Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Kasprowy Wierch - Kolej Linowa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
774 odpowiedzi w tym temacie

#41 Baz_Ski

Baz_Ski

    Użytkownik

  • PipPip
  • 165 postów
  • Na forum od: 11.2006
7
  • Umiejętności: 7
  • Wrocław

Napisano 14 styczeń 2008 - 21:15

No wlasnie, jak bede zalozmy pod kolejką o godzinie 7 rano to ile bedę czekal biorąc pod uwagę, że to weekend przykładwo będzie?
[COLOR=#0000CD][FONT=Georgia]Uroczyście oświadczam iż sezon 11/12 został otwarty!! [/FONT][/COLOR][COLOR=LightBlue][COLOR=SandyBrown][FONT=Georgia]:cool: :rolleyes:
[/FONT][/COLOR][/COLOR]

#42 jabol

jabol

    Konto usunięte

  • PipPipPip
  • 413 postów
  • Na forum od: 11.2006
225

Napisano 14 styczeń 2008 - 21:20

Nosala na Goryczkową to nasuwa mi się lepszy pomysł: jakby tak wybudować takie fajne 6 osobowe szybkie kszesła na szczyt Krokwi, stamtąd w dół przez Kalatówki i już jesteś prawie na Goryczkowej. Ale by była jazda? Pozdrawiam Janusz

#43 Baz_Ski

Baz_Ski

    Użytkownik

  • PipPip
  • 165 postów
  • Na forum od: 11.2006
7
  • Umiejętności: 7
  • Wrocław

Napisano 14 styczeń 2008 - 22:33

Marzenia dobra rzecz :P
[COLOR=#0000CD][FONT=Georgia]Uroczyście oświadczam iż sezon 11/12 został otwarty!! [/FONT][/COLOR][COLOR=LightBlue][COLOR=SandyBrown][FONT=Georgia]:cool: :rolleyes:
[/FONT][/COLOR][/COLOR]

#44 JanKos

JanKos

    Użytkownik

  • PipPip
  • 288 postów
  • Na forum od: 03.2007
140
  • Umiejętności: 1
  • (Cen)trumna

Napisano 14 styczeń 2008 - 22:55

Acha to wiem gdzie to jest ach to dzieki za info. A jaka długa ejst ta droga przez las od nosala do gorczykowej ?? Bo ja mam taki myk zeby wjechac na nosal zjechac tym szlakiem na gorczykowa i przy gorczykowej powinna byc kasa i tam bym sobie kupił karnet na gorczykowa i gąsienicowa . bym niemusiał stac 6 godizn w kolejce do wagonika. Czy się myle ?? Jesli tak to porsze wyprostowac to.


Jeśli chcesz podchodzić do Goryczkowej to wjechanie na Nosal nic Ci nie da, bo jak z niego zjedziesz to i tak wylądujesz w Kuźnicach. Myk z nartostradą z Nosala podałem tylko jako opcję dotarcia do Kuźnic.

Nosala na Goryczkową to nasuwa mi się lepszy pomysł: jakby tak wybudować takie fajne 6 osobowe szybkie kszesła na szczyt Krokwi, stamtąd w dół przez Kalatówki i już jesteś prawie na Goryczkowej. Ale by była jazda? Pozdrawiam Janusz


"prawie" to jeszcze ok. 30 min podchodzenia z nartami na plecach od Kalatówek. Tylko że z Krokwi to musiałbyś zjeżdżać przez las i skałki o ile pamiętam...:o
BTW: Mamy jeszcze wyciąg w Suchym Żlebie, można sobie podchodzenie do Goryczkowej rozłożyć na dwa razy: najpierw na Kalatówki, tam pojeździć trochę w Suchym (ewentualnie zostawić słabiej jeżdżące towarzystwo bo to stok dla początkujących) i potem iść na Goryczkową.

