mojego obecnego poziomu wytrenowania, a także pozwoli myśleć o podnoszeniu umiejętności? Może jest coś innego w zaproponowanym budżecie co lepiej odpowiada moim wymaganiom?

Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam.

#2 Rakar

Rakar