Skocz do zawartości



Zdjęcie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#1 irro100

irro100

    Nowy użytkownik

  • 4 postów
  • Na forum od: 10.2017
0

Napisano 03 październik 2017 - 11:03

Witam serdecznie. Czy ktoś z tymi organizatorami wyjeżdzał  do VAL DI SOLE???

Proszę o informacje i opinie dziękując z góry.



#2 SławekG

SławekG

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 02.2018
1

Napisano 18 luty 2018 - 22:16

Ja byłem teraz (9-19.02.2018)  z abc holiday w Val di Sole. Wyjazd był naprawdę świetny- piękne góry, super pogoda i towarzystwo. Gdyby jeszcze rezydenci wykazali zainteresowanie załatwieniem niektórych spraw… Najpierw autokar przyjechał spóźniony 1,5 godziny. Pakowanie trwało kolejne 1,5 h, bo „jeden autobus zapomniał przyczepy”  (jak przyznał jeden z waszych pracowników) i nie udało się zmieścić wszystkich rzeczy (których część potem poginęła!). Po przyjeździe mieliśmy dostać klucze w autokarze i udać się do pokojów, ostatecznie wysadzono nas w nocy na parking i na klucze czekaliśmy na dworze marznąc przez ponad godzinę. W pokoju też było zimno, bo w ogóle nie działało ogrzewanie, ale kiedy poprosiliśmy o pomoc, rezydenci poinformowali nas tylko, że recepcja dzisiaj już nie pracuje i mamy czekać do jutra i sami to sobie załatwić z Włochami… Pościeli w pokojach nie było, więc poszliśmy na spotkanie wieczorem, gdzie też jej nie dostaliśmy, bo „się skończyła” (?) i miała być dostarczona do pokoju. Nie dotarła, więc zadzwoniliśmy, wyjaśniliśmy sprawę rezydentowi, po czym nagle połączenie się zerwało, a kolejnych telefonów od nas nie odbierano (dzwoniliśmy też na inne numery). Następnego dnia dostaliśmy poszwę, która okazała się być kolejnym zwykłym prześcieradłem (chociaż wyraźnie napisali wcześniej, że prześcieradło jest gratis, a za dopłatą 10 euro otrzymamy POSZWĘ). Interes życia. Kiedy zapytałem rezydenta, czy nie pomylili poszwy z prześcieradłem, dowiedziałem się że „Poszwa to prześcieradło i powinienem się cieszyć nowymi doświadczeniami i jakbym nie wiedział, to taki jest standard w pięciogwiazdkowych hotelach we Francji”. Rzeczywiście, cenne doświadczenie. Ostatniego dnia dowiedzieliśmy się też, że mamy umyć podłogi i posprzątać łazienkę, chociaż pisali wcześniej, że sprzątanie jest w cenie i mamy tylko umyć naczynia w aneksie. W drodze powrotnej postoje były bardzo rzadko i krótko (15 minut przerwa obiadowa!), czas między przerwami wynosił 4,5 do nawet 5,5 godziny, co było przegięciem. Na prośby, żeby się zatrzymać kierowca stwierdził, że nie, bo przez nas jest opóźnienie, bo przeciągnęła się jedna z przerw… Podsumowując: super atmosfera na wyjeździe, ale organizacja do kitu, zarówno transportu, jak i na miejscu… 


  • ReddyS podziękował za tę wiadomość

#3 Alex1108

Alex1108

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 03.2018
0

Napisano 20 marzec 2018 - 14:30

WinterEvent Les Orres 9-18.03.18

 

