Skocz do zawartości

Adam ..DUCH

Members
  • Liczba zawartości

    2 866
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    38

Ostatnia wygrana Adam ..DUCH w dniu 7 Marca

Użytkownicy przyznają Adam ..DUCH punkty reputacji!

2 obserwujących

O Adam ..DUCH

  • Urodziny 02.05.1971

Ostatnie wizyty

3 065 wyświetleń profilu

Adam ..DUCH's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • First Post
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

1,7tys.

Reputacja

  1. Nie zamierzam powielać dyskusji....dla mnie temat jest wyczerpany, zrozumiany i na trasie przerobiony. Jak chcesz się teoretycznie doktoryzować to bardzo proszę...
  2. Nie....tak na spokojnie okiem fachowca popatrz....
  3. Cześć Tadek - ja mam na imię Adam. Może być "tadek"??. 0 szkoleniowe było raczej w domyśle albowiem każdy nawet taki jak jak prowincjonalny instruktor z oślej łączki doradził by zaopatrzenie się w nieco dłuższe narty
  4. Jak masz na imię abym mówił po ludzku do ciebie???. Uczłowieczajmy kontakty on-line
  5. Nieco ukłon w stronę wątku @Tadeo - konkurs był ale nie pamiętam czy zwycięzca nagrodę odebrał??. 129 stron to tak mi się wydaje że większość użytkowników wie czym jest impuls skrętny i mało tego jest w stanie w kontekście dyskusji z @a_senior odróżnić pojęcie "uruchomienie skrętu" - "impuls skrętny". @Tadeonapisał "zamknięcie wektorów" ja mówię "strzał z nadgarstka". Na tym etapie dyskusji pochylę się nad @a_senior - oporowe wbicie kijka jest schematem ruchowym który pośrednio "uruchamia skręt"...pośrednio albowiem pojawia się po "inicjacji" i ma za zadanie wymusić/przyśpieszyć zmianę kierunku. Kiedy ten element stosujemy - z pewnością w trakcie krótkich dynamicznych skrętów, z pewnością na trasach o dużym nachyleniu a także w konkursie na pierdylion skrętów. https://www.facebook.com/reel/408906851828859
  6. Kurcze czy to na prawdę tak trudnym jest wyjść poza ramy własnego ego, odrzucić wszelkie subiektywne oceny nart w kontekście własnej jazdy, wywalić na bok merketingowy bełkot i "sprzedażowe" preferencje. Czy tak trudno (jako doświadczeni narciarze) czytać między wierszami. Pomogę: 1. 20 dni w sezonie to generalnie nic zwłaszcza że szkoleniowo raczej 0 2. 30 km w dół ?? - Golgota ma 1 km a zrobiłem ją 25 razy (kiedy młody byłem) bez maszynowego przygotowania (góra lasem), bez kanapy czyli 8-16 na nogach - to wychodzi tak że jeżeli trasa ma ok 1 km z kanapą to więcej czasu odpoczywasz niż jeździsz 3. Definicyjnie - najkrótsza narta dla faceta to 165 i to tylko w wydaniu SL 4. Atomic XTi to nie narta nie twarda tylko sztywna a w kontekście w178 - d157 raczej "łyżwa" a tak na marginesie fajne deski 5. Krótsze - łatwiej skręcić - to może narty do skibobów by się nadały???? Moje typowania: 1. krótka ścieżka która może niestety prowadzić na manowce - SL 165 2. Nieco ambitniej to 7 woda po kisielu w kontekście GS - GS 185 3. Narty w segmencie "kros" na wzrost lub nieco niżej np Atomic X w wersji S Proszę nie polecać nart szerszych niż 70 pod butem no chyba że sami podejmiecie się szkolenia
  7. No i zatrybiła maszynka - brawo dla Ciebie i brawo dla @Tadeo a i brawo dla SL9.....
  8. Adam ..DUCH

    Analiza jazdy

    Temat pt "oporowe wbicie kijka jako pośredni impuls skrętny" był już przerabiany na forum i akuratnie jesteś w tym przypadku wzorcem do naśladowania. W moim wpisie odniosłem się jedynie do "estetyki jazdy".
  9. Adam ..DUCH

    Analiza jazdy

    No i zburzyłeś cały ustalony porządek opierający się na potędze sprzętu i jedynym słusznym rodzaju skrętu. 🤣
  10. Mam taką nadzieję że w maju będzie tak:
  11. Adam ..DUCH

    Analiza jazdy

    Nie bardzo rozumiem początkowej burzy. @Tadeo przeprowadził demonstrację ewolucji w postaci skrętu krótkiego wykonanego w technice mieszanej w układzie frontalnym - obecnie układ ten jest bardzo promowany - jazda wyśmienita Prowokacyjnie poprosił o analizę. Tadziu (jeżeli tak mogę się zwracać) nie sądzisz że wbijasz zbyt oporowo kijki?? Ja wiem że jest to prawdopodobnie spowodowane bardzo niską-agresywną-sportową górą ale mimo wszystko nieco ale tylko nieco psuje całość.😉
  12. Bardzo proszę nie rozmydlać tematu. Przyjdzie zima to się pomyśli. Skupmy się na tu i teraz. PS Pamiętajmy robiąc zlot w Polsce tworzymy klimat stacji......
×
×
  • Dodaj nową pozycję...