Skocz do zawartości

Racetiger SL- fabryczne kąty - informacja od przedstawiciela


kefas123

Rekomendowane odpowiedzi

Też otrzymałem taką informację jednak nie do końca ją rozumiem ponieważ w serwisie biegły to ja nie jestem :P jakby nie można było napisać np: 88 z boku i podniesienie 0,5 a tak to nie wiem czy podniesienie 1,2 czy jak i o ocokaman z tą tolerancją :P ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie jest tak: boczny 88 stopni z tolerancja +-0.4 dolne 1.2 stopni z tolerancja +-0.2 Trzeba ich pochwalic, ze jako jedni z niewielu odpowiadaja na pytanie o katy i nawet podaja tolerancje (dla wiekszosci nieistotna, chodzi o dokladnosc maszyn). Dziwi mnie tylko ich wysokosc podniesienia, czemu tak duza szczegolnie na SL. I z tego co sie orientuje wszystkie sklepowe takie katy maja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba ich pochwalic, ze jako jedni z niewielu odpowiadaja na pytanie o katy i nawet podaja tolerancje (dla wiekszosci nieistotna, chodzi o dokladnosc maszyn).

A to na pewno odpowiedzeli mi na wszystkie pytania które im wysyłałem :) "lubie to" ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Dodam tylko że w nowych deskach w fabryce, kąty nadaję sie maszynowo i zwykle bywa tak że zarówno krawędz boczna i dolna nie jest "pociągnięta" do końca tzn. może być tak ża na krótkim odcinku na dziobach i piętkach nie będzie kąta bocznego 88 tylko np. 90 i nie będzie na tym samym odcinku podniesienia 1.2 jak napisano wyżej tylko np.0 stopni. W związku z tym najlepiej udać się do serwisu w którym mozna zrobić to ręcznie (jak sie ma narzędzia to samemu również da sie takie coś zrobić). Swoją drogą 1.2 stopnia podniesienia w tego typu narcie to wg. mnie strasznie dużo. 1.2 jest niby po to aby narta łatwo wchodziła na krawędz, ale na nartach typu Racetiger SL "teoretycznie" powinni jezdzić tacy co już potrafią bardzo dobrze jezdzić i stopień podniesienia powinien wynosić max. 0,5 stopnia..... To jest moje zdanie, nie każdy moze się z nim zgodzić :)

Dokladnie jest tak: boczny 88 stopni z tolerancja +-0.4 dolne 1.2 stopni z tolerancja +-0.2 Trzeba ich pochwalic, ze jako jedni z niewielu odpowiadaja na pytanie o katy i nawet podaja tolerancje (dla wiekszosci nieistotna, chodzi o dokladnosc maszyn). Dziwi mnie tylko ich wysokosc podniesienia, czemu tak duza szczegolnie na SL. I z tego co sie orientuje wszystkie sklepowe takie katy maja.

Zgadza się, miałem kiedyś Atomic GS12 08/09 (sklepowe 175cm) i miały krawędz boczną 88 a podniesienie 1. O ile w GS to jest ok to tak jak napisałem wyżej w SL to troche dziwne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko że w nowych deskach w fabryce, kąty nadaję sie maszynowo i zwykle bywa tak że zarówno krawędz boczna i dolna nie jest "pociągnięta" do końca tzn. może być tak ża na krótkim odcinku na dziobach i piętkach nie będzie kąta bocznego 88 tylko np. 90 i nie będzie na tym samym odcinku podniesienia 1.2 jak napisano wyżej tylko np.0 stopni. W związku z tym najlepiej udać się do serwisu w którym mozna zrobić to ręcznie (jak sie ma narzędzia to samemu również da sie takie coś zrobić). Swoją drogą 1.2 stopnia podniesienia w tego typu narcie to wg. mnie strasznie dużo. 1.2 jest niby po to aby narta łatwo wchodziła na krawędz, ale na nartach typu Racetiger SL "teoretycznie" powinni jezdzić tacy co już potrafią bardzo dobrze jezdzić i stopień podniesienia powinien wynosić max. 0,5 stopnia..... To jest moje zdanie, nie każdy moze się z nim zgodzić :) Zgadza się, miałem kiedyś Atomic GS12 08/09 (sklepowe 175cm) i miały krawędz boczną 88 a podniesienie 1. O ile w GS to jest ok to tak jak napisałem wyżej w SL to troche dziwne

dla mnie ktos, kto kupuje narte komorkowa wie z doswiadczernia jakie podniesienie i kat boczny potrzebuje w danych warunkach. zalecenia fabryczne sa tylko orientacyjne. wydaje sie , ze to podniesienie lekko przesadzone - nigdy tak SL-i nie robilem ( a wylacznie zajmuje sie volkl'ami).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ktos, kto kupuje narte komorkowa wie z doswiadczernia jakie podniesienie i kat boczny potrzebuje w danych warunkach. zalecenia fabryczne sa tylko orientacyjne. wydaje sie , ze to podniesienie lekko przesadzone - nigdy tak SL-i nie robilem ( a wylacznie zajmuje sie volkl'ami).

Ok, tylko tu jest mowa prawdopodobnie o nartach sklepowych, bo jestem w 100% przekonany że komórka nie miałaby podniesienia 1.2 - raczej nie możliwe (chyba że na specjalne zamówienie zrobiony w fabryce), co do bocznego kata to 88 jest realny bo ja w Elanach SLX FIS miałem 87,5 z tym ze one wyszły z fabryki z "race programem" (struktura i kąty). Pzdr

Użytkownik master32 edytował ten post 07 wrzesień 2011 - 18:26

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...