Kompletna porażka organizacyjna od pierwszego do ostatniego dnia wyjazdu! Już w inf wyjazdowych błędnie podane stanowisko odjazdu autokaru (stanowiska 14/15 nie ma na dworcu Warszawy Zachodniej). Po przyjeździe do Les Orres okazało się, że nie ma dla nas apartamentu 6os.  który został wcześniej ustalony z samymi właścicielami firmy, dostaliśmy 4os z prośbą dostawki. Rezydentka Gosia obiecała dostawkę, której się nie doczekaliśmy do czasu wyjazdu. Wyjazd pt. Best Dj’s Event opierał się na dwóch imprezach i jednym Dj’u ! (pilot jednego z autokarów) z jedną play listą…. Ta sama (kiepska) muzyka na apresski co w klubie. Żenada. Podczas pierwszego wyjścia do klubu musieliśmy czekać przed drzwiami klubu 40min, bo francuzi byli gotowi na otwarcie o 23. To po co robić zbiórkę o 21.30?! Od czego jest rezydentka i piloci?! Odpowiedź: od zebrania kaucji bo tyle ich widzieliśmy.  Klapa organizacyjna… Przy wyjeździe opóźnienie 1,5h przez brak informacji (i obecności pilotów i rezydentki) o zmianie miejsca odjazdu autokaru. Czekanie w sumie 3,5h na walizkach w padającym śniegu nie należało do przyjemnych, a wystarczyło napisać SMSa do ludzi gdzie dokładnie stoi autokar. W drodze powrotnej brak informacji o planowanej godzinie przyjazdu do kraju oraz powodu nieplanowanego postoju  na AUTOSTRADZIE (ZABRAKŁO PALIWA!!! Po niespełna godzinie od czasu postoju na stacji benzynowej! i świadomości kierowców na stacji paliw o zapalonej kontrolce rezerwy). Brak słów. Pierwszy i ostatni raz z tym biurem, konkurencja bije Was na głowę! Sama miejscowość i trasy super J

 



#4 wachu

wachu

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 03.2019
0

Napisano 08 marzec 2019 - 09:33

Organizacyjnie bardzo słabo! Informacje wyjazdowe (godzina, miejsce) na kilka dni przed i nie wiesz czy brać dodatkowy dzień wolny bo wyjazd rano, czy zdążysz po pracy. Propozycje na miejscu też raczej na odczepnego.

Najgorsze, że nikt z całej firmy nie ma najmniejszej chęci pomóc jak coś się stanie. Kolega trafił do szpitala (złamana noga, operacja) - zero zainteresowania, poprosiliśmy o pomoc w dostarczeniu mu torby z jego osobistymi rzeczami - brak chęci pomocy. W zależności od tego kto odebrał telefon, usłyszeliśmy, że samochód, który obsługa miała do dyspozycji nie pojedzie, bo "paliły się wszystkie kontrolki", a później "że miał stłuczkę i czekał na części z Polski". Następnego dnia oczywiście przyjechał po nas do hotelu.

Wiem, że obowiązku nie mieli, ale tak z czysto ludzkiej strony, nie zaszkodziłoby zrobić coś więcej, niż podać nr na taxi. Postawa rezydenta i pilotów pozostawiała wiele do życzenia, a podsumowało ją zdziwienie pilota podczas liczenia, że jest nas jednego mniej (kolega został w szpitalu). Takie zainteresowanie!!! Dodam, że wyjazd był na 2 w połowie zapełnione autokary, więc nie powinno być problemów z ogarnięciem przy tak małej grupie. A jednak …

Opiniom na ich stronie nie ma co wierzyć, bo tych negatywnych nie publikują, ale jak się poszuka w necie jest ich całkiem sporo.

 



#5 BMWe36Cabrio

BMWe36Cabrio

    Nowy użytkownik

  • 2 postów
  • Na forum od: 03.2019
0

Napisano 14 marzec 2019 - 19:36

Termin uczestnictwa – 15.02. do 24.02.2019 r

Uwagi :

  1. Transport – bez uwag
  2. Pogoda – wspaniała
  3. Hotel – bardzo wygodny
  4. Trasy zjazdowe  – przygotowane wyśmienicie
  5. Rozrywka – można byłoby to lepiej przygotować. Szczególnie wkradł się lekki bałagan w dniu powrotu z dyskoteki ( ApreSki – 20.02 ). Po wyjściu z gondoli nie było nikogo kto informowałby o miejscu postoju autokaru ( stał w miejscu niewidocznym dla wychodzących ).Przed wyjazdem na disco ( na nartach ) organizatorzy zapomnieli wspomnieć, że do autokaru będziemy musieli wchodzić „na skarpetkach” a uwagi „obywatela” Dawida J. były całkowicie nie na miejscu. Był tak pewny siebie, że na zwróconą uwagę w ogóle nie zareagował a nawet proponował zadzwonić do szefa firmy. Przecież go nie zwolni.

Ocena ogólna 5 z minusem.

 



#6 Maki1o1

Maki1o1

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 04.2019
0

Napisano 27 kwiecień 2019 - 19:40

Witam, miałem okazję skorzystać z oferty  WinterEvent  - wyjazd do Val di Sole 29.03.2019 roku. 

