Skocz do zawartości

Jaki box kupić?


Horas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Jak to zwykle bywa, osoba która zakłada temat, zadaje jakieś pytanie. Otóż ponieważ całe życie nie jeździłem na narty dalej niż 100 km, używałem zwykłego uchwytu na narty. Jednak w tym roku zamierzam wyjechać dalej i jak wiadomo narty na takim uchwycie po prostu się niszczą(sól, woda itd) Ponieważ w sieci, nie ma za wiele informacji na ten temat, proszę o podpowiedź jaki box kupić, nie będę ukrywał, że głównym wyznacznikiem jest cena, fajnie było by abym mógł także jechać z boxem przynajmniej 130 km/h, no i musi się w nim zmieścić 5 par nart(Fajnie by było gdyby weszły także buty) na chwilę obecną mój typ to http://moto.allegro....1406705027.html Jednak prosiłbym o pomoc w wyborze, nie mam też punktu odniesienia dotyczącego pojemności(Czy np. 300 L wystarczy na buty i 5 par nart - nie musi się zmieścić 5 par ale przynajmniej 2 muszą wejść) Mam nadzieję, że w miarę jasno opisałem sprawę. Pozdrawiam

Użytkownik Horas edytował ten post 15 styczeń 2011 - 16:29 Kilka błędów, pewnie jeszcze pare znajdę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, Jak to zwykle bywa, osoba która zakłada temat, zadaje jakieś pytanie. Otóż ponieważ całe życie nie jeździłem na narty dalej niż 100 km, używałem zwykłego uchwytu na narty. Jednak w tym roku zamierzam wyjechać dalej i jak wiadomo narty na takim uchwycie po prostu się niszczą(sól, woda itd) Ponieważ w sieci, nie ma za wiele informacji na ten temat, proszę o podpowiedź jaki box kupić, nie będę ukrywał, że głównym wyznacznikiem jest cena, fajnie było by abym mógł także jechać z boxem przynajmniej 130 km/h, no i musi się w nim zmieścić 5 par nart(Fajnie by było gdyby weszły także buty) na chwilę obecną mój typ to http://moto.allegro....1406705027.html Jednak prosiłbym o pomoc w wyborze, nie mam też punktu odniesienia dotyczącego pojemności(Czy np. 300 L wystarczy na buty i 5 par nart - nie musi się zmieścić 5 par ale przynajmniej 2 muszą wejść) Mam nadzieję, że w miarę jasno opisałem sprawę. Pozdrawiam

sprawdz tez jaka jest dopuszczalna pretkosc km/h z danym boxem zebys pozniej nie placil za przekroczenie pretkosci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz tez jaka jest dopuszczalna pretkosc km/h z danym boxem zebys pozniej nie placil za przekroczenie pretkosci

???????????????? To policja ma informację z jaką prędkością z danym box-em można jeździć? A w "meritumie" kup największy box (firmowy) na jaki Cię stać. Pozdrawiam

Użytkownik wiesio edytował ten post 15 styczeń 2011 - 22:38

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jakieś 2 miesiące temu zakupiłem boxa Menabo Mania (inne nazwy to Inter Pack Tornado, Sportac XTR). Bardzo mi się spodobał i ma dobry stosunek cena/jakość oraz ładowność 75kg. Mocowania ma też takie, że samemu możesz zamontować boxa bez pomocy innych osób. Polecam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 10 lat uzywam boksu f-my Jost, kupilem u producenta w Zukowie kolo Gdanska i wg mnie nie ma lepszego, bardzo sztywny, zadnych problemow przy duzych predkosciach ( oprocz spalania oczywiscie:) jezdze do 150 na autostradzie. Znajomi narzekaja ze zachodnie np Thule sa miekie i max predkosc to 100, 110 potem troche halasuje. Od tego roku widzialem bardzo ladne boksy HAAG, wygladaly solidnie i bardzo ladnie,ale sa dosc drogie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Też się podepnę do tego tematu. Poszukuję również dużego boksu na 4 pary nart i buty. Odnośnie Thule, to rozmawiałem niedawno z gościem, który miał tego Ocena 780 i mówił mi, że przy prędkości około 110, góra wpadała mu w wibracje. snowrider, ten twój też ładujesz "od tyłu" :eek::D ?. Na stronie Jost-a są tylko takie. Obawiam się, że nie dojdę do niego w ten sposób, bo jeżdżę sedanem. Update: Ufo, ile par w niego wejdzie i jak określiłbyś jego wytrzymałość. Bo jest bardzo lekki. Czyżby z kevlaru był ;). Ja potrzebowałbym coś o długości 190 cm.