#45 motcross

motcross

    Użytkownik

  • PipPip
  • 210 postów
  • Na forum od: 11.2006
19
  • Umiejętności: 7
  • Chelm

Napisano 15 styczeń 2008 - 09:58

Acha no dzieki.
Atomic GS 9 + Neox 310 2006/2007 :P Sory za błędy ;)

#46 Baz_Ski

Baz_Ski

    Użytkownik

  • PipPip
  • 165 postów
  • Na forum od: 11.2006
7
  • Umiejętności: 7
  • Wrocław

Napisano 17 styczeń 2008 - 21:55

Orientuje się ktoś czy na Kasprowy można wjechać bez kolejki? Znalazłem stronę gdzie bilety są trochę droższe, ale można się dostać bez kolejki jednak z tego co doczytałem trzeba wykupić instruktora narciarstwa, a tego mi nie trzeba... Znacie jakieś innego tego typu konika? ;)
[COLOR=#0000CD][FONT=Georgia]Uroczyście oświadczam iż sezon 11/12 został otwarty!! [/FONT][/COLOR][COLOR=LightBlue][COLOR=SandyBrown][FONT=Georgia]:cool: :rolleyes:
[/FONT][/COLOR][/COLOR]

#47 malga50

malga50

    Nowy użytkownik

  • 2 postów
  • Na forum od: 01.2008
0

Napisano 20 styczeń 2008 - 14:48

Witam :cool:

Narty to dla mnie cos nowego, wybieram sie 8 marca do Zakpanego i teraz zaczyna sie moja rozterka :confused: ,mianowicie: kazdy mi mowi ze w marcu nie ma juz sniegu- prawda to? Rowniez kazdy mi mowi ze Zakopany jest bardzo drogi, ma ktos moze info dotyczace ile kasy musze miec dziennie aby jezdzic na nartach (wypozyczenie sprzetu, wjazd kolejka itp.).

Byla bym wdzieczna jesli ktos mogl mi poradzic na jakie stoki powinnam sie udac (w zakopanym gdyz tam sie zatrzymam), dodam ze jestem bardzo poczatkujaca.

Zgory dzieki za info
Monika

#48 qaz

qaz

    Instruktor SkiForum.pl

  • PipPipPipPipPip
  • 3951 postów
  • Na forum od: 02.2006
714
  • Umiejętności: 1
  • Konstantynów Łódzki

Napisano 20 styczeń 2008 - 15:44

Z racji że jesteś początkująca to Kasprowy odpada,możesz pojeździć na Szymoszkowej ,cennik masz na ich stronie :)
  • malga50 podziękował za tę wiadomość
moderator to też człowiek,więc nie utrudniaj mu życia.. .. ;)
Darek

#49 motcross

motcross

    Użytkownik

  • PipPip
  • 210 postów
  • Na forum od: 11.2006
19
  • Umiejętności: 7
  • Chelm

Napisano 20 styczeń 2008 - 15:55

malga50 wybierz się na Nosal na te mniejsze wyciągi. 2 3 4 i 5 powina byc dla Ciebie w sam raz. Uczyłem się na tych stokach i teraz latam juz z całego nosala :D. Jesli nie nosal to wybierz się pod wielka krokeiw stok krótki ale łagodny dla początkujących. Ceny masz podane na www.nosal.pl i stok pod skocznią to http://www.zakopanegigant.pl/
  • malga50 podziękował za tę wiadomość
Atomic GS 9 + Neox 310 2006/2007 :P Sory za błędy ;)

#50 jark

jark

    Instruktor SkiForum.pl

  • 7891 postów
  • Na forum od: 04.2006
2778
  • Umiejętności: 1
  • Ojczyzna

Napisano 20 styczeń 2008 - 17:25

Poszukaj małych wyciągów- te pod nosalem i krokwią są jak najbardziej ok. poszukaj też w najbliższej okolicy / w tym okresie to raczej warunki pogodowe wybierają za Ciebie.
  • malga50 podziękował za tę wiadomość

cisza potrafi krzyczeć .... posłuchaj


#51 malga50

malga50

    Nowy użytkownik

  • 2 postów
  • Na forum od: 01.2008
0

Napisano 20 styczeń 2008 - 18:40

swietnie, dziekuje serdecznie za info :)