Sam pobyt oceniam dobrze, biorąc pod uwagę dobry hotel, warunki narciarskie oraz poniesione koszy. 

Natomiast opieka i zaangażowanie ekipy WinterEvent , organizacja imprez ( buchacha), kontakt z nimi w trakcie pobytu są totalnie żenujące i pełne lekceważenia. Byliśmy ekipą ośmiu osób i wszyscy stwierdziliśmy, że tak słabej obsługi,z jaką spotkaliśmy się w WinterEvent, do tej pory nikt z nas jeszcze nie trafił.

Motto to - przywieźć, pokazać hotel i odebrać za tydzień.  

Jedyne na czym się WinterEvent koncentruje to "Polskie Dni"  we Włoszech, robiąc jedną dużą imprezę - dosłownie jedną - i nie liczcie na coś więcej. Zjeżdża się ponad kilka tysięcy osób i wtedy pracownicy WinterEvent są zarobieni.   

Całą resztę czasu, kiedy ich goście są teoretycznie pod ich opieką, są niedostępni i nieużyteczni. 

Tak więc osobiście odradzam korzystanie z tej firmy. Nie dojrzeli, aby prowadzić poważny biznes. 

Ocena miejsca na narty, hotelu na 5.

Ocena WinterEvent w skali od 0 do 5 to -1

 

 



#7 nalka

nalka

    Nowy użytkownik

  • 3 postów
  • Na forum od: 01.2020
2

Napisano 12 styczeń 2020 - 22:18

Pobyt w Les Orres 27.12.2019-04.01.2020 r.

NIE POLECAM ABC HOLIDAY-WINTER EVENTS

 

Skuszeni atrakcyjną ofertą przedstawioną na stronie Winter Event postanowiliśmy skorzystać z wyjazdu do Les Orres. Załączone zdjęcia apartamentów wydawały się wyglądać schludnie, przestronnie, plus w przypadku apartamentu 6 osobowego obiecany nam został taras z widokiem na góry. Na swoje nazwisko rezerwowałam 2 apartamenty z uwagi na fakt, iż podróżowaliśmy w dwie rodziny z dziećmi. Telefonicznie po dokonaniu rezerwacji, dzwoniąc na infolinię ABC Holiday uzyskałam zapewnienia, iż apartamenty ,,naturalnie'' będą usytuowane obok siebie. Niestety po dotarciu na miejsce okazało się, że apartamenty nie tylko nie znajdują się obok siebie, ale na dodatek w zupełnie odrębnych budynkach oddalonych od siebie ok. 50 m. Natomiast sam ten fakt nie dostarczył nam tak nieprzyjemnych wrażeń jak podejście rezydenta do zaistniałej sytuacji. Usłyszeliśmy słowa, że jeśli nie mamy tego na piśmie, to niewiele da się zdziałać, ponieważ w dzisiejszych czasach umowa ustna straciła na znaczeniu, a ponadto, że firma wielokrotnie była okłamywana przez swoich klientów, dlatego też rezydent ma prawo nie wierzyć w moje słowa. Nieprzyjemna postawa przedstawiciela firmy zdecydowanie wpłynęła już na początku wyjazdu na nasz przykry odbiór ABC Holiday.
Co więcej, obiecane apartamenty nie okazały się absolutnie tak schludne, słoneczne oraz przestronne jak na zdjęciach załączonych w ofercie. W naszym przypadku rezerwowaliśmy apartament 4 oraz 6 osobowy. W każdym z nich znajdowały się ,,wnęki'' (bez drzwi) służące za pokój dwuosobowy oraz absolutnie nie zapewniające nawet minimalnej intymności, warto się na to nastawić. Wiekowe meble, sofy w wielu miejscach podarte materiały. Co istotne pobierana jest kaucja w wysokości 260 euro od apartamentu, ma to znaczenie przy wymeldowaniu, ponieważ każda wada (a gwarantuje, że jest ich sporo) jest zauważana przez osobę z hotelu odbierającą pokój i decydującą o zwrocie kaucji. U nas zostały zauważone istniejące już w dniu naszego przyjazdu: brak w wyposażeniu talerza mikrofalówki oraz podarta poduszka. Pomimo słownych gwarancji na miejscu, że obsługa jest świadoma, że te wady już zastaliśmy oraz otrzymamy pełny zwrot kaucji,  do dnia dzisiejszego tak się nie stało.
Sam apartament należało dokładnie posprzątać, łącznie z umyciem podłóg. Za niewywiązanie się z któregoś z obowiązków, np. umycie naczyń, umycie podłogi, łazienki etc, wiązało się z potrąceniem wskazanej sumy z kaucji. Mam wrażenie, że hotel absolutnie sam nie czyścił żadnego z pokoju, robili to wyłącznie opuszczający goście, stąd u nas zastaliśmy sporo ,,brudu''. Obsługa i pomoc rezydenta na miejscu - słaba. Bardzo słaba komunikacja, godzinę wyjazdu otrzymaliśmy w  przeddzień późnym wieczorem sami prosząc się o tą informację. Podsumowując, firmie ABC Holiday absolutnie nie zależy na klientach, ponadto mieliśmy wrażenie, iż traktowano nas jak bandę głupich gówniarzy. Mogłam wyczuć już coś po wspomnianym wykonanym telefonie na infolinię, kiedy również odniosłam wrażenie, iż jedynym pragnieniem pana obsługującego infolinię ABC - było rozłączyć się, ponieważ irytacja w głosie przejawiała się zarówno w samej tonacji jak i wypowiadanych przez mojego rozmówcę słowach.  
Z pozytywnych akcentów - pani pilot w autokarze była bardzo uprzejma i wykazywała całkowicie odmienną (bo pozytywną) postawę od kolegi rezydenta na miejscu. Atut stanowi odległość hotelu (chociaż bardziej odpowiednim słowem byłoby schronisko) do wyciągów. Same stoki interesujące. Bardzo blisko sklep i dobra włoska restauracja. 



#8 Mitek

Mitek

    uprzywilejowany cwaniaczek

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 14222 postów
  • Na forum od: 11.2007
9069
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 13 styczeń 2020 - 11:13

Pobyt w Les Orres 27.12.2019-04.01.2020 r.

NIE POLECAM ABC HOLIDAY-WINTER EVENTS

 

Skuszeni atrakcyjną ofertą przedstawioną na stronie Winter Event postanowiliśmy skorzystać z wyjazdu do Les Orres. Załączone zdjęcia apartamentów wydawały się wyglądać schludnie, przestronnie, plus w przypadku apartamentu 6 osobowego obiecany nam został taras z widokiem na góry. Na swoje nazwisko rezerwowałam 2 apartamenty z uwagi na fakt, iż podróżowaliśmy w dwie rodziny z dziećmi. Telefonicznie po dokonaniu rezerwacji, dzwoniąc na infolinię ABC Holiday uzyskałam zapewnienia, iż apartamenty ,,naturalnie'' będą usytuowane obok siebie. Niestety po dotarciu na miejsce okazało się, że apartamenty nie tylko nie znajdują się obok siebie, ale na dodatek w zupełnie odrębnych budynkach oddalonych od siebie ok. 50 m. Natomiast sam ten fakt nie dostarczył nam tak nieprzyjemnych wrażeń jak podejście rezydenta do zaistniałej sytuacji. Usłyszeliśmy słowa, że jeśli nie mamy tego na piśmie, to niewiele da się zdziałać, ponieważ w dzisiejszych czasach umowa ustna straciła na znaczeniu, a ponadto, że firma wielokrotnie była okłamywana przez swoich klientów, dlatego też rezydent ma prawo nie wierzyć w moje słowa. Nieprzyjemna postawa przedstawiciela firmy zdecydowanie wpłynęła już na początku wyjazdu na nasz przykry odbiór ABC Holiday.
Co więcej, obiecane apartamenty nie okazały się absolutnie tak schludne, słoneczne oraz przestronne jak na zdjęciach załączonych w ofercie. W naszym przypadku rezerwowaliśmy apartament 4 oraz 6 osobowy. W każdym z nich znajdowały się ,,wnęki'' (bez drzwi) służące za pokój dwuosobowy oraz absolutnie nie zapewniające nawet minimalnej intymności, warto się na to nastawić. Wiekowe meble, sofy w wielu miejscach podarte materiały. Co istotne pobierana jest kaucja w wysokości 260 euro od apartamentu, ma to znaczenie przy wymeldowaniu, ponieważ każda wada (a gwarantuje, że jest ich sporo) jest zauważana przez osobę z hotelu odbierającą pokój i decydującą o zwrocie kaucji. U nas zostały zauważone istniejące już w dniu naszego przyjazdu: brak w wyposażeniu talerza mikrofalówki oraz podarta poduszka. Pomimo słownych gwarancji na miejscu, że obsługa jest świadoma, że te wady już zastaliśmy oraz otrzymamy pełny zwrot kaucji,  do dnia dzisiejszego tak się nie stało.
Sam apartament należało dokładnie posprzątać, łącznie z umyciem podłóg. Za niewywiązanie się z któregoś z obowiązków, np. umycie naczyń, umycie podłogi, łazienki etc, wiązało się z potrąceniem wskazanej sumy z kaucji. Mam wrażenie, że hotel absolutnie sam nie czyścił żadnego z pokoju, robili to wyłącznie opuszczający goście, stąd u nas zastaliśmy sporo ,,brudu''. Obsługa i pomoc rezydenta na miejscu - słaba. Bardzo słaba komunikacja, godzinę wyjazdu otrzymaliśmy w  przeddzień późnym wieczorem sami prosząc się o tą informację. Podsumowując, firmie ABC Holiday absolutnie nie zależy na klientach, ponadto mieliśmy wrażenie, iż traktowano nas jak bandę głupich gówniarzy. Mogłam wyczuć już coś po wspomnianym wykonanym telefonie na infolinię, kiedy również odniosłam wrażenie, iż jedynym pragnieniem pana obsługującego infolinię ABC - było rozłączyć się, ponieważ irytacja w głosie przejawiała się zarówno w samej tonacji jak i wypowiadanych przez mojego rozmówcę słowach.  
Z pozytywnych akcentów - pani pilot w autokarze była bardzo uprzejma i wykazywała całkowicie odmienną (bo pozytywną) postawę od kolegi rezydenta na miejscu. Atut stanowi odległość hotelu (chociaż bardziej odpowiednim słowem byłoby schronisko) do wyciągów. Same stoki interesujące. Bardzo blisko sklep i dobra włoska restauracja. 

