Skocz do zawartości

volkl 2011/12


jan koval

Rekomendowane odpowiedzi

tutaj dwie nowosci na przyszly sezon od volkl'a (krzysztof te RTM to wlasnie pewnie to o co pytales) volkl generalnie zapowiada nowe modele zwykle modele na 2012 beda mialy bardziej zaznaczony early riser. AC30/50 bedzie wyparte przez RTM (czego nie lubie bo najdluzsza rtm to tylko 181) mantra nowa ma byc jeszcze agresywniejsza a ta nowa aura dla kobiet to juz prawie krolowa glebszego sniegu ponizej pare slow RTM 84 (men’s) Ski dimensions: 129-84-111 Available length of skis: 166;171;176;181 Target market with the featured skis: Top end frontside/all mountain skiers Two sentence description of featured skis: With the advent of new, wider shapes and deep sidecuts came a change in technique - the skier moves more laterally with less weight shift. That’s the big difference with this new ski - the skier has full hook-up when initiating the turn, but the feel is much more smooth so that when it comes across the hill it exits the turn just as effortlessly as it came in, and the skier can keep the flow going down the fall line. Aura (women’s) Ski dimensions: 131-96-114 Available length of skis: 156;163;170 Target market with the featured skis: Female all-conditions/powder skiers Two sentence description of featured skis: For women looking for a fantastic powder ski that can also carve on the groomed, the new Aura features a new, wider 131-96-114 sidecut that floats better in powder. The new tip rocker profile makes the ski more smooth and forgiving no matter what the conditions. What’s on the horizon for next year’s skis? 2011/2012 marks the largest crop of product innovations from Völkl in many years. At the forefront are new models in the Big Mountain and All Mountain freeskiing segments, plus a completely new series of frontside/all-Mountain skis. We’ve also conceived a completely new frontside/carving series to replace the once-popular Tigershark series. With each new model, Völkl enigneers have created the ideal overall set-up, including carefully matching the skis camber profile to the desired performance characteristics. What are three of the biggest forces shaping the changes and developments you’ve made? Consumers are more and more aware of how rocker can improve their skiing experience no matter what the conditions. Wider skis continue to grow in acceptance. Any completely new models (including pro models)? Several new models.. Any disappearing? AC30, AC50 are replaced by the new RTM models
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat z forum na http://www.tetongravity.com/ Podkreslenie moje. "New Katana, very slightly more rocker, designed with input from McIntosh, made in Germany. New Gotama, higher tip profile, flatter underfoot, made in Germany. New Mantra, slightly wider, slight early rise tip rocker, made in Germany. New lighter touring version of Gotama, made in Germany. New ski, the Shiro, 118 under foot. New 8-18 DIN Jester Pro, metal reinforced toe. " Zwraca uwage "made in Germany" (chyba juz od 2 lat produkowali w Chinach). To cieszy. Bardzo jestem ciekaw tej nowej Mantry...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat z forum na http://www.tetongravity.com/ Podkreslenie moje. "New Katana, very slightly more rocker, designed with input from McIntosh, made in Germany. New Gotama, higher tip profile, flatter underfoot, made in Germany. New Mantra, slightly wider, slight early rise tip rocker, made in Germany. New lighter touring version of Gotama, made in Germany. New ski, the Shiro, 118 under foot. New 8-18 DIN Jester Pro, metal reinforced toe. " Zwraca uwage "made in Germany" (chyba juz od 2 lat produkowali w Chinach). To cieszy. Bardzo jestem ciekaw tej nowej Mantry...

