Skocz do zawartości

Zdjęcie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ania_:)

Ania_:)

Nowy użytkownik

• 14 postów
  • Na forum od: 01.2014
1

Napisano 01 luty 2014 - 19:26

Witajcie. Jestem na etapie rozglądania się za oferta wyjazdu do Włoch na narty w sezonie marzec 2014. Szczerze powiedziawszy nie mam doświadczenia w odwiedzaniu wielu ośrodków włoskich i moja widza na ich temat nie jest najszersza. Dlatego bardzo bym prosiła i wypowiedź osoby, które moga co nieco polecić ze względu na własne doświadczenia. Będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam

#2 Kaem

Kaem

Stały bywalec forum

• PipPipPipPipPip
  • 2116 postów
  • Na forum od: 10.2011
840
  • Umiejętności: 6
  • Gromadka :D

Napisano 01 luty 2014 - 22:42

wygoda travel  ......

i wiele innych firm turystycznych tegożt ypu wyjazdy polecających

tak po mojemu

Ps.

i byc może na forum także fajna oferta zagości ...

• Ania_:) podziękował za tę wiadomość

Wszelkie moje opinie oparte są na WYJĄTKOWO SUBIEKTYWNYM oglądzie rzeczywistości - proszę nie zapominać :D

#3 Ania_:)

Nowy użytkownik

• 14 postów
1

Napisano 06 luty 2014 - 21:06

wygoda travel  ......

i wiele innych firm turystycznych tegożt ypu wyjazdy polecających

tak po mojemu

Ps.

i byc może na forum także fajna oferta zagości ...

Dzięki za odp. A czy masz coś konkretnego na myśli mówiąc firma turystyczna? Bo wiesz ja szukam czegoś naprawdę jednocześnie konkurencyjnego, a przy tym może i fajnie by było poleconego przez kogoś...jestem zdecydowana na marzec.. być może Włochy ..ale to jeszcze wszystko do przemyślenia... Będę wdzięczna za jakieś konkretne sugestie co do wyjazdu na narty w marcu ze szkoleniem..

#4 Kaem

Kaem

Stały bywalec forum

• PipPipPipPipPip
  • 2116 postów
  • Na forum od: 10.2011
840
  • Umiejętności: 6
  • Gromadka :D

Napisano 06 luty 2014 - 21:43

moim zdaniem, powinnaś zwrócić najpierw uwagę na pogodę / warunki śniegowe, bo sezon mamy nietypowy :D