Skocz do zawartości

Zdjęcie
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 maciej000

maciej000

Nowy użytkownik

• 6 postów
  • Na forum od: 11.2012
0

Napisano 23 październik 2013 - 18:06

Witam,

Przymierzam się do zakupu używanych nart. Mam 179cm wzrostu i 62kg. Umiejętności w skali forum oceniam na 8, jeżdżę od 12 lat. Moje poprzednie narty to Salomon Equipe 10 3V jednak chciałbym coś bardziej uniwersalnego(także poza trasę) i wybrałem trzy pary nart w podobnej cenie jednak nie mogę się zdecydować: K2 Rictor, K2 Razor i Volkl Kendo przy czym K2 Razor są najnowsze bo z sezonu 2012/13. Które narty moglibyście mi polecić? :)

#2 1dominGO

1dominGO

Nowy użytkownik

• Pip
  • 58 postów
  • Na forum od: 03.2013
18
  • Umiejętności: 1
  • WRO

Napisano 24 październik 2013 - 08:18

CZESC!

Uwazaj z ta "wszechtronnoscia" - wg mnie ciezko o narte "do wszystkiego".

Napisz gdzie planujesz jezdzic i jaka charektyrystyka terenu off - las (szukaj szybko reagujacej), otwarte przestrzenie (sztywniejsza i stabilniejsza), etc.

Zeby Cie lekko "ostudzic" - za wszelka cene staraj sie poprobowac (wypozyczalnie, testy) roznych rzeczy, bo sprzetu jest taka masa, ze glowa boli.

Bylem w podobnej sytuacji (do tego mam bardzo podobne parametry do Twoich) - z crossowego Atomica 174cm, przesiadlem sie na Volkl Bridge 179cm (95mm pod butem) z Marker schizo (mozliwosc zmiany srodka ciezkosci +/-3 cm w zaleznosci od warunkow) i juz po 2och sezonach przesiadam sie na atomic automatic (115mm pod butem) 186cm - puch wciaga i jak sie wkrecisz, to bedziesz na niego polowal jak "my" :)

Nie boj sie tez dlugosci - z rockerem musi byc co najmniej do wzrostu (oczywiscie zalezy jaki rocker, co i jak jezdzisz etc)

#3 maciej000

maciej000

Nowy użytkownik

• 6 postów
0

Napisano 24 październik 2013 - 15:50