a wiesz ze nigdy jeszcze nie mialem mantry ani nikt z mojej najblizszej rodziny? hmmmmm projekt gotowy…..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam W nawiązaniu do postu nr 1 ...(i PW) mnie raczej chodziło o THE CODE (której to nazwy nie zapamiętałem - tu jest fotka http://www.skionline...&g_numer_zdj=24 na chwile obecną niczego bliżej o tej narcie powiedzieć nie mogę... no może poza tym, że Speedwall lepiej mi się podoba :) http://www.google.pl...iw=1280&bih=619
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Wychodzi na to, że będzie jazda i to niezła na kolekcji 2011/2012 i to już za dni kilka - opisów nie będzie z mojej strony - jak ktoś zainteresowany to odpiszę na priv. Tak postanowiłem w tym sezonie. No chyba, że mnie coś szczególnie zaintryguje jak np. dotychczas jedynie reklama The Code - jak będzie to coś szczególnego to napiszę. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Kilka dosłownie zdań na temat kolekcji 2010/2011. NIe ma już Unlimited - są wspomniane na wstępie RTM czyli rozkodowując Ride The Mountain. Są to narty zastępujące Unlimited o podobnej szerokości z wiazaniami WideRide. MAx długość najwyższych modeli jak już zostało wspomniane 181 cm (ale Unlimited w najdłuższej wersji miało raptem 3 cm więcej - poza tym do jazdy typowo poza trasą są dostępne inne narty Volkla znacznie już dłuższe). W wyższych modelach zastosowany jest profil tzw. Full Rocker, który powoduje minimalny kontakt krawędzi ze śniegiem w zasadzie tylko pod wiązaniem co pozwala na bardzo dużą zwinność narty, bardzo łatwo się skręca a jednocześnie wraz ze wzrostem prędkości, w długim skręcie narta jest bardzo stabilna. W mojej ocenie narty te są nieco bardziej "przyjazne" od Unlimited ( wyższe modele doskonałe - choć wielu osobom w ogóle nie pasowały). W niższych modelach występuje tzw. Tip Rocker - czyli lekko podniesiony dziób narty ułatwiający skręt w początkowej fazie nauki jazdy (w ub. sezonie jeździłem na Sensorach wykonanych w technologii Progresive i tam było w zasadzie coś podobnego). W ogóle wszyscy producenci w przyszłym sezonie idą w kierunku technologii Rocker. Ja jednak po zapoznaniu sie z tym co będzie w przyszłym sezonie pozostaję przy technologii Camber - i tak jak wstrzymałem się z zakupem narty (speedwall GS) - już sie na ten zakup zdecydowałem. Kolejna grupa, którą w skrócie przedstawię to The Code, której zdjęcia i film z sieci już zamieściłem. To jest zupełna nowość i ciekawostka. Można by się uśmiać pytając np. przysłowiową blondynke jakie Pani chce narty - odp. niebieskie, różowe itp. W przypadku The Code taka odpowiedź będzie jak najbardziej na miejscu. Producent bowiem nie podaje żadnych parametrów typu długość, taliowanie promień skrętu itp. NArty oznaczone są kodami kolorów (blue, yellow, red, black) i są dopasowywane do narciarza na podstawie odpowiedniej tabeli. The Code występuje w 2 wersjach tj. Speedwall i PSI. Reklama mnie zaintrygowała - ale pozostaje jednak przy Speedwall GS. Pozdrawiam W razie pytań zapraszam na priv

Użytkownik krzychuszczecin edytował ten post 06 marzec 2011 - 21:04 literówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dosłownie zdań na temat kolekcji 2010/2011. NIe ma już Unlimited - są wspomniane na wstępie RTM czyli rozkodowując Ride The Mountain. Są to narty zastępujące Unlimited o podobnej szerokości z wiazaniami WideRide. MAx długość najwyższych modeli jak już zostało wspomniane 181 cm (ale Unlimited w najdłuższej wersji miało raptem 3 cm więcej - poza tym do jazdy typowo poza trasą są dostępne inne narty Volkla znacznie już dłuższe). W wyższych modelach zastosowany jest profil tzw. Full Rocker, który powoduje minimalny kontakt krawędzi ze śniegiem w zasadzie tylko pod wiązaniem co pozwala na bardzo dużą zwinność narty, bardzo łatwo się skręca a jednocześnie wraz ze wzrostem prędkości, w długim skręcie narta jest bardzo stabilna. W mojej ocenie narty te są nieco bardziej "przyjazne" od Unlimited ( wyższe modele doskonałe - choć wielu osobom w ogóle nie pasowały). W niższych modelach występuje tzw. Tip Rocker - czyli lekko podniesiony dziób narty ułatwiający skręt w początkowej fazie nauki jazdy (w ub. sezonie jeździłem na Sensorach wykonanych w technologii Progresive i tam było w zasadzie coś podobnego). W ogóle wszyscy producenci w przyszłym sezonie idą w kierunku technologii Rocker. Ja jednak po zapoznaniu sie z tym co będzie w przyszłym sezonie pozostaję przy technologii Camber - i tak jak wstrzymałem się z zakupem narty (speedwall GS) - już sie na ten zakup zdecydowałem. Kolejna grupa, którą w skrócie przedstawię to The Code, której zdjęcia i film z sieci już zamieściłem. To jest zupełna nowość i ciekawostka. Można by się uśmiać pytając np. przysłowiową blondynke jakie Pani chce narty - odp. niebieskie, różowe itp. W przypadku The Code taka odpowiedź będzie jak najbardziej na miejscu. Producent bowiem nie podaje żadnych parametrów typu długość, taliowanie promień skrętu itp. NArty oznaczone są kodami kolorów (blue, yellow, red, black) i są dopasowywane do narciarza na podstawie odpowiedniej tabeli. The Code występuje w 2 wersjach tj. Speedwall i PSI. Reklama mnie zaintrygowała - ale pozostaje jednak przy Speedwall GS. Pozdrawiam W razie pytań zapraszam na priv