Użytkownik profesorfalken edytował ten post 03 luty 2011 - 10:20 update

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się podepnę do tego tematu. Poszukuję również dużego boksu na 4 pary nart i buty. Odnośnie Thule, to rozmawiałem niedawno z gościem, który miał tego Ocena 780 i mówił mi, że przy prędkości około 110, góra wpadała mu w wibracje. snowrider, ten twój też ładujesz "od tyłu" :eek::D ?. Na stronie Jost-a są tylko takie. Obawiam się, że nie dojdę do niego w ten sposób, bo jeżdżę sedanem.

Witam Tak się składa, że mam Thule Ocean 780 i nie wiem jaki ma samochód twój kolega ale ja nie mam żadnych objawów wibracji nawet przy 140 km/h przy zamocowanym boksie na Astrze. Być może źle jest umocowany i tyle. Wracając do boksa ten który mam jest bardzo pojemny i spokojnie wejdzie 5 par nart i co najmniej 3 pary butów. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ufo, ile par w niego wejdzie i jak określiłbyś jego wytrzymałość. Bo jest bardzo lekki. Czyżby z kevlaru był ;). Ja potrzebowałbym coś o długości 190 cm.

Na ostatni wyjazd pakowałem 3 pary nart, 2 kaski, 2 pary butów, dużą torbę ciuchów narciarskich, wózek dla dziecka, a dokładnie stelarz wózka i kółka. Muszę powiedzieć, że pojemny to on jest. :) Jeśli chodzi o wytrzymałość to do niego nie strzelałem ani po nim nie skakałem. ;) Tworzywo jest elastyczne ale jak oglądałem inne boxy to takie, które było na prawdę grube i twarde było w box-ie w cenie ok 3000PLN.

Użytkownik ufo edytował ten post 04 luty 2011 - 09:38

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Ja w tamtym roku miałem od znajomego Thule Ocean 600. Prędkośc przelotowa przez Niemcy 150-160 km/h (czasami dochodziło do 180) i nic się nie gibotało. Zapakowane 5 par nart, jedzenie i dopchany pierdołami. Dodam, że autko też nie najniższe - Kia Carens (mini van). Pozdrawiam P.S. Wlaśnie taki mam zamiar zakupić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Też jestem na etapie zakupu Boxa dachowego. Ostatnimi czasy naczytałem się sporo w tym temacie i wyciągam następujące wnioski. Najtańsze są do niczego, kiepska jakość, niebezpieczne przy najmniejszej kolizji i praktycznie do wyrzucenia, głośne bo np jak kolega Horas podaje link to ten box nie ma obniżonej podłogi i jego kształt powoduje że ma większe opory i jest przez to głośny. Też ciężko mi podjąć decyzję, gdyż jest to zakup na lata i przydatny zarówno zimą jak i latem na wczasy. Oto moje typy: ekonomiczny- http://sklepthule.pl...pid-p-1057.html -ładny wygląd -3 kolory do wyboru- -najlepszy stosunek jakości do ceny -opływowa linia (niski 34 cm) i obniżona podłoga zasłaniająca belki bagażnika, co bardzo ogranicza hałas i drgania -400l pojemności, 5 par nart spokojnie wejdzie -nowe typy montażu (również do belek aluminiowych) -możliwość dokupienia blach wzmacniających, podpórek pod narty dla zachowania porządku, jak również gąbki na podłogę -duża gama modeli, dla mnie ten jest wystarczający -3lata gwarancji jakość: http://sklepthule.pl...3x39-p-419.html -wiemy za co płacimy tzn jakość wykonania -5lat gwarancji -nowoczesna linia, opływowy kształt, obniżona podłoga -fajny kolor antracyt, nie brudzi się -naprawdę cichy przy prędkościach ponad 130km/h (brat ma ten box) -nic nie lata podczas jazdy, stabilny super: http://allegro.pl/au...1429566370.html -jest do najlepszy box w cenie do 2000 zł (na allegro można za 1900 z groszami) -za... kształt, sylwetka, najbardziej opływowa linia -cichy przy dużych prędkościach, stabilny -5lat gwarancji -33 cm wysokości, chyba najniższy co sprawia że ma sportową sylwetkę i jest bardzo opływowy -super prezentuje się na samochodzie -obniżona podłoga -75kg ładowności (świadczy o wytrzymałości podłogi) -klapa otwierana z 2 stron (duża wygoda) -mój najlepszy typ To są moje opcje nad którymi się zastanawiam i mam ogromny dylemat. Czy lepiej doposażany tani Junior 400 z wzmocnieniami, uchwytami na narty i gąbką, cy goły Pacific 600, bo ceny wtedy będą podobne. Oczywiście jakby nie było dla mnie problemem wydanie 2000 zł to bez zastanowienia kupiłbym Thule Spirit 780 Antracyt. Marzy mi się ten box, gdyż ma super wygląd i oczywiście najlepszą jakość. Pacific raczej jest na nie bo ma 39cm wysokości więc się waham czy wydać 1100 zł czy 2000 zł!! Jest to wydatek na długie lata i warty przemyśleń. Może czasem lepiej dołożyć, jak często się używa!! Może ktoś z forumowiczów swoją odpowiedzią pomoże mi w podjęciu ostatecznej decyzji. Chciałbym w przyszłym tygodniu zamówić więc przez weekend mam czas do zastanowienia. Pozdrawiam:) -
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro również sprzedają duże firmy istniejące już kilka,kilkanaście lat. Do kilku mam zaufanie więc nie mam obaw przed zakupem na allegro. Są też sklepy internetowe, które są przedstawicielami danej firmy więc opcji mamy wiele i na pewno tańsze niż sklepy typu NoraAuto. Co najważniejsze i nie wiem czym się martwisz, ale w 90% gwarancje daje producent nie sprzedawca. Sklep gdzie kupisz jedynie może ci pomóc w realizacji i przebiegu gwarancji, a on i tak wysyła do centrali danej firmy. Zawsze taką sprawę możesz sam załatwić. Więc gdzie obawy?? Sklep mogą zamknąć, a nie wiąże się to z utratą gwarancji. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam nowe wcielenie boxa Thule Spirit 780 czyli Thule Dynamic 800. Thule Spirit staniały po wprowadzeniu jesienią tego drugiego i już nie są produkowane. Ich oferta dotyczy tylko zapasów magazynowych. Powiem szczerze że na pewno nie nazwał bym dynamica jego następcą. W spirita ładujesz spokojnie cztery pary nart kaski buty i jeszcze jest luz. Ten nowy nadaje sie praktycznie tylko na narty. Dlaczego kupiłem ten nowy? Otóż Spirit wcale nie jest taki cichy. Szum wiatru po paruset przejechanych km powodował u nas ból głowy. Słychać go również jak się telepie na dachu w czasie jazdy. Ale fakt że pojemny to on jest. Ja staram się butów do boxa nie pakować (nie włożę swoich butów na nogi jeśli są zmarznięte) więc taka pojemność jest mi niepotrzebna. Mam za to ciszę i stabilność nawet przy bardzo wysokich prędkościach. Słychać go oczywiście ale nie jest męczący. Co do spirit antracyt: nie wiem czy widziałeś go na żywo. Na zdjęciach wygląda lepiej niż w rzeczywistości. To jest "żywy" plastik bez lakieru o porowatej fakturze. Nie każdemu to będzie pasowało. Ma jedną zaletę - mniej rzuca się w oczy. Oba wymienione boxy używałem na tym samym samochodzie więc jakieś porównanie mam. Oczywiście zamontowanie na innym samochodzie może dawać inne odczucia. Tak w ogóle to chyba bardzo ważny jest sposób zamontowania boxa - im dalej do tyłu na dachu tym lepiej. Jeśli dziób boxa wystaje przed przednią szybę i przecina strugę powietrza opływającą auto to żadna super areodynamika czy inne dyfuzory nie pomogą. Szum będzie. Pozdrawiam.

Witam Dziękuję za rzetelną opinie. Fajnie, że piszesz z własnego doświadczenia, bo jest to najlepsza ocena. Wiem, że Spirit już nie produkują, dlatego można je kupić już poniżej 2000 zł, na nową serie już mnie nie stać. Bariera ponad 2000 zł już jest dla mnie zaporowa. Co do pakowności to nie wiem dokładnie, ale myślałem że będą miały podobne gabaryty, ale w serie Dynamic się nie zagłębiałem. Co do hałasu to duży wpływ ma samochód, rodzaj klasa auta, bo wiadomo droższe są lepiej wygłuszone szczególnie od dachu. Drugi czynnik to obniżony bagażnik (belki) ja taki posiadam, firma Thule również takie robi. Jak założysz box z obniżoną podłogą to praktycznie przestrzeń między dachem a dnem boxa to z 3cm. Box zimą chcę tylko i wyłącznie używać na narty i kijki. 5 par to max bo więcej osób do auta nie wezmę. Buty chowam do bagażnika, bo flex 100 i wkładka nie zmarzną i nie ma problemów z ubraniem na stoku. Do tej pory sprzęt woziłem na uchwytach narciarskich, ale wiadomo przy dłuższych trasach szkoda sprzętu i hałas uchwytów jest nieporównywalnie większy. Brat ma Pacific 600 chyba najtańsza seria z Thule, a sprawuje się rewelacyjnie i mimo wysokości 39cm jest cichy i nie powoduje dyskomfortu podczas jazdy nawet przy 140km/h, przynajmniej moim zdaniem. Dlatego myślę, że bardziej usportowiona wersja Spirit, będzie dla mnie odpowiednia. Oglądałem boxy wielu firm, jak również kolorystykę. Antracyt firmy Thule ma brat i pasuje mi ten kolor do auta. Lakierowana czerń też jest fajna, ale jak to napisałeś nie chcę, aby rzucała się w oczy!! Mam kombika, więc box będę chciał odsunąć jak najdalej i może faktycznie ma to wpływ tak jak napisałeś. W hatchbackach nie zawsze można sobie na to pozwolić ponieważ bagażnika nie da się otworzyć do końca. P.S. Czy twój box ma otwory w dolnej części dna. Wiem, że dla brata była to wada w serii Pacific, ponieważ zalegała mu zawsze niewielka ilość wody. Topniejące resztki śniegu z nart itp. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ok. 7 lat temu kupiłem jakiś czeski chyba bagażnik. Trochę w dotyku siermiężny ale tani był, pojemny, nie zerwało go dotychczas i wytrzymał 190 km/h (odczytane z GPSu) przez kilkanaście minut. Nie hałasuje bardziej niż inne. Wchodzi 5 par nart i 2-3 pary butów. Teraz to bym kupił raczej coś firmowego ale na razie tamten się nie rozpada, więc wolałem kupić nowe buty :) Znalazłem nawet coś podobnego na Allegro. http://allegro.pl/ca...1436092897.html Pozdrawiam, Wojtek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika Na focie może nie widać jak jest duży, ale auto tez niemałe...bagażnik otwiera się do końca, ale faktycznie jest na styk. Z przodu nie wystaje. :o

Heyka Dzięki za fotkę i za wyczerpujący opis. Mi tak wielki i szeroki box nie jest potrzebny, bo praktycznie tylko na narty i kijki. Masz duży i ciężki wóz to taki box nawet fajnie się prezentuje, a przy dalekich wypadach można sporo upchnąć:) Jak pisałem w moim przypadku wystarczający będzie model 400 max 450. Raczej ten pierwszy bo jest niski 34cm. Teraz powoli po twojej wypowiedzi skłaniam się za serią Xtreem niż za firmą Thule. Prawie 1000 zł w kieszeni to tydzień w górach na stoku:P Widzę, że jesteś zadowolony, więc nie zawsze cena ma duże znaczenie. Twój model doposażałeś w te blachy wzmacniające dno: http://www.sklep.mil...asy-p-2245.html ?? bo wiem, że są polecane przy tych boxach. Stabilizują, usztywniają, zmniejszają drgania, co wydłuża żywotność oryginalnych zapięć. P.S. U mnie box jeździłby na samochodzie praktycznie cała zimę, nie opłaca mi się ściągać. Tak do tej pory robię z uchwytami. Cotygodniowe wypady na narty sprawiają, że nie opłaca mi się go demontować. Auto stoi bezpiecznie w garażu. W boxie nart nawet nie trzeba wyciągać leżą cały sezon. P.S. Widziałem crash testy ADAC to tanie boxy masakra, same narty praktycznie niszczą całe dno i box jest do wyrzucenia. Co do sterowności auto w zakrętach i przy dużych prędkościach wiadomo, że pkt ciężkości jest inny i opory powietrza również mają wpływ, ale sprawny myślący kierowca sobie z tym radzi:D Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do boxa mam swoją teorię - dość powszechną ;) - nie może być drogi - bo Ci go ściągną z dachu :D - mój box jest brzydki, tani - nikt go raczej nie podprowadzi ;) - najważniejsza jest jego zawartość ...

He, ja osobiście widzę, że masa ludzi nie zdejmuje boxów z aut, stoją na parkingach osiedlowych cała noc i jest spokój. Nie spotkałem się, ani nie obiło mi się o uszy, aby komuś zniknął. Przynajmniej w Tychach:) Uchwyty też całą zimę wożę i jeszcze je mam:P, bo dzisiaj jeździłem furką. P.S. Dla mnie liczy się wygląd, wykonanie i cena. Niektórzy wożą takie trumny na swoich autach, jak pół samochodu to wygląda przekomicznie. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. W Spirit są otwory w dnie. W Dynamic nie ma - jest szczelny. Śniegu na dnie nie zauważyłem ale zawsze staram się obstukać narty ze śniegu i zawsze pakuje je do pokrowca. Nie wiem co to za obniżone belki o których piszesz ale jedną z wymienianych cech dynamic jest obniżenie podłogi co powoduje że on już sam w sobie jest bliżej dachu. Z tą pojemnością to w ogóle jest coś dziwnego. Spirit jest 780 a dynamic 800, a pakowność zupełnie inna. Dynamic'a pewnie załadowałby do Spirita :). Skoro chcesz pakować tylko narty zastanów się nad tym nowszym. Ja również myślałem o spiricie (ten o którym pisałem zawsze był pożyczany). Antracyt odrzuciłem od razu mimo iż mam auto w kolorze grafit-met. Kupowałem w realu więc miałem możliwość przymierzyć. Ja wiem że ten nowy jest droższy ale przemyśl spokojnie jeszcze zakup. Też mam kombi i pakuję się z całą rodzina do środka wiec po dłuuuugim namyśle stwierdziłem że nie będę woził powietrza w za dużym boxie. Pozdrawiam.

Heyka Otwory w dnie przydają się, jak wozisz narty bez pokrowca, nigdy nie jesteś w stanie ich do końca otrzepać ze śniegu. Z drugiej strony co to za problem wytrzeć szmatką dno od czasu do czasu:) Co do bagażnika to zauważ na autach, niektórzy mają nisko nad dachem głownie z firmy Thule, bo takie produkuje, które idealnie nadają się pod obniżone boxy, wtedy luka między dachem a dnem jest malutka. Jest to super sprawa, bardzo wpływa na ograniczenie hałasu i drgań. Natomiast jak ktoś wozi w uchwytach, to wiązania z desek potrafią dotykać dachu i można porysować lakier. W starym aucie miałem wyższy bagażnik prawie 2x niż obecnie. Thule już wszystkie boxy ma z obniżoną podłogą, jest to chyba najlepszy pomysł na zmniejszenie oporów podczas jazdy. Dziwne masz odczucia co do tych modeli, bo według producenta Dynamic 800 ma 420l pojemności, a Spirit 780 380l. Może kształt boxu powoduje takie wizualne odczucie, może ta pojemność jest inaczej rozłożona. Kolor wiadomo kwestia gustu, ja nie lubię rzeczy co od razu rzucają się w oczy, lepiej takie stonowane, matowe jak właśnie antracyt. Na nowszy raczej szkoda mi kasy, bo wiadomo nowa seria to musi być droższa, już Spirit jakbym kupił szarpnie mnie po kieszeni. Mówisz, "w za dużym boxie", ale jak czytam to dynamic 800 jest dłuższy, szerszy od Spirit 780, to chyba ten mam zgrabniejszy i mniejszy. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ciekawe jak otwory w dnie zachowują się podczas mycia Karcherem albo jazdy w ulewnym deszczu. Nic nie podcieka? Dlaczego z nich zrezygnowano? W zasadzie jak będzie mi ich brakowało to pewnie można je dodatkowo zamówić ;) Mam belki Thule. Ich położenie wynika z wysokości uchwytów bazowych. I nie słyszałem żeby była jakaś wersja obniżona. Do mojego samochodu jest jeden typ uchwytów tzw. "rapid fixpoint". Nie mam możliwości obniżenia belek. Napiszę jeszcze raz podsumowując: oba bagażniki zakładałem na swoje auto; Spirit zmieścił 5 par nart + buty + kaski; wszystko w pokrowcach. Zapomnij że tyle wsadzisz do Dynamic - wkładam narty swoje żony , dziecka i muszę równo układać żeby to zamknąć. Dla mnie miejsca wystarczy. Komfort podróżowania z Dynamic dużo wyższy. Mniejszy szum, opór, większa stabilność. Sam musisz wybrać. U mnie to wygląda tak: https://picasaweb.go...feat=directlink Pozdrawiam.

Dzięki jeszcze raz za wszystkie oceny. Muszę to przemyśleć. Na pewno napiszę co kupiłem. Teraz mam duży mętlik czy tani dobrze oceniany Xtreem 400 czy iść w renomowaną firmę Thule i jaki model. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ok. 7 lat temu kupiłem jakiś czeski chyba bagażnik. Trochę w dotyku siermiężny ale tani był, pojemny, nie zerwało go dotychczas i wytrzymał 190 km/h (odczytane z GPSu) przez kilkanaście minut. Nie hałasuje bardziej niż inne. Wchodzi 5 par nart i 2-3 pary butów. Teraz to bym kupił raczej coś firmowego ale na razie tamten się nie rozpada, więc wolałem kupić nowe buty :) Znalazłem nawet coś podobnego na Allegro. http://allegro.pl/ca...1436092897.html Pozdrawiam, Wojtek

Uważam że kolega Wojtek pokazała dobra propozycję. Wybieraj krótkie boxy tj najdłuższe narty plus 10cm płaskie a nie szerokie o regularnych kształtach. Twoja propozycja z allegro miała bez użyteczny cienki przód . Takim boxem jak prezentuje Wojtek spakowalismy się 4 pary naty i snowboard na buty miejsca już nie starczyło. Cena też nie wygórowana. Poszukam na allegro dobrych ofert bo też zamierzam kupić box jest lepszy niż przeworzenie wewnątrz.

Użytkownik Pinifarina edytował ten post 05 luty 2011 - 21:45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje doświadczenia .... otwieranie do przodu nie jest aż tak bardzo uciążliwe jednak bardziej funkcjonalnym (wg mnie) jest możliwość otwierania wieka na obie strony ..... ... wówczas mamy możliwość zamontowania boxu, zarówno na lewej jak i prawej stronie dachu - czasami ten wybór się przydaje np. w lato jak trzeba wrzucić rowery na dach druga rzecz .... system tzw. szybkiego montażu - bez użycia kluczy i jakichkolwiek narzędzi ... jaki by nie był (firmy mają swoje rozwiązania), jest po prostu lepszy od majstrowania, na mrozie kluczami - można się tylko nadenerwować , a pewność iż box jest dobrze przykręcony, jest żadna i jeszcze jedno .... dobrze, jak box wewnątrz jest jak najbardziej płaski tzn. nie ma tam wystających mocowań a listwa centralnego zamka jest schowana wówczas wiązania nart nie będą o nic zahaczać a tym samym nic nie uszkodzimy - i nart, i boxa ja używam od 3 lat jakiegoś Interpack'a o długości 215 cm a zamontowany jest na VW Golfie IV kombi ... jarek:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

 To samo dotyczy firmy G3 - tańsze boksy Inter Pack i market. W testach plasują się na szarym końcu.

Mam bagażnik (pałąki) InterPack'a stalowe i póki co, czyli od maja br. nie sprawiły abym był niezadowolony z ich funkcjonalności. Co prawda przed chwilą dopiero zdjąłem bagażniki rowerowe z nich, ale solidnie trzymają się dachu (auto bez relingów), mają 4 zameczki na kluczyki antykradzieżowe. W porównaniu do "oryginalnych" Chervroleta to niebo a ziemia (poprzednie kupione w ASO - aż strach przekroczyć prędkość 100 km/h).

 

Teraz też się przymierzam do kupna trumny, bo poprzednia Thule się rozleciała - rocznik 1984 :P

 

pozdravka

 

pozdravka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Rozważam również zakup Pacifica 600 ale jak dla mnie jest za krótki o 3 cm. A może udało się komuś tam zmieścić narty 178 cm? :)

To jedyny box, który jednocześnie wchodzi na mój samochód (klapa nie otwiera się do końca, ale akceptowalnie) i wchodzą do niego moje narty - K2 179cm. Lekko na ukos ale bez problemu, jeszcze trochę dłuższe by weszły. W tym boxie siłowniki przedni i tylny składają się w przeciwne strony, trochę to pomaga przy pakowaniu na ukos.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...