Cześć

Pozwoliłem sobie wytłuścić zdania dotyczące jazdy na nartach. Ciekawa proporcja.

Pozdrowienia


  • wkg podziękował za tę wiadomość

#9 Bacek

Bacek

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 353 postów
  • Na forum od: 12.2017
80
  • Umiejętności: 4

Napisano 13 styczeń 2020 - 11:25

Cześć

Pozwoliłem sobie wytłuścić zdania dotyczące jazdy na nartach. Ciekawa proporcja.

Pozdrowienia

Może i tak ale tytuł mówi o wrażeniach ze współpracy z konkretnym biurem a nie z zadowolenia z konkretnych ośrodków narciarskich.



#10 mlesik

mlesik

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 405 postów
  • Na forum od: 12.2013
274
  • Umiejętności: 9
  • Wrocław

Napisano 13 styczeń 2020 - 11:31

Cześć

Pozwoliłem sobie wytłuścić zdania dotyczące jazdy na nartach. Ciekawa proporcja.

Pozdrowienia

:)))))))))))))))))))))))))))))



#11 nikon255

nikon255

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 695 postów
  • Na forum od: 01.2016
182
  • Umiejętności: 1
  • Poznań

Napisano 13 styczeń 2020 - 11:34

A czasem we Francji taki poziom obslugi nie jest na porzadku dziennym? Chcesz luksusow to do Szwajcarii lub Austrii i najlepiej kilka gwazdek na hotelu.

#12 techset

techset

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 331 postów
  • Na forum od: 12.2010
170
  • Umiejętności: 6
  • Łódź

Napisano 13 styczeń 2020 - 12:21

Zawsze mnie dziwi, jak bardzo niektórzy potrzebują opieki po oddaleniu się od domu.



#13 kordiankw

kordiankw

    W życiu nie ma stopklatki.

  • PipPipPipPipPip
  • 3529 postów
  • Na forum od: 10.2011
10235
  • Umiejętności: 7

Napisano 21 styczeń 2020 - 05:34

A mnie dziwi, że osoby narzekające na tą firmę (nie jestem z nią związany, ani z żadną inną świadczącą usługi turystyczne i nie mam wiedzy, która jest warta polecenia, a która nie) rejestrują się na tym forum i na skionline tylko w tym celu. Po wylaniu swoich żali ślad po nich ginie. Przypadek?


Lubię ludzi ale nie wszystkich. Wiele wybaczam ale nie wszystko. Szybko zapominam, ale nie zawsze. Ci których lubię już o tym wiedzą. Ci, których nie lubię, to zauważą. Dla prawdziwych przyjaciół mogę przejść przez piekło. Wrogom wskażę tam drogę .....

