Skocz do zawartości

Ranking

  1. widzewiak_z_gor

    widzewiak_z_gor

    Members


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      374


  2. Adam ..DUCH

    Adam ..DUCH

    Members


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      2 870


  3. nikon255

    nikon255

    Members


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      1 215


  4. Maciej S

    Maciej S

    Members


    • Punkty

      1

    • Liczba zawartości

      1 171


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.10.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. nie wiem czy zrozumialem problem, ale mi pomoglo odciazanie, podnoszenie pietki wewnetrznej. Od tego momentu narty ida rowno.
    2 punkty
  2. Cześć. W linku fajny materiał szkoleniowy, dotyczący jazdy równoległej. Podczas sezonu, ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć.... :) Link: https://m.youtube.com/watch?v=myRY7zcyklM Pozdrawiam.
    2 punkty
  3. Być może masz ten 1 stopień podniesienia a może nawet więcej. Nie kombinuj. Narty mają słuchać krawędzi. Masz rockery to wystarczy. Bok nie ma znaczenia nie wyczujesz tego. Za trzymanie i słuchanie krawędzi odpowiada podniesienie. Chyba że ktoś te narty robił i zrobił źle. Daj narty jakiemuś dobremu narciarzowi i powie Ci jak to jedzie i czy warto coś robić.
    1 punkt
  4. Jeżeli jest tak jak piszesz to zmiana kąta ostrzenia jo 1 st jest bez znaczenia. Podnieś krawędź na 1 st i będzie ok do kręcenia kółeczek.
    1 punkt
  5. Zjawisko które opisujesz jest bardzo popularnym błędem. Ogólnie rzecz biorąc można je nazwać błędem "płaskiej narty" czyli w momencie rozpoczęcia skrętu NW narta prowadząca "stary" skręt jest niewspółmiernie mało zakrawędziowana w stosunku do sił które na nią działają w wyniku czego "odjeżdża" ona do pozycji kątowej (dzioby blisko, piętki daleko). Narta odchodząc na bok kątowo naturalnie zwiększa zakrawędziowanie aż do momentu kiedy "chwyci śnieg" i w dalszej kolejności umożliwi wyjście w górę zwolnienie nacisku i wykonanie rotacji czy też zmiany zakrawędziowania. W ogólnym rozrachunku ewolucja wygląda jak przeciwskręt. Od strony sprzętowej - stosowanie nart wąskich pod butem oraz prawidłowy stan krawędzi. Od strony technicznej. Należy pamiętać że skręt NW a dokładnie wyjście w górę rozpoczynamy obunóż - to jest bardzo krótka chwila na samym początku ale zapewni ona równomierny rozkład sił na obie narty a nie tylko na nartę zewnętrzną. Prawidłowe zakrawędziowanie osiągniemy poprzez skręty w zegarze 22-14 nie zapominając jednak że nie dopuszczamy do jazdy w trawersie. Jeżeli chodzi o same ćwiczenia to: podskoki obunóż przed skrętem, skręty z kijkami pod kolanami, z ewolucji to skręty z poszerzenia kątowego i równoległego. Powodzenia
    1 punkt
  6. No to jeżeli rozstaw wiązań masz prawidłowy, siły ustawione zgodnie z wagą i but się nie rusza w płaszczyźnie pionowej i poziomej to jest ok.
    1 punkt
  7. Cześć. W tym wiązaniu, naciskamy z boku przycisk (na zdjęciu czerwony) i podnosimy blokadę do góry. Wtedy możemy regulować rozstaw wiązania, po ustawieniu opuszczamy blokadę. Manual do obejrzenia lub pobrania. Link: https://documents.pub/document/2010-2011-atomic-tech-manual.html Pozdrawiam.
    1 punkt
  8. Ja z przyjemnością oglądam np. to :
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...