#52 dama_100

dama_100

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 01.2008
0

Napisano 20 styczeń 2008 - 18:43

Orientuje się ktoś czy na Kasprowy można wjechać bez kolejki? Znalazłem stronę gdzie bilety są trochę droższe, ale można się dostać bez kolejki jednak z tego co doczytałem trzeba wykupić instruktora narciarstwa, a tego mi nie trzeba... Znacie jakieś innego tego typu konika? ;)


Wybieramy się prawie 20-os. grupą do Zakopanego (w tym ok. 8 dzieci) i chcemy wybrac się na przejażdżkę na Kasprowy Wierch. Czy ktoś wie czy można wykupic przed wyjazdem (nie instresuje nas pośrednictwo żadnego biura turystycznego) jakiś bilet grupowy, aby nie stac z dziecmi tyle czasu w kolejce? Czy jest w ogóle jakaś szansa? Będę wdzięczna za odpoweidź!

#53 motcross

motcross

    Użytkownik

  • PipPip
  • 210 postów
  • Na forum od: 11.2006
19
  • Umiejętności: 7
  • Chelm

Napisano 20 styczeń 2008 - 18:59

Zadzwoń do PKL i zapytaj. Kontakt do PKL http://www.pkl.pl/?s...ontakt,ant.html
Atomic GS 9 + Neox 310 2006/2007 :P Sory za błędy ;)

#54 Baz_Ski

Baz_Ski

    Użytkownik

  • PipPip
  • 165 postów
  • Na forum od: 11.2006
7
  • Umiejętności: 7
  • Wrocław

Napisano 04 luty 2008 - 19:40

Orientuje sie ktos jakie na kasprowym warunki?
[COLOR=#0000CD][FONT=Georgia]Uroczyście oświadczam iż sezon 11/12 został otwarty!! [/FONT][/COLOR][COLOR=LightBlue][COLOR=SandyBrown][FONT=Georgia]:cool: :rolleyes:
[/FONT][/COLOR][/COLOR]

#55 tomski

tomski

    FreeRiders

  • PipPip
  • 181 postów
  • Na forum od: 01.2007
42
  • Umiejętności: 9
  • Warszawa

Napisano 04 luty 2008 - 22:47

Orientuje sie ktos jakie na kasprowym warunki?


czołem,
jestem w zakopanem akurat, dzis wieje halny i wyciagi na kasprowym nie dzialaly, ale sniegu jest sporo - w sobote i niedziele jezdzilo sie bardzo fajnie. dzis podchodzilem pod gasienicowa na skitourach ale wiatr byl tak silny, ze przewracal mnie - musialem zawrocic przy dolnej stacji krzeselek na hali gasienicowej.
Pozdrawiam.
  • Baz_Ski podziękował za tę wiadomość
[COLOR="Teal"]-- Puchofil, Sztruksofob -- [/COLOR]

#56 szuiramr

szuiramr

    Nowy użytkownik

  • 8 postów
  • Na forum od: 01.2007
0

Napisano 06 luty 2008 - 14:17

Pojechałem pierwszy raz w życiu. Znajomy "załatwił" bilety - wjazd 9,10. Podjeżdżamy a tam 0 ludzi. Babka w kasie śpi. Koleś, który wysiadł z busa ją budzi: na kiedy mogę kupić bilet?. Babka: na teraz. Wjeżdżamy kolejką o 8,30 jest kilkanaście osób. Wciągamy się na górę - a tam pusto, może z 20 osób na gąsienicowym. Zjeżdżamy po 10 razy - 0 kolejki - mało ludzi. Trasa na początku dość stroma, ale potem ok. Tylko trochę nudna. Decyzja idziemy na Goryczkową - ale jak tam się dostać. Widzimy jak inni z buta doginają na sam szczyt. Idziemy za nimi. Jest cięzko. Znajomy przeklina górali i mówi, że taki debilizm to tylko w Polsce. Potem okazało się, że nie potrzeba było wchodzić, że można boczkiem dojechać do stoku, ale tego nie sprawdziliśmy. Jeździmy na Goryczkowej. Trasa naprawdę ok. W końcu bujamy się nartostradą do Kuźnic. Fajny krajobraz ośnieżonych świerków. Kasprowy to nie Austria ani Włochy - ale namiastkę można mieć. Na pewno tam wrócę.

