Skocz do zawartości

Przebieg


star

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 978
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dodane grafiki

Sfera w C5 to resor( sprezyna), siłownik to amortyzator...( tak mniej wiecej). Więc bardzo to podobne. Widocznie Francuzi 40 latach prob nauczyli się już hydrauliki..... :-).

Obawiam się że jednak troszkę bardziej to skomplikowane. Masz jednak kompresory przy każdym kole, komputer sterujący. Amortyzator tez nie jest pierwszy lepszy :-)

No i możesz tą hydropneumatyka sterować.  Miałem okazję jechać Citroenem i wiem jakie to komfortowe rozwiązanie. Ale też generalnie podnadprzeciętnie trwałe.

 

SLS`y sa znacznie prostsze w budowie. Niemniej jednak producentem jest KYB i cena jest słuszna. Sprawdziłem teraz w necie - 1200 pln za szt.

Zestaw do konwersji 1100 za oba. 

 

Forester idzie na zimę do blacharza bo po 17 latach należny mu się jakaś pielęgnacja. Konserwacja podwozia itd.. Być może przy okazji tego wrócę do SLS`ów.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że jednak troszkę bardziej to skomplikowane. Masz jednak kompresory przy każdym kole, komputer sterujący. Amortyzator tez nie jest pierwszy lepszy :-)

No i możesz tą hydropneumatyka sterować.  Miałem okazję jechać Citroenem i wiem jakie to komfortowe rozwiązanie. Ale też generalnie podnadprzeciętnie trwałe.

 

SLS`y sa znacznie prostsze w budowie. Niemniej jednak producentem jest KYB i cena jest słuszna. Sprawdziłem teraz w necie - 1200 pln za szt.

Zestaw do konwersji 1100 za oba. 

 

Forester idzie na zimę do blacharza bo po 17 latach należny mu się jakaś pielęgnacja. Konserwacja podwozia itd.. Być może przy okazji tego wrócę do SLS`ów.  

Za tą kwotę zmieniłbym bez wahania, jedynie SLS w połączeniu z długim skokiem zawieszenia gwarantuje odpowiedni komfort i prowadzenie 

dla których kupuje się Forestera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tą kwotę zmieniłbym bez wahania, jedynie SLS w połączeniu z długim skokiem zawieszenia gwarantuje odpowiedni komfort i prowadzenie 

dla których kupuje się Forestera.

Pewnie tak zrobię, przez ostatnich kilka lat nie interesowałem się tematem bo amortyzatory wciąż w dobrym stanie

Niemniej jednak Forester nie prowadził się źle po konwersji. Podwozie w końcu to 1:1 impreza ( w tamtych latach )

Owszem różnica w prześwicie powodowała dużą różnicę, ale i tak prowadzeniem odstawał od 95 % tego co na drogach.

Forester jest obecnie na lekkich sterydach :-) i nadal potrafi niejednego zdziwić :-)

Teraz nartowozem jest w rodzinie OBK 3.6 a Forester ma być samochodem dla syna i pewnie będzie robił jednak głównie krótkie trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pewnie tak zrobię, przez ostatnich kilka lat nie interesowałem się tematem bo amortyzatory wciąż w dobrym stanie

Niemniej jednak Forester nie prowadził się źle po konwersji. Podwozie w końcu to 1:1 impreza ( w tamtych latach )

Owszem różnica w prześwicie powodowała dużą różnicę, ale i tak prowadzeniem odstawał od 95 % tego co na drogach.

Forester jest obecnie na lekkich sterydach :-) i nadal potrafi niejednego zdziwić :-)

Teraz nartowozem jest w rodzinie OBK 3.6 a Forester ma być samochodem dla syna i pewnie będzie robił jednak głównie krótkie trasy.

Jeśli dasz stosunkowo twardą i krótszą sprężynę z podkładką to prowadzenie będzie ok, tyle tylko że na pusto będzie mniej komfortowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inaczej niż w mercach;-)

https://forum.subaru...ry-sls-umierają

to tylko potwierdza jak wiele zalezy od użytkownika... Czytałeś pod koniec wątku jak kolega opisywał swoje "upalania" i latanie bokiem ? Bo jak mu to Koper wypomniał to i wątek zgasł :-).   Ja swoje miałem przez blisko 170 tys co uważam że jest naprawdę dobrym wynikiem. Gdybym miał wiedzę i fundusze to bym się wtedy poszedł w nówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tylko potwierdza jak wiele zalezy od użytkownika... Czytałeś pod koniec wątku jak kolega opisywał swoje "upalania" i latanie bokiem ? Bo jak mu to Koper wypomniał to i wątek zgasł :-). Ja swoje miałem przez blisko 170 tys co uważam że jest naprawdę dobrym wynikiem. Gdybym miał wiedzę i fundusze to bym się wtedy poszedł w nówki.

Nie no. Czytałem tylko, że Mercach inaczej to zaprojektowali, tyle. Subaru jechałem raz po wioskach, no i takich tam bezdrożach, outbackiem no i fajnie szedł. Więcej grzechów nie pamiętam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no. Czytałem tylko, że Mercach inaczej to zaprojektowali, tyle. Subaru jechałem raz po wioskach, no i takich tam bezdrożach, outbackiem no i fajnie szedł. Więcej grzechów nie pamiętam.

W Mercedesie oznaczenie SLS to chyba coś innego.. i tak 800x droższego niż jakiś tam amortyzator :-D

A poważnie - to nie mam pojęcia czy, gdzie i jak instalowane to było w mercedesach.   Jeżeli w serii G to trwałość będzie legendarna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz trzymać auto to ja bym teraz kupował te slsy, bardzo możliwe, że za jakiś czas będzie to pożądany klasyk............

W wypadku części do starszych samochodów jest tak, że puki mają dużo danej części na stanie cena jest zachęcająca gdy zapasy obniżą się poniżej z góry określonego

pułapu cena znów dramatycznie rośnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Mercedesie oznaczenie SLS to chyba coś innego.. i tak 800x droższego niż jakiś tam amortyzator :-D

A poważnie - to nie mam pojęcia czy, gdzie i jak instalowane to było w mercedesach.   Jeżeli w serii G to trwałość będzie legendarna

sls jasne, że coś innego;-)

ale pisałem o zawieszeniu:-)

ps. tymczasem stałem się posiadaczem passerati... przebieg jak to w czarny piątek... redukcja była;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sls jasne, że coś innego;-)
ale pisałem o zawieszeniu:-)
ps. tymczasem stałem się posiadaczem passerati... przebieg jak to w czarny piątek... redukcja była;-)

178bce752810de1f7d4f986b47337ec6.jpg
Właśnie do tego pilem obrazka. Dobre!
PS u mnie prawie wszystko redukowane w aso
https://www.otomoto....html#83c29f1494
Znałem gościa który w duńskim aso zredukował z 800 na 300, honda Accord, Polak potrafi, tuż przed pomiarem rokrocznie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

????? O co chodzi Piotrze? Pozdrowienia

Forester ma prześwit 20cm. Nawet z innymi oponami to jest spora różnica w stosunku do typowych terenówek. No i nie jest na ramie. Ten filmik to raczej pokaz naprawdę niezłego kierowcy + info ze subarowe 4x4 jest niczego sobie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...