#14 wojtek pw

wojtek pw

    Stały bywalec forum

  • PipPipPipPip
  • 1025 postów
  • Na forum od: 03.2008
760
  • Umiejętności: 1

Napisano 21 styczeń 2020 - 07:06

Zawsze mnie dziwi, jak bardzo niektórzy potrzebują opieki po oddaleniu się od domu.

A najbardziej śmieszne i chyba w sumie ponure jest to, że ludzie boją się korzystać z wolności którą mają i pojechać na narty samodzielnie, tylko oddają się w niewolę różnych organizatorów wypoczynku.

Kolejna sprawa to swojego rodzaju infantylne podejście do ekonomii i przekonanie, że tanio może być dobrze. Cudów nie ma. Jakość musi kosztować a jak nie kosztuje to znaczy że coś jest nie tak, albo nie ma jakości albo jakieś szemrane interesy itp.

W życiu nie korzystałem z zorganizowanego wypoczynku zimowego i mam nadzieję że tak pozostanie. Możliwość decydowania za siebie i o sobie jest bezcenna. Jak coś nie tak to mogę ponarzekać co najwyżej na siebie, żonę lub syna ;)



#15 mig12345

mig12345

    Stary maruda

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7194 postów
  • Na forum od: 02.2008
5732
  • Umiejętności: 2
  • Rybnik, Ustroń

Napisano 21 styczeń 2020 - 11:15

Czasem wystarczy możliwość decydowania o wyborze BPodróży...... :-)

#16 arnoldd

arnoldd

    Nowy użytkownik

  • 19 postów
  • Na forum od: 04.2013
26

Napisano 21 styczeń 2020 - 14:02

A czasem we Francji taki poziom obslugi nie jest na porzadku dziennym? Chcesz luksusow to do Szwajcarii lub Austrii i najlepiej kilka gwazdek na hotelu.

Eee tam - 222 euro za trzy noclegi dla dwóch osób ze śniadaniem, codziennie sprzątanym pokojem w bardzo przytulnym pensjonacie w Austrii to drogo ?



#17 nalka

nalka

    Nowy użytkownik

  • 3 postów
  • Na forum od: 01.2020
2

Napisano 27 styczeń 2020 - 13:27

Cześć

Pozwoliłem sobie wytłuścić zdania dotyczące jazdy na nartach. Ciekawa proporcja.

Pozdrowienia

 Jak wskazuje tytuł wątku: 

OPINIA NA TEMAT ORGANIZATORÓW ZIMOWYCH EWENTÓW ABC HOLIDAY--WINTER EWENTS.
 

Opinia została wyrażona, a ponadto dotyczyła organizatora wyjazdów zimowych ABC Holiday. Skąd zaskoczenie? :-) 

 



#18 nalka

nalka

    Nowy użytkownik

  • 3 postów
  • Na forum od: 01.2020
2

Napisano 27 styczeń 2020 - 13:53

A najbardziej śmieszne i chyba w sumie ponure jest to, że ludzie boją się korzystać z wolności którą mają i pojechać na narty samodzielnie, tylko oddają się w niewolę różnych organizatorów wypoczynku.

Kolejna sprawa to swojego rodzaju infantylne podejście do ekonomii i przekonanie, że tanio może być dobrze. Cudów nie ma. Jakość musi kosztować a jak nie kosztuje to znaczy że coś jest nie tak, albo nie ma jakości albo jakieś szemrane interesy itp.

W życiu nie korzystałem z zorganizowanego wypoczynku zimowego i mam nadzieję że tak pozostanie. Możliwość decydowania za siebie i o sobie jest bezcenna. Jak coś nie tak to mogę ponarzekać co najwyżej na siebie, żonę lub syna ;)

Poniekąd jest to prawda, od lat jeździmy na własną rękę, skorzystaliśmy z opcji wyjazdu zorganizowanego, bo 1) nasz wynajmowany od lat domek w Val Gardenie był zarezerwowany w interesującym nas terminie, 2) listopad pod względem zawodowym, to dość intensywny okres i po prostu nie mogliśmy poświęcić czasu, aby poszukać czegoś innego. Stąd niezmiernie wygodna opcja wyjazdu zorganizowanego okazała się być przekonywująca w zastanej sytuacji. I owszem, pokuszeni fajne prezentującą się ofertą, uczciwie przyznajemy, że to nasz pierwszy i ostatni raz. Także opinie o ,,obawie dot. korzystania z wolności'' czy ,,potrzeba opieki po oddaleniu się od domu'' są bardzo nieadekwatne  1) do przedstawionych przeze mnie konkretnych uwag, dotyczących po prostu otrzymania usługi niezgodnej z ofertą od ABC Holiday 2) do oceny i zrozumienia wyrażonej opinii. 

