Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Pierwsze swoje narty

narty dobor

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Argo

Argo

Nowy użytkownik

• 8 postów
  • Na forum od: 12.2013
0

Napisano 13 grudzień 2013 - 11:54

Temat typowy - bardzo proszę o pomoc.

1. Mężczyzna

2. 46 lat

3. waga -76 kg

4. wzrost - 178 cm5.

5. Kak dlugo na nartach - po kilka dni od sezonu 2010/11.

6. Skala umiejętności (tzw. sredniozaawansowany, w skali 10-stopniowej 6/10)

7. Buty flex 70, kupione przed pierwszym sezonem.

8. Dotychczasowe narty - zawsze wypozyczane, rózne firmy, jakos nie pamietam, które lepsze, ktore gorsze.

9. Styl jazy - w sumie turysta, ale szybkość nie jest mi obca.

10. Trasy - przygotowane we Włoszech, Austrii, niebieskie, czerwone, czarne - rzadko.

11. Kondycja - cały czas bardzo dobra (biegam, pływam, ćwiczę na siłowni, regularnie od lat)

12. Finanse - zakup dowolnej narty leży w granicach moich mozliwości :)

Dzięki za podpowiedzi III

#2 narciarz70

narciarz70

Stały bywalec forum

• PipPipPipPipPip
  • 2278 postów
  • Na forum od: 03.2009
678
  • Umiejętności: 1
  • Polska

Napisano 13 grudzień 2013 - 12:05

Szukaj nart z grupy Allmountain w długości 170cm, R od 14m do 16m.

Logo nart bez znaczenia grafika to kwestia twojego gustu.

#3 Argo

Argo

Nowy użytkownik

• 8 postów
0

Napisano 13 grudzień 2013 - 12:40

Dotychczas jeździlem na takich 160-165.

Czy 170 to nie za dużo ??

#4 Bruner79

Bruner79

Stały bywalec forum

• PipPipPipPip
  • 1870 postów
  • Na forum od: 11.2009
753
  • Umiejętności: 3
  • Nysa

Napisano 13 grudzień 2013 - 13:35

Ja mysle ze powinienes nawet szukac nart w granicach wzrostu :)

No pain no gain ...

#5 Argo

Argo

Nowy użytkownik

• 8 postów
0

Napisano 13 grudzień 2013 - 21:39

W granicach wzrostu to pewnie z rockerem ?

#6 Bruner79

Bruner79

Stały bywalec forum

• PipPipPipPip
  • 1870 postów
  • Na forum od: 11.2009
753
  • Umiejętności: 3
  • Nysa

Napisano 13 grudzień 2013 - 22:12