tak jak lubie volkl'a tak niektore trendy wymagaja potwierdzenia -oczywiscie bede probowal jak tylko sie wygrzebie po mich operacjach...... na razie zamawiam mantre bez rocker. co do ogoolnie pojetego rynku narciarskiego - zawalenie rockerami w przyszlym roku moze zdecydowanie zmniejszyc ilosc zakupu nowych nart. ludzie po prostu moga wymagac przekonania, ze to rocker to jest to...... mam nadzieje ze pod koniec kwietnnia beda mogl wyprowbowac nareszcie speedwall i kuro ..........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

hej Janie, jak już się zdecydujesz wymienić swój "park narciarski" na najnowsze modele - daj znać - wezmę/kupię od Ciebie te "zdezelowane" slki i geesy zeszłoroczne :) - serio piszę. pozdro jahu

jahu to jest moja choroba, przyznaje sie…….nie moge sie pozbyc ich, to jakbym pozbywal sie psa……….. natomiast zdecydowanie rozwazam uszczuplenie mojej bielizny i moze jednej czy dwoch kurtek… co do voolkla: wlasnie otrzymalem "volkl dealer book" i widze co nastepuje generalnie 4 grupy nart full camber (rracetiger tigeshark attiva) tip-rocker (RTM intermediate, sensor attiva novice) tip&tail rocker (the code) full rocker (RTM expert advanced) nonwosci: the code zolta niebieska czerwona czarna kolor wg wzrastajacych wymagan i wzrostu dobrana na podst umiejetnosci (advanced, expert, professional) i wzrostu <165, 165-175 itp na przyklad expert o wzroscie 180 to red a professional o takim samym wzroscie - black, advanced - yellow dlugosci/taliowanie/promien - top secret coo wiadomo jest to narta 50/50 w odmianach speedwall (z titanium) i PSI (steel). obie tip&tail rocker speedwall z marker rMotion, PSI z sMotion RTM 73 75 77 80 i 84 (szerokosci pod butem) 77-84 full rocker pozostale tip rocker w zasadzie jest to nastepstwo linii AC, ktora calkowicie znika na ten sezon seria sensor calkowicie dla milosnikow carving'u - nowosc - tip rocker we wszystkich attiva w zasadzie nie zmieniona nowe cielo z tip rocker tigershark; 11 z PS 10 i 8 bez PS wszystki z tradycyjnym camber grizzly bez zmian nadal doskonale jak przypuszczam racetigers; RT GS z PS RT SL z PS speedwall GS speedwall SL RT RC z PSI RT SC z PSI wszystkie bez rocker'a freeride kuro niezmienione juz mialo full rocker chop stick full rocker shiro - nowosc najdluzsze 193 full rocker gotama do 194 z modyfikacjami jak w poprzednich postach bridge do 187 katana full rocker ale, minimalny do 198cm mantra do 191 tylko tip rocker kendo do 191 normalny camber park/pipe nie bede omawial dla kobiet nowe free PRL w nast wiad o wiazaniach i touring PS sorry jezeli pare info to powtorka z innych postow