Natomiast bardzo dalekie i szerokie interpretacje usłyszanych czy przeczytanych wypowiedzi są w naszym społeczeństwie na porządku dziennym, dlatego też nie dziwią mnie i te, które pojawiły się w odniesieniu do mojej opinii. Zawsze szukamy drugiego dna i doszukujemy się ukrytych motywów, dokonując również bardzo głębokich ocen, niż przyjąć to, co prostu zostało wyrażone. ABC Holiday, to nieprofesjonalny podmiot, który świadczy usługi na przerażająco niskim poziomie, niezgodne z ofertą, a przy tym absolutnie nie szanuje swoich klientów. I tego dotyczyła moja opinia :-) 

Co do taniości. Val Gardena jest naszym ulubionym miejscem, do którego wracamy od lat, natomiast byliśmy już z rodziną m.in. w Solden czy Ischgl i wcale to nie jest tak, że wyjazd z biura podróży dla całej pięcioosobowej rodziny jest ,,tani''. Przede wszystkim różnica w cenie wynika ewentualnie z karnetów, które w Les Orres były w porównaniu do ww. miejsc bardzo tanie, natomiast kwoty poświęcone na zakwaterowanie czy inne przyjemności są zbliżone do naszych ,,samodzielnych przejawów korzystania z wolności''.  

 

Pozdrawiam 



#19 Mitek

Mitek

    uprzywilejowany cwaniaczek

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 14222 postów
  • Na forum od: 11.2007
9069
  • Umiejętności: 8
  • Warszawa

Napisano 27 styczeń 2020 - 14:21

 Jak wskazuje tytuł wątku: 

OPINIA NA TEMAT ORGANIZATORÓW ZIMOWYCH EWENTÓW ABC HOLIDAY--WINTER EWENTS.
 

Opinia została wyrażona, a ponadto dotyczyła organizatora wyjazdów zimowych ABC Holiday. Skąd zaskoczenie? :-) 

 

Cześć

A czy ja gdzieś pisałem o zaskoczeniu? Stwierdziłem fakt i koniec.

Pozdro



#20 jotes

jotes

    Użytkownik

  • Pip
  • 41 postów
  • Na forum od: 01.2018
41
  • Umiejętności: 7
  • Tarnów

Napisano 28 styczeń 2020 - 09:56

A najbardziej śmieszne i chyba w sumie ponure jest to, że ludzie boją się korzystać z wolności którą mają i pojechać na narty samodzielnie, tylko oddają się w niewolę różnych organizatorów wypoczynku.

Kolejna sprawa to swojego rodzaju infantylne podejście do ekonomii i przekonanie, że tanio może być dobrze. Cudów nie ma. Jakość musi kosztować a jak nie kosztuje to znaczy że coś jest nie tak, albo nie ma jakości albo jakieś szemrane interesy itp.

W życiu nie korzystałem z zorganizowanego wypoczynku zimowego i mam nadzieję że tak pozostanie. Możliwość decydowania za siebie i o sobie jest bezcenna. Jak coś nie tak to mogę ponarzekać co najwyżej na siebie, żonę lub syna ;)

Proszę spróbować i potem się wypowiadać.

Też kiedyś byłem zwolennikiem wyjazdów indywidualnych, ale jak raz spróbowałem zorganizowanego to od tej pory tylko takie. To ma być wypoczynek a więc-

1. podróż zawiozą i przywiozą  , odpada siedzenie za kierownicą przeszło tysiąca km (w jedna stronę)

2.nakarmią - odpada robienie zakupów i przygotowywanie śniadań i obiado-kolacji. 

3.podwiozą na stok i przywiozą z powrotem .

4. imprezy integracyjne ( z kilkoma osobami poznanymi na wyjazdach do dzisiaj utrzymuję kontakt )

5.i wcale to nie jest droższe niż  samodzielny wyjazd.  . 

pozdrawiam





Podobne tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych