Skocz do zawartości

Budowa własnej skoczni


mateusiak22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Nie wiem czy to odpowiedni dział, ale do innych mi nie pasuję. Przedstawię się jestem Mateusz i jestem nowym użytkownikiem forum A więc tak, bardzo bym chciał zbudować swoją skocznię, prosił bym was o pomoc, podanie jakiś projektów skoczni typu k-10 k-17 Jeżdżę na nartach od kilku lat, a w zasadzie to skakałem na skoczniach robionych ze "śniegu" typu k-5 i mój rekord 6,5m mało imponujący. Chciałbym właśnie zbudować skocznię k-10 i k-17 bądź jedną z nich. I zacząć skakać tak na poważnie (oczywiście dla siebie) nie liczę na żadną karierę. Tylko jest mały problem mam prawie 20 lat czy się opłaca? Dodam ze jak byłem młodszy, to chciałem skakać nawet bardzo i rodzice nawet się zgadzali. Tylko łączyło się to z wyjazdem na stale w góry. Nic z tego niestety nie wyszło. Bardzo tego teraz żałuję. Proszę o opinie i propozycje do budowy skoczni Z góry wielkie dzięki PS: Ten post się nie trzyma kupy, ale jestem zdenerwowany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 261
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czym się tak denerwujesz? Mam rozumieć skaczesz na sprzęcie zjazdowym? Przy dalszych skokach w czymś takim stawy nie wytrzymają sezonu... nie chcesz chyba zostać inwalidą w takim wieku. Jeśli masz narty do skoków to i tak budowa skoczni o których piszesz to nie taka prosta sprawa - nachylenie zeskoku musi być idealnie wymierzone również ze względu ograniczenia organizmu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na sprzęcie zjazdowym. Chciałbym się przesiąść na jakieś narty skokowe używane. Oczywiście dopasowane do mnie:) Co do skoczni to właśnie liczę na jakąś pomoc wskazówki, jak zrobić aby było dobrze. Jak wymierzyć teren itp. Dzięki za odpowiedź:) PS. Jeżeli budowa by ruszyła to oczywiście relacje by były. Założył bym stronkę