Użytkownik jan koval edytował ten post 17 kwiecień 2011 - 17:24

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Materialy informacyjne dotyczace nart Voelkla na sezon 11/12 (pdf-y, chyba jeszcze nie calkiem oficjalne - prawdopodobnie dla dystrybutorow): http://mediadatabase...s_releases_Eng/ Mozna zobaczyc jak wyglada teraz camber/rocker w poszczegolnych liniach nart: http://mediadatabase...bervsRocker.pdf Obrazki nart: http://mediadatabase..._2011-2012/Ski/ Polecam te w duzej rozdzielczosci (z "_HR" w nazwie pliku) - przykladowo: http://mediadatabase.../Grizzly HR.jpg http://mediadatabase...B/Amaruq HR.jpg Startujac ze strony http://www.tck-sport.../mediadatabase/ mozna znalezc takze materialy dotyczace innych producentow - m.in. Marker, Tecnica, Blizzard, Nordica.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Się rozkręciliście tym Volklem. Widzę że prowokująca zagadka ten sezon 2011.2012. Ale cokolwiek chcecie wiedzieć pytajcie :) Janie, dealer work book to tylko zalążek. Mam w domu jak najbardziej już oficjalną książkę z Volkla, z rozpracowaniem nart na części pierwsze, poza tym trochę tych modeli na nogach miałam i tak w odpowiedzi - Mantra 11/12 wcale nie agresywna, co zabawne - lepiej się na niej skacze niż na niektórych typowych freestyle'ówkach (chociaż np. Ledge jest calkiem fajną zabawką). Narty Code (SW i PSi) dobierane rzeczywiście kolorystyką, bo na narcie ani grama parametrów (nawet długości brak). Ale zaczynamy od advanced, bo to w żadnej, nawet najłagodniejszej wersji nie jest narta dla początkujących - wskazówka co do poglądów na temat narty. Jak dla mnie wersja SW bardziej agresywna od PSi, nawet w najwyższym ustawieniu. RTM to nie jest linia AC w nowej odsłonie, tylko zupełnie nowa seria (RTM-Ride The Mountain), nawiązanie do AC to tylko odpowiedź na uparte pytania fanów marki na to dlaczego, czemu i na czyje miejsce. W rzeczywistości - najwyższe modele RTM genialne, najniższe nie miały jak dla mnie żadnych szczególnych właściwości jezdnych. Crosstigera też już nie będzie. Sensor pozostaje - 2 i 3 to woodcore, 1 oczywiście lekka i miękka jak ptasie mleczko. Tigershark jak zwykle wygląda agresywnie, ale nie taki wilk straszny jak go malują. Narta w sam raz dla ludzi po kontuzji kolana ;) Oczywiście tradycyjny full camber. Rockera brak. Grizzly zostają, zresztą nagrodzone European Ski Award więc jak mogłoby być inaczej, kurki znoszącej złote jajka się nie zarzyna. Babskie modele to zabawa w kolorki, z tym że we Estrelli wersje dwie - blue i green. Tylko Cielo z tip rockerem, reszta full camber. Skitouring - w tym także narty alpejskie, ale na stoku nie zachwycają. Foki skrojone na miarę, nic nie trzeba docinać. Zakładanie i zdejmowanie szybkie, łatwe i przyjemne. Nunataq, Nanuq i Amaruq szerokie i przeznaczone do tour-freeridu, Massak model na długie i meczące podejścia, bo narta ultralekka i niezawodna. Qanik i Nukka dla początkujących, Inuk i Mauja wielozadaniowe na każdy teren. Wiązania oczywiście Marker Tour F10 i F12, w zjeździe zachowujące sztywność wiązań zjazdowych. Warto zwrócić uwagę na grafikę tourówek - jest naprawdę piękna i oryginalna, zwłaszcza Amaruq Eco - różnobarwne drewno składające się w głowę wilka po zestawieniu dwóch nart razem. Rewelacja. Teoretycznie narty wielozadaniowe, bo też alpejskie, ale rada dla tych, co używają butów zjazdowych - uwaga na śruby od cantingu - niestety lubią się gubić... ehh... ;) Wiązania krótko: iPT Wideride - do nart 80mm+ iPT Speedride - do dech 70-79mm iPT eMotion/sMotion - niskie i szeroko osadzone - wiadomo - przekład sił i szybkość reakcji eMotion - dla kobiet rMotion - do nart sportowych, szybkość, prezyzja. 4Motion - nowa generacja 3Motion - lekkie, konstrukcja oparta na Squire. iPT Motion - do nart do 70mm, więc do tych co szybko na przygotowanym stoku. iPT 3Motion - do rekreacyjnych. Optymalne transmisja sił i elastyczność w strefie wiązania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się rozkręciliście tym Volklem. Widzę że prowokująca zagadka ten sezon 2011.2012. Ale cokolwiek chcecie wiedzieć pytajcie :) Janie, dealer work book to tylko zalążek. Mam w domu jak najbardziej już oficjalną książkę z Volkla, z rozpracowaniem nart na części pierwsze, poza tym trochę tych modeli na nogach miałam i tak w odpowiedzi - Mantra 11/12 wcale nie agresywna, co zabawne - lepiej się na niej skacze niż na niektórych typowych freestyle'ówkach (chociaż np. Ledge jest calkiem fajną zabawką). Narty Code (SW i PSi) dobierane rzeczywiście kolorystyką, bo na narcie ani grama parametrów (nawet długości brak). Ale zaczynamy od advanced, bo to w żadnej, nawet najłagodniejszej wersji nie jest narta dla początkujących - wskazówka co do poglądów na temat narty. Jak dla mnie wersja SW bardziej agresywna od PSi, nawet w najwyższym ustawieniu. RTM to nie jest linia AC w nowej odsłonie, tylko zupełnie nowa seria (RTM-Ride The Mountain), nawiązanie do AC to tylko odpowiedź na uparte pytania fanów marki na to dlaczego, czemu i na czyje miejsce. W rzeczywistości - najwyższe modele RTM genialne, najniższe nie miały jak dla mnie żadnych szczególnych właściwości jezdnych. Crosstigera też już nie będzie. Sensor pozostaje - 2 i 3 to woodcore, 1 oczywiście lekka i miękka jak ptasie mleczko. Tigershark jak zwykle wygląda agresywnie, ale nie taki wilk straszny jak go malują. Narta w sam raz dla ludzi po kontuzji kolana ;) Oczywiście tradycyjny full camber. Rockera brak. Grizzly zostają, zresztą nagrodzone European Ski Award więc jak mogłoby być inaczej, kurki znoszącej złote jajka się nie zarzyna. Babskie modele to zabawa w kolorki, z tym że we Estrelli wersje dwie - blue i green. Tylko Cielo z tip rockerem, reszta full camber. Skitouring - w tym także narty alpejskie, ale na stoku nie zachwycają. Foki skrojone na miarę, nic nie trzeba docinać. Zakładanie i zdejmowanie szybkie, łatwe i przyjemne. Nunataq, Nanuq i Amaruq szerokie i przeznaczone do tour-freeridu, Massak model na długie i meczące podejścia, bo narta ultralekka i niezawodna. Qanik i Nukka dla początkujących, Inuk i Mauja wielozadaniowe na każdy teren. Wiązania oczywiście Marker Tour F10 i F12, w zjeździe zachowujące sztywność wiązań zjazdowych. Warto zwrócić uwagę na grafikę tourówek - jest naprawdę piękna i oryginalna, zwłaszcza Amaruq Eco - różnobarwne drewno składające się w głowę wilka po zestawieniu dwóch nart razem. Rewelacja. Teoretycznie narty wielozadaniowe, bo też alpejskie, ale rada dla tych, co używają butów zjazdowych - uwaga na śruby od cantingu - niestety lubią się gubić... ehh... ;) Wiązania krótko: iPT Wideride - do nart 80mm+ iPT Speedride - do dech 70-79mm iPT eMotion/sMotion - niskie i szeroko osadzone - wiadomo - przekład sił i szybkość reakcji eMotion - dla kobiet rMotion - do nart sportowych, szybkość, prezyzja. 4Motion - nowa generacja 3Motion - lekkie, konstrukcja oparta na Squire. iPT Motion - do nart do 70mm, więc do tych co szybko na przygotowanym stoku. iPT 3Motion - do rekreacyjnych. Optymalne transmisja sił i elastyczność w strefie wiązania.

pojezdzimy, zobaczymy RTM jest nastepca lini AC - tak nawet oficjana strona glosi….. nie wiem czy mam ochote na code, moze, tak dla zabawy. nie wiem jaka nisza dla tej narty - wiem, ze glosza ze "na wszytsko", ale duzo tego "na wszytsko". sprobuje sie dowiedziec chociaz troche o geometrii tej narty i jezeli bedzie wygladala zadowalajaco, to ja "lykne" zdecydowanie mam ochote na mantre z 11/12, prawdopodbnie nowy SL ale wersji WC. czaje sie tez na GS w wersji WC (dostepne do 193 cm i te wlasnie dlugosc wezme). niestety mam, jeszcze do objezdzenia speedwall GS i kuro……….. jak wspomnialem, moja mlodsza zupelnie porzucila inne narty (oprocz SL.GS i kuro) na rzecz bridge'ow……nawet stawia je ponad gotama…… chyba nastepny sezon to bedzie co najmniej 50 dni na nartach, bo zeby wszystko przetrawic, trzeba czasu…… tak ogolnie - ladowanie rocker, prawie do wszystkiego, to strzal pod publiczke; lekko latwo i przyjemnie - dotyczy WSZYSTKICH firm…...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ogolnie - ladowanie rocker, prawie do wszystkiego, to strzal pod publiczke; lekko latwo i przyjemnie - dotyczy WSZYSTKICH firm…...

Rocker to słowo-klucz w tym sezonie, ale nie każdy dobrze się przygotował by to słowo wcielać w życie, i tak jak K2 zrobił dobrego rockera, w Volklu też nie można narzekać, to są niestety firmy gdzie ten rocker to pomyłka, może nie będę pisać gdzie, bo to samo przecież wyjdzie w czasie :) Piszą że "w RTM tak jak w AC"... i tu padają szerokości i przeznaczenie dech, ale musieli tak zrobić, żeby fanom linii AC (a jest ich bez wątpienia ogrom) dać coś w zamian. Bardzo mi się ta linia spodobała i powiem szczerze, że nie mogę się doczekać zimy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocker to słowo-klucz w tym sezonie, ale nie każdy dobrze się przygotował by to słowo wcielać w życie, i tak jak K2 zrobił dobrego rockera, w Volklu też nie można narzekać, to są niestety firmy gdzie ten rocker to pomyłka, może nie będę pisać gdzie, bo to samo przecież wyjdzie w czasie :) Piszą że "w RTM tak jak w AC"... i tu padają szerokości i przeznaczenie dech, ale musieli tak zrobić, żeby fanom linii AC (a jest ich bez wątpienia ogrom) dać coś w zamian. Bardzo mi się ta linia spodobała i powiem szczerze, że nie mogę się doczekać zimy...

hej dla mnie bez znaczenia - chociaz grizzly wyparly AC-y, bo w sumie sa na takie same warunki, to w sumie moje ac -40 czy 50 byly jezdzone moze 4-5 dni, ze wzgledu na koniecznosc uzywania innych modeli. wiec stale, jezeli chce mi sie powrocic do AC, to sa jak prawie nowe..... ciekawa jest konstrukcja elana amphibia - ale w tym przypadku to juz jest mega strzal pod publiczke.............a czemu, to temat na odebna dyskusje.. a BTW; rocker nie moze byc pomylka, skoro jest to slowo sprzedajace narty.....................marketing.... na szczescie sa jeszxcze do nabycia narty "normalne"....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawa jest konstrukcja elana amphibia - ale w tym przypadku to juz jest mega strzal pod publiczke.............a czemu, to temat na odebna dyskusje..

Dla mnie narta-potworek. Absolutnie niczym nie zachwyca. Delikatnie mówiąc... Ze wszelkich udziwnień i wymysłów na przyszły sezon stanowczo no.1 są dla mnie B.B.R. Salomona. Jeśli zaś chodzi o narty bardziej pret-a-porter, z szerszych propozycji jak dla mnie wygrywa Rossignol Experience. Geniusz. Na tailu szersza od najszerszego czuba którejkolwiek z nart znajdujących się w domu :) Brałam równą wzrostem. Rewelacja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie narta-potworek. Absolutnie niczym nie zachwyca. Delikatnie mówiąc... Ze wszelkich udziwnień i wymysłów na przyszły sezon stanowczo no.1 są dla mnie B.B.R. Salomona. Jeśli zaś chodzi o narty bardziej pret-a-porter, z szerszych propozycji jak dla mnie wygrywa Rossignol Experience. Geniusz. Na tailu szersza od najszerszego czuba którejkolwiek z nart znajdujących się w domu :) Brałam równą wzrostem. Rewelacja.

139/98/128 to sa jej wymiary - nie wiem w czym ta rewelacja wymiarowa????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto zwrócić uwagę na grafikę tourówek - jest naprawdę piękna i oryginalna, zwłaszcza Amaruq Eco - różnobarwne drewno składające się w głowę wilka po zestawieniu dwóch nart razem. Rewelacja.

To prawda - tez zwrocilem na to uwage. Moze warto je kupic chociazby jako ozdobe mieszkania ;) Jednego wciaz nie moge sie doszukac - jaki promien ma nowa Mantra? Dołączona grafika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednego wciaz nie moge sie doszukac - jaki promien ma nowa Mantra?[/IMG]

[163] 19.9 [170] 22.0 [177] 24.2 [184] 25.8 [191] 28.2 + tip rocker

139/98/128 to sa jej wymiary - nie wiem w czym ta rewelacja wymiarowa????

zabierz ją na stok i zobacz co potrafi w KAŻDYCH warunkach...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...