#57 karol65

karol65

    Nowy użytkownik

  • 1 postów
  • Na forum od: 02.2008
0

Napisano 10 luty 2008 - 19:29

O której trzeba być w kolejce pod kasą żeby kupić bilet na pierwszy wjazd?

#58 Morcin 25

Morcin 25

    Użytkownik

  • PipPipPip
  • 608 postów
  • Na forum od: 12.2007
246

Napisano 10 luty 2008 - 19:48

Aktualnie rozpoczęły się ferie.Sugeruję,jak najwcześniej,7-8h.Zadzwoń do PKL,tam mają informację o stanie kolejki.
Udanego wypadu.

#59 bulman90

bulman90

    Użytkownik

  • 24 postów
  • Na forum od: 10.2007
17
  • Umiejętności: 8
  • Sucha Beskidzka

Napisano 10 luty 2008 - 21:06

Siemka, w sobote byłem na Kasprowym. Podjechaliśmy z 3 kumplami busem ok godziny 11, jak zobaczyłem kolejke do kolejki to mi mina zbrzydła ;p. W kolecje było chyba milionpińcet osób :]. W kuźnicach nam powiedzieli ze za 40 min dojdziemy z buta pod dolną stacje na Goryczkowej. Poszliśmy, pogoda piękną, mielismy ze sobą 2 pary dosyc ciężkich nart, buty narciarskie i 2 deski. Z kilkoma przerwami dotarliśmy w 1h na dolną do Goryczkowej!!!! Nie polecam stania w tej kolejce ;p no i jeszcze 23 PLN w kieszeni. Trasa ok. Jedyny problem to to że chmury były nisko i w pewnym momencie trzeba było przejechac przez nie a widocznośc sięgała max 5 m. ;p. Jak chcecie jechac kolejką to wstańcie wczesniej niż my ;p

#60 Baz_Ski

Baz_Ski

    Użytkownik

  • PipPip
  • 165 postów
  • Na forum od: 11.2006
7
  • Umiejętności: 7
  • Wrocław

Napisano 11 luty 2008 - 19:49

Hahaha również w sobotę bylem na Kasprowym, w Kuźnicach bylem pare minut po 9 i do kasy żywego ducha, gościówka się krząta, mnie zobaczyła (no grupkę 7 osóB) zdziwiona... Ok do kolejki czekamy, z nami 4 osoby inne... Wjeżdżamy na gore, a tam mgła, ze na 5 m nic nie widać, ale postaliśmy i po 10 minutach wszystko przeszło, kupiłem całodzienny na gąsienicowa i jeździłem, jedyną niedogodnością było to, że były jakieś zawody ;/ I tylko pól stoku było otwarte, ale ogólnie ok ;) Potem objechało się Kasprowy do okoła i na goryczkową, a tam już prostą drogą do kuźnic... Powiem jedno- 7 godzin na Kasprowym meczy jak cholera, a mały Tymbark za 7zł zwala z nóg ;)
[COLOR=#0000CD][FONT=Georgia]Uroczyście oświadczam iż sezon 11/12 został otwarty!! [/FONT][/COLOR][COLOR=LightBlue][COLOR=SandyBrown][FONT=Georgia]:cool: :rolleyes:
[/FONT][/COLOR][/COLOR]



Podobne tematy Collapse

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych