Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ja wierzę tylko chciałbym zobaczyć jakiś przykład. Dzisiaj już na sam koniec mówię lecę w dół czerwonymi. Wszystko było tak zmuldzone a trasy na dole wąziutkie że obsrany wpadłem na czarną ściankę na samym końcu przez nieuwagę. Chwila zastanowienia i co? - jadę bo przypał 🫣 na czarnej jeszcze gorzej przeorane a ja już oczywiście bez sił. Mam to wszytko nagrane ale film nie oddaje tego nachylenia. Stąd moje zdziwienie jak można ciąć GS przy takim nachyleniu???? Chyba że coś źle zrozumiałem wcześniej...? Pozdrawiam
  3. Czołem koledzy, 180 cm 80 kg 10+ lat jazdy w Alpach, jeżdżę dobrze i szybko, preferuję długi skręt. Jakoś tak wyszło że co roku odkładam zakup dłuższej narty i ciągle męczę się na slalomowych i.SL 165/12.2... Wymieniam całej rodzinie, tylko nie sobie bo "dobra, za rok" 😅 Nawet rok temu miałem już wstępnie wybranego jakiegoś e-GSa bodajże 188/23, ale teraz widzę że zmienili rozmiary Headów i wygląda to zupełnie inaczej z taliowaniem... Doradźcie proszę w jaki rozmiar powinienem celować z nowego roku modelowego w Headach
  4. Tak, muszę Ci powiedzieć, że nasze odczucia były podobne. Jeden za fajniejszych dni na nartach. Ja ci zresztą powiem, ze najfajniejsze dni na nartach to jest zdecydowanie Polska.
  5. MarioJ

    Ku przestrodze

    Nie musisz mi nic polecać. Zapamiętaj sobie w swoim małym mózgu: 60% podróży po Wrocławiu jest wykonywanych inaczej niż samochodem osobowym. W Krakowie jest zapewne podobnie. Samochody osobowe to mniejszość w dużym mieście.
  6. Przy wysokich umiejętnościach czyli dużym doświadczeniu. Oczywiście rozmawiamy o technicznej jeździe a nie o zjeździe z góry na dół . masz dwóch narciarzy jadą synchro na ubitym a po pewnym czasie skręcają w puch -ilu amatorów tak pojedzie na SL/GS_65/67? Ci co potrafią 🤷‍♂️ niestety bo cała reszta się zesra w majty
  7. To ty jeździj na krawędzi w takich warunkach a my sobie pojedziemy tak jak na filmie aby nie mieć nawet ryski. Wióry z nart potrafi zrobić każdy dureń. Nie jest tez lekko pojechać na krawędzi po pasku szerokości niecałych dwóch metrów. Ty jesteś absolutnym laikiem i możesz o takich rzeczach nie wiedzieć więc piszę. Jak czegoś nie wiesz, nie rozumiesz, to po prostu pytaj, chętnie pomożemy.
  8. Właśnie o to chodzi, że tak nie jest. Łatwo jest na każdej.
  9. tomkly

    Ku przestrodze

    Zazdrościmy? Forum chyba nie jest właściwym miejscem do odreagowywania kompleksów. Zarówno finansowych jak intelektualnych. Te drugie są niewątpliwie bardziej bolesne. Polecam psychoterapię CBT.
  10. MarioJ

    Ku przestrodze

    AMG i wentylowane tarcze. To wszystko o tobie mówi.
  11. MarioJ

    Ku przestrodze

    Teraz jest demokracja. Jak kierowcy poproszę swój samorząd, to oni taką zmianę wprowadzą. We Wrocławiu jest trochę takich ulic i skrzyżowań.
  12. tomkly

    Ku przestrodze

    Sorry, ale teraz to naprawdę błysnąłeś wiedzą oraz pomyślunkiem. W AMG wentylowane są montowane seryjnie, właśnie po to, żeby było bezpieczniej, jak jakiś idiota albo pedalarz wypełznie pod samochód. Droga hamowania - 33 metry. Warto czasem najpierw pomyśleć, poczytać, a nawet zamilczeć jeśli nie chce się wyjść na totalnego ................. (auto moderacja). Czy Ty masz w ogóle prawo jazdy?? Naprawdę skończmy tę dyskusję, bo żal mnie ogarnia jak czytam te Twoje bzdury.
  13. PaVic

    Ku przestrodze

    W Belgii to norma i ludzie dają radę. W NL dodatkowo co uważam,że powinno być normą wszędzie to ronda bezkolizyjne zamiast skrzyżowań z sygnalizacją. Podobny klimat jest w Ostrołęce -jakby ktoś chciał zdawać prawo jazdy obojętnie jakiej kategorii to polecam to miasto na egzamin . Wszędzie są ronda właśnie .
  14. ..Rybelek próbowała ale wyglebiła .. nikt więcej nie silił się na kanon.. tylko dzika radość
  15. MarioJ

    Ku przestrodze

    Koleś sam napisał: „zadymiło z wentylowanych tarcz” Wiesz kto zakłada wentylowane tarcze? Ci co jeżdżą 100 po mieście. „Dobrze i bezpiecznie”.
  16. MarioJ

    Ku przestrodze

    A skąd masz dane że przemieszczanie się samochodem po dużym mieście to większość? Znowu Twoja marna intuicja czy w przedszkolu tak cię nauczyli?
  17. Wiesz do czegoś człowiek musi sobie porównać . A auto i narty jeżeli chodzi o głowę mają dużo wspólnego.
  18. zlituj się - tylko nie teraz 300 postów o autach
  19. a nie dało się na krawędzi pojechać bez takiego miotania ?
  20. Na sl żeby jechać dobrze muszę mieć odpowiednią dynamikę co na etapie nauki nie jest łatwe a w trudnych warunkach szczególnie bo nie jestem pewny otocznia podłoża ,właśnie tych odsypów,garbów czy własnych umiejętności bo ich po prostu brakuje (brak tego doświadczenia właśnie) możesz to łatwo porównać do jazdy autem( przynajmniej ja to tak widzę patrząc na własną osobę ) np weźmy rasowe Polo wąskie opony i zamykasz zegar przy pełnym słońcu , widzisz-jedziesz i tyle, ale to samo Polo przy słabej widoczności już noga drży czy zamknąć ten licznik czy się wyrobisz czyli zaczynasz kalkulować itd ale gdy dostaniesz masywne auto plus szerokiego kapcia warunki nie mają znaczenia-zamykasz licznik bo auto mentalnie Ci na to pozwala (głowa ) napisane w punkt !
  21. Dzięki Mitek to był paradoksalnie (warunki) jeden z lepszych dni. ever . kompanija Panie!!
  22. 🙂.. zbyt wiele na takich nie jezdziłeS?
  23. Dzisiaj
  24. Masz absolutnie rację - GŁOWA!!! Natomiast jest pewne, że trzeba wypracować na tyle dobry osobisty potencjał narciarski, żeby technika nie była ograniczeniem. A to nie jest proste, nadto dla nas amatorów częsta jest tendencja do przeceniania własnych umiejętności ...
  25. TO - się nie liczy!! TO . było wyjątkowe .. chociażby ze wzgledu na towarzystwo..
  26. Nie mam żadnych filmów z moją jazdą bo nie kręcę,kiedyś ktoś z forum coś nakręcił ale nie wiem gdzie to może być. Powiem tak najlepiej się spotkać na stoku 😁 jeździłem z większością osób z forum i wiedzą że każda narta nie jest mi obca i warunki też 😉
  27. Naprawdę łatwo? Dlaczego? Te szerokie sztachety nie chcą skręcać. Dlaczego uważasz, że jest łatwiej. Ja jadę swoje na manewrowych nartach i uważam, że to łatwiejsze.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...