Skocz do zawartości

Auta Forumowiczów


freestyle

Rekomendowane odpowiedzi

2 hours ago, Spiochu said:

W Łodzi jest duże rondo turbinowe. To najsensowniejszy typ ronda bo pozwala na bezkolizyjne zjazdy.

Amen.

2 hours ago, Spiochu said:

Jest doskonale oznakowane

Ja jednak współczuję komuś kto dojeżdża i wie tylko z nawigacji, że np. drugi zjazd. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, SzymQ napisał:

Amen.

Ja jednak współczuję komuś kto dojeżdża i wie tylko z nawigacji, że np. drugi zjazd. 

Jeżdże po Łodzi okazjonalnie. Wiem który zjazd bez nawigacji, ale układu pasów nie pamietam. Nie ma żadnego problemu. Na cudacznych skrzyżowaniach we wrocku jest dużo gorzej.

Za to na zwykłych rondach jest ciężko i niebezpiecznie się wbić jak korzystasz również z lewych pasów. Efekt jest taki, że połowa jeździ dookoła prawym gdzie jest korek, a reszta pasów  nieużywana.

Pod wrockiem też jest takie rondo z wyznaczonymi zjazdami, ale nieco mniej oczywiste. Raz mi dziadek zajechał tam drogę ale cudem uciekłem na pas rozdzilczy i kostkę. Pewnie nawet nie skumał co źle zrobił.

Edytowane przez Spiochu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Spiochu napisał:

Jeżdże po Łodzi okazjonalnie. Wiem który zjazd bez nawigacji, ale układu pasów nie pamietam. Nie ma żadnego problemu. Na cudacznych skrzyżowaniach we wrocku jest dużo gorzej.

Za to na zwykłych rondach jest ciężko i niebezpiecznie się wbić jak korzystasz również z lewych pasów. Efekt jest taki, że połowa jeździ dookoła prawym gdzie jest korek, a reszta pasów  nieużywana.

Pod wrockiem też jest takie rondo z wyznaczonymi zjazdami, ale nieco mniej oczywiste. Raz mi dziadek zajechał tam drogę ale cudem uciekłem na pas rozdzilczy i kostkę. Pewnie nawet nie skumał co źle zrobił.

Ja na nim robiłem prawko. Teraz to moja droga Lód Wro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Ktoś jeździł po tej Limanowej https://autokult.pl/test-porsche-718-cayman-gt4-rs-to-bolid-torowy-na-drogi-publiczne-dlatego-pojechalem-nim-na-droge-ktora-wyglada-jak-tor,6809509094271105a to druga trasa, która kusi oprócz tej bieszczadzkiej, że o jakichś egzotykach z transylwanii, norwegi czy austrii nie wspomnę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, star napisał:

Ktoś jeździł po tej Limanowej https://autokult.pl/test-porsche-718-cayman-gt4-rs-to-bolid-torowy-na-drogi-publiczne-dlatego-pojechalem-nim-na-droge-ktora-wyglada-jak-tor,6809509094271105a to druga trasa, która kusi oprócz tej bieszczadzkiej, że o jakichś egzotykach z transylwanii, norwegi czy austrii nie wspomnę...

Parę lat temu codziennie do pracy, trzeba się sprężać przy wyprzedzaniu na tym odcinku.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
17 minutes ago, star said:

Tarcze zmieniłem z tylu na ate ale kliknąłem z ciekawości i o zesz... pływające widzieliście coś takiego https://topbrakes.pl/klocki-i-tarcze/volkswagen/passat-b7-2009-2014/36/2010-2012/tarcze-tyl

Teraz to już przesadziłeś. Z tyłu niby można byle co, ale już chociaż jakieś nacinane mogłeś wrzucić.🤪

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, SzymQ napisał:

Teraz to już przesadziłeś. Z tyłu niby można byle co, ale już chociaż jakieś nacinane mogłeś wrzucić.🤪

Nie lubię hałasu. kiedys sugerowali do tarcz ate jakieś trw czy ferodo, tak jakby do twardszych nieco tarcz bardziej miękkie klocki, ja wziąłem klocki tez ate, a w zasadzie to mechanik wziął i zadecydował z tego co było. Natomiast ładne są te inne, ja nie mam doświadczeń. Widziałeś te pływające za 3k? Tak czy owak wyglada pieknie i po regeneracji zacisków mam nadzieje ze będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, star said:

Nie lubię hałasu. kiedys sugerowali do tarcz ate jakieś trw czy ferodo, tak jakby do twardszych nieco tarcz bardziej miękkie klocki, ja wziąłem klocki tez ate, a w zasadzie to mechanik wziął i zadecydował z tego co było. Natomiast ładne są te inne, ja nie mam doświadczeń. Widziałeś te pływające za 3k? Tak czy owak wyglada pieknie i po regeneracji zacisków mam nadzieje ze będzie git.

Na pływających to się nie znam, to już jakiś poziom zawodniczy. Ze względów praktycznych na przód pierwsze katalogowe 😉 (nacięte i nawiercone), na tył drugie katalogowe (nacięte) i więcej nie rozkminiam, a markę wybiera mechanik 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, SzymQ napisał:

Na pływających to się nie znam, to już jakiś poziom zawodniczy. Ze względów praktycznych na przód pierwsze katalogowe 😉 (nacięte i nawiercone), na tył drugie katalogowe (nacięte) i więcej nie rozkminiam, a markę wybiera mechanik 😉

Podaj marki i jakie klocki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, star said:

Podaj marki i jakie klocki.

Jak mówię tym zajmuje się mechanik, decydując na bieżąco w zależności od dostępności w lokalnym IC. (Taki model współpracy bardziej mi odpowiada pod kątem ewentualnych roszczeń gwarancyjnych). Gdybym miał wskazać markę, którą kupiłbym z przekonaniem to byłaby to Mikoda. Nie wiem jak obecnie ale dawniej były świetne. Miałem kiedyś TheWoo Lambos 1.5 8V. Nie dość, że miał mniej mocy niż 1.6 16V, to jeszcze mniejsze tarcze. Jak poszły na przód Mikody to nie dość, że tarcze nie skończyły się po 25kkm , to jeszcze auto zaczęło hamować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, SzymQ napisał:

Jak mówię tym zajmuje się mechanik, decydując na bieżąco w zależności od dostępności w lokalnym IC. (Taki model współpracy bardziej mi odpowiada pod kątem ewentualnych roszczeń gwarancyjnych). Gdybym miał wskazać markę, którą kupiłbym z przekonaniem to byłaby to Mikoda. Nie wiem jak obecnie ale dawniej były świetne. Miałem kiedyś TheWoo Lambos 1.5 8V. Nie dość, że miał mniej mocy niż 1.6 16V, to jeszcze mniejsze tarcze. Jak poszły na przód Mikody to nie dość, że tarcze nie skończyły się po 25kkm , to jeszcze auto zaczęło hamować...

Dzięki poczytałem https://w203.pl/uklad-hamulcowy-abs-i-esp-f45/tarcze-nawiercane-jest-sens-t26390.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kordiankw napisał:

To dobrze, że sam zmieniłeś a nie ten mechanik od Tucsona. Hamulce to podstawa 🤨

Pisałem ci ze mechaników obecnie mam dwóch a ten od Tucsona specjalizuje się w Tucsonie, znaczy ciagle go ma pod dachem, zyskuje na wartości;-) zmieniał mi ten co robił zamianę silnika w passacie kłopot u niego z terminami ale tym razem wbiłem z ulicy i o 12 miał mało bo po świętach wyczyścił sobie robotę nieco, jak odbierałem wieczorem to już był u niego młyn, a trochę roboty było w obydwu coś tam się zbiesilo http://www.zssplus.pl/publikacje/